Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Bezoekers in dit topic

Zie weer niks behalve de naam Lindisfarne, die lijkt me niet zomaar gekozen :)

Raar dat je dit zegt terwijl de naam gewoon letterlijk in de titel van het filmpje staat. Kan dus geen hint zijn die Diaephi heeft verzonnen.

@ random, de heks is gewoonlijk een goeie rol?
 
gg wp? waar staat dat dan voor?
 
Iemand m'n kladblokje gezien?
 
Ik denk dat in het gesprek van Goldberg, Nicky en MMA wel een hint moet zitten.

Ik neig om mijn stem te zetten op Nicky.

Is misschien wel erg simpele oplossing van de hint, maar Nicky walgt ervan dat Goldberg het mannetje is.
Zou kunnen wijzen dat ie aanhanger is van het vrouwtje ---> de wolf.
 
Wegens unief omstandigheden ga ik vandaag maar heel af en toe eventjes online kunnen zijn. Gelieve mij te verontschuldigen voor deze redelijk inactieve dag. Vanaf morgen doe ik volop mee ;).
 
Oké boys, druk weekend gehad maar ik ben er weer.

In eerste instantie denk ik ook dat "gele nagels" wel iets moet verklappen, maar kans is klein dat we die hint direct gaan oplossen aangezien hij ineens naar de wolf leidt. Heb momenteel ook echt geen idee in welke richting we moeten zoeken.

Denk dus dat we inderdaad iets moeten gaan zoeken in het gesprek van de drie kerels.

Als ik moet kiezen tussen één van de drie, dan ga ik ook voor Nicky, denk ik. Simpelweg omwille van de redenering van IMBA.

MMA praat over Thor die hij dus waarschijnlijk aanbidt en dus niet de vrouwelijke wolf.

Goldberg is de leider van het gesprek; kan slecht zijn omdat hij zo mensen misschien wil overtuigen, maar ik denk dat Diaephi het eerder gebruikt om van Nicky de bad guy te maken.
 
Ik denk dat in het gesprek van Goldberg, Nicky en MMA wel een hint moet zitten.

Ik neig om mijn stem te zetten op Nicky.

Is misschien wel erg simpele oplossing van de hint, maar Nicky walgt ervan dat Goldberg het mannetje is.
Zou kunnen wijzen dat ie aanhanger is van het vrouwtje ---> de wolf.

Waarom dan niet op goldberg?
 
Nog geen broek versleten..Ik ken de uitdrukking niet of komt dat uit Limburg? Verder lijkt me Punjab loeit als een beer ook iets waar we misschien naar moeten kijken.
 
Ik zou het tof vinden als iemand de stemmen voor mij bijhoudt, dan hoef ik het vanavond na het werk niet allemaal terug te lezen
 
Back
Naar boven