MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Wordt een geweldige editie als ik het ge**** van tevoren al bekijk :P.
Maar ik ga vanaf morgen eerst maar een weekendje eens lekker katabool leven ;).

Het spel is nog niet eens begonnen en we zitten al op pagina 10 :roflol:

Ik wens niemand nog succes bij dit spel, ik krijg te weinig karma terug.

Jullie kunnen allemaal mijn kloten kussen

20 posts per pagina is te mainstream

a32a3b9c-0e1b-4f66-ab4f-b66a7d1eb134.jpg

:D

Iedereen verwijst altijd naar pagina nummers, maar ik heb 30 post per pagina ingesteld, dus ik zit pas op pagina 7 :)

trololo, ik zou het voor dit topic toch maar op 20 zetten.

tijdens het spel kunnen er verwijzingen komen zoals: zie pagina zoveel, daar beschermt hij die of dat.

(of je moet natuurlijk met post nummers gaan werken :p )

Is het al zondag??

Ja man allang. Heb je een jetlag ofzo?

Orgineel is de wolf stem op hem

oke, mijn stem is voor orgineel

er waren vorige potjes gewoon mensen die letterlijk niet nadachten over hun stem en precies dit deden haha

:roflol:
Klopt.
Zal het dit keer anders zijn?

I hope so, maar hoe beter de cult hoe lastiger t is. Ik vond mijzelf vorig potje ook goed spelen als cult en eigenlijk niemand had me door, t probleem is dat je dan als burger gezien wordt en ook door de wolf.

I hope so, maar hoe beter de cult hoe lastiger t is. Ik vond mijzelf vorig potje ook goed spelen als cult en eigenlijk niemand had me door, t probleem is dat je dan als burger gezien wordt en ook door de wolf.

sowieso is het een grote mind****!!

@Remi, al nieuwe rollen bedacht?

Het weekend is net ingeluid met een overheerlijk erdinger. En de rest staat ook al heerlijk koud.
Hopelijk is m'n grijze massa niet te veel geslonken zondag XD.

Overigens is het misschien een idee om voor het daadwerkelijke spel een nieuw topic te openen ;).

Het weekend is net ingeluid met een overheerlijk erdinger. En de rest staat ook al heerlijk koud.
Hopelijk is m'n grijze massa niet te veel geslonken zondag XD.

Overigens is het misschien een idee om voor het daadwerkelijke spel een nieuw topic te openen ;).

Fijn weekend! Zorg wel dat je zondag weer fris bent. Het is een belangrijke dag!!

Jongens even serieus. Orgineel is echt de wolf. Waarom geloven jullie dat niet? Ik heb toch geen reden om te liegen?

oooh er wordt op origineel gestemd

origineel dan maar

Nee jongens vertrouw maxiamento niet. Ik ben de wolf! Is het niet duidelijk met hoe inactief ik ben tegenover de andere potjes!

:roflol:

Jullie snappen het allemaal niet.
Remi, Remi is de wolf.
Dus iedereen stem op hem!!

Terug
Naar boven