MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Hoppa, de eerste stem staat.
Thnx Imba, je wilt me gelijk in mijn eerste dag van het spel eruit stemmen en noemt me ook nog een íe? heel lief van je ;)

Ik lees hele andere hints.
Iets met wolf en geen baardgroei...misschien eens doorspitten in het baardentopic bij wie het baardje niet wilde lukken, of is er iemand die de DBB'ers hier beter kent dan ik?
Kan ook nog een jong iemand zijn, tub is voor zover ik de leeftijden kan zien de jongste...

Ook het gedeelte dat Punjab wel weet wat te doen vind ik verdacht...

Ik ben nog niet uit over mijn stem in ieder geval.

De uitdrukking "nog geen broek versleten" is niet Limburgs, slaat eerder op het spel denk ik. Of het feit dat de betreffende persoon geen broeken draagt a.k.a. het vrouwtje is.

Laatst bewerkt:
Waarom dan niet op goldberg?

Omdat Goldberg zich als het mannetje gedraagt.
Zou kunnen zijn dat ie dat doet alsof, maar dan zou Nicky niet van hem walgen.
Is heel simpel gedacht, probeer op het niveau van Deaphi te denken :p

Grapje Aron, kusje :)

Ja zou ik ook tof vinden. Heb m'n kladblokje nog steeds niet gevonden..

Jou hou ik ook in de gaten, enige wat er tot nu toe uitgekomen is zijn opmerkingen die geen enkele toevoeging voor het spel hebben.
Nu ben ik dat wel gewend van je trouwens... Nvm...

Jou hou ik ook in de gaten, enige wat er tot nu toe uitgekomen is zijn opmerkingen die geen enkele toevoeging voor het spel hebben.
Nu ben ik dat wel gewend van je trouwens... Nvm...

Ik voel mij beledigd...

24gja1j.jpg

Ook deze post heeft weinig inhoud. :trollface:

M'n kladblokje is echt kwijt man. Ben nooit een hintoplosser geweest, beetje voor de gezelligheid doe ik mee maar gaandeweg het spel transformeer ik tot de wolfassasin. Jou houd ik iig in de gaten, ik zou er zelfs een notitie van maken ware het niet dat ik even kladblokjeloos ben..

M'n kladblokje is echt kwijt man. Ben nooit een hintoplosser geweest, beetje voor de gezelligheid doe ik mee maar gaandeweg het spel transformeer ik tot de wolfassasin. Jou houd ik iig in de gaten, ik zou er zelfs een notitie van maken ware het niet dat ik even kladblokjeloos ben..

Ik heb nog wel mooie kladblokjes voor je.
Staat mijn naam/bedrijf op :cool:

Ik gebruik de notitiefunctie van mijn laptop. Enne..Imba in de gaten houden doe ik ook!

Ik heb nog wel mooie kladblokjes voor je.
Staat mijn naam/bedrijf op :cool:
IMBA@work, cult for live?

Moet nog steeds baardtopic doorspitten trouwens.

Vind de hint van IMBA best aardig eigenlijk.

Denk dat het een hele tijd geleden is dat we zo'n aardige hint hadden op dag 1.

Vind het wel jammer om er een nieuwkomer uit te stemmen op de eerste dag. Herinner me mijn eerste spel nog als de dag van gisteren. Werd er uitgestemd op dag 1, ook op basis van een vrij aardige hint, maar was toch geen cult (gelukkig kon ik toen nog gered worden door Orgineel).

Omdat Goldberg zich als het mannetje gedraagt.
Zou kunnen zijn dat ie dat doet alsof, maar dan zou Nicky niet van hem walgen.
Is heel simpel gedacht, probeer op het niveau van Deaphi te denken :p

Grapje Aron, kusje :)

Je weet toch :D

Gegroet, mijn onderdanen :sukkeltje:

Xjes Goldie

'Sanca strompelt wat door het dorp, ook deze strijd heeft weer zijn tol geëist op zijn knieën. Drie man tegelijk kwamen op hem af, hij wierp ze van zich af alsof het kinderen waren, waarna het een groot bloedbad werd. Hij vraagt zich af of er ooit verhalen over hem geschreven zullen worden ? Herinneringen die op papier komen, die veranderen in legendes en hierna vervagen in mythes. Hij heft zijn baard omhoog, vast wel!'

In de serie vraagt de broer van Ragna dit af, uiteindelijk keert die broer zich tegen Ragna (seizoen 2), dus wie weet is dit een hint richting een cult?

De eerste stemrondes stemmen we er bijna altijd een burger uit tenzij we een goeie hint hebben naar een cult. Mij maakt het vrij weinig uit op wie we stemmen vandaag, ik speel er wel liever dan een inactieveling/nieuweling uit dan iemand die zijn waarde al heeft bewezen in dit spel. Voorlopig volg ik IMBA zijn redenatie.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

'Sanca strompelt wat door het dorp, ook deze strijd heeft weer zijn tol geëist op zijn knieën. Drie man tegelijk kwamen op hem af, hij wierp ze van zich af alsof het kinderen waren, waarna het een groot bloedbad werd. Hij vraagt zich af of er ooit verhalen over hem geschreven zullen worden ? Herinneringen die op papier komen, die veranderen in legendes en hierna vervagen in mythes. Hij heft zijn baard omhoog, vast wel!'

In de serie vraagt de broer van Ragna dit af, uiteindelijk keert die broer zich tegen Ragna (seizoen 2), dus wie weet is dit een hint richting een cult?

Ook niet mis.
Ik hoop dat ik nu geen spoilers verklap maar uiteindelijk komt het wel weer goed tussen Ragnar en zijn broer in het seizoen als ik me niet vergis?

De eerste stemrondes stemmen we er bijna altijd een burger uit tenzij we een goeie hint hebben naar een cult. Mij maakt het vrij weinig uit op wie we stemmen vandaag, ik speel er wel liever dan een inactieveling/nieuweling uit dan iemand die zijn waarde al heeft bewezen in dit spel. Voorlopig volg ik IMBA zijn redenatie.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Ook niet mis. Ik hoop dat ik nu geen spoilers verklap maar uiteindelijk komt het wel weer goed tussen Ragnar en zijn broer in het seizoen als ik me niet vergis?

Grrr, ben pas bij Ep1 van S2, en bedankt :sad:

Startverhaal

De vrouw in hun midden zit angstig in een hoekje van haar tentje. Haar hoofd staat op springen, meerdere gedachtes en persoonlijkheden kruisen elkaar. ''Zouden ze het al doorhebben dat ik vrouwelijk ben?'' fluistert ze tegen zichzelf, terwijl ze een van haar vieze gele nagels eraf bijt. Verbaasd voelt ze aan haar kin, nee, nog steeds geen baardgroei. Terwijl ze in slaapvalt hoort ze buiten haar tent een geluid, verschrikt kijkt ze op. Maar het was slechts een kat die voorbij kwam. Wat een geluk.

Het is dag tot maandag 23:00 (gewijzigde tijd) ! Via een naam dikgedrukt in een post geef je je stem aan, je laatste ongewijzigde stem telt

Er is ene Wouter in het "do you even beard" topic wiens baard niet groeien wil: hint richting Wauter??

Goed gevonden....

Terug
Naar boven