XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

• Topic Starter Topic Starter
Alle wedstrijden starten om 18:00 uur en 20:45 uur. Aanstaande woensdag moet nederland om 20:45 uur spelen. Maar van 18:00 tot 19:45 uur is ook een pot uit onze groep. Volgende week zondag zijn beide wedstrijden uit onze groep om 20:45.

Maar veel voetbal liefhebbers kijken ook andere wedstrijden. Weet niet of je zelf graag voetbal kijkt. Eventueel zou je woensdag een nacht over kunnen slaan. De eindtijd zou ik persoonlijk dan eerder op 20:30 uur zetten ofzo. Maja wel beetje ongemakkelijk dat deze epische pot tojdens de ek wedstrijden plaats gaat vinden.

Ja woensdag kan best overgeslagen worden.. & ja kijk zelf ook voetbal.

**** voetbal !
Voetbal < Weerwolfgame !! :p

Nee grapje... btw :

NOG 1 NACHTJE SLAPEN !!!

Remi geef ons vast onze rollen dan kunnen we, als de acteurs die we zijn, ons inleven in onze rol alvast.

't word iig een leuk weekend... :)

Gratz met de voltooiing va je opleiding :D

• Like
Waarderingen: Lork
  • Like
Als t goed is heb ik iedereen zijn of haar rol gepmd..

Mochten er nog vragen zijn dan ken je pm'en

Het spel begint morgen om 8 uur dmv een verhaal

Gelieve niet in dit topic te posten tot morgenochtend 8 uur !

• Like
Waarderingen: kane
Iedereen slaapt

Een duister monster is op zoek naar voedsel, de geur van burgers heeft zijn aandacht getrokken.
Hij loopt door de bossen heen, totdat zijn oog valt op een in de schemering staand huisje.
Het huis ziet er oud en slecht onderhouden uit. Het monster bedenkt zich geen moment en glipt naar binnen. Binnen is ’t één grote rommel, stoelen liggen ondersteboven en er hangt een nogal onaangename geur. Hij besluit er een chaos van te maken en begint met de spullen te gooien. Stoelen en tafels vliegen in ’t rond.

Boven word de man wakker van al ’t lawaai en begint angstig naar beneden te lopen . “Wie is daar?” roept de man. Maar er word geen gehoor aan gegeven. De man word wat achterdochtig en besluit via het raam het huis te verlaten. Het monster pikt de geur van angst op en gaat in de achtervolging. De man, die zich inmiddels verscholen heeft op ’t dak kijkt onrustig om zich heen en begint te schreeuwen voor hulp. Dan ziet hij iets naar boven komen en voor hij het weet staat hij oog in oog met een harig beest. T enige wat af te lezen is van het gezicht van de man is angst, pure angst. De man word gegrepen bij zijn keel en tanden verbrijzelen de arme man zijn nek. Bloed druppelt langs de tanden van ’t hongerige beest & het begint het lichaam van zijn slachtoffer te verscheuren.
watch it under a magnifying glass

Het beest kijkt naar de volle maan en begint te huilen. Dorpsbewoners razen zich naar buiten. Wat ze aantreffen is een verminkte man waarvan de ledematen afgescheurd zijn. De dorpsbewoners worden onrustig & de burgemeester moet optreden.
Hij zegt “Ons dorp bevind zich nu in donkere tijden. Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn. En hij bevind zich hoogstwaarschijnlijk in ons midden. Iedere avond zullen wij een verdachte ophangen. Dat is de enige hoop om onze kinderen te redden”

http://www.youtube.com/watch?v=oLYnlq2SH-o

Het is dag

Laatst bewerkt:
Wie is de burgemeester?

• Like
Mooi we zijn begonnen!! Nu op zoek naar hints.

• Like
@Remi, hoeveel hints zitten er in?

Ik heb in de 1e alinea al een hint gevonden.
Maar ga hem hier niet verklappen. Ge-edit op verzoek van Markrot :)

Laatst bewerkt:
Een duister monster is op zoek naar voedsel, de geur van burgers heeft zijn aandacht getrokken.
Hij loopt door de bossen heen, totdat zijn oog valt op een in de schemering staand huisje.
Het huis ziet er oud en slecht onderhouden uit. Het monster bedenkt zich geen moment en glipt naar binnen. Binnen is ’t één grote rommel, stoelen liggen ondersteboven en er hangt een nogal onaangename geur. Hij besluit er een chaos van te maken en begint met de spullen te gooien. Stoelen en tafels vliegen in ’t rond.

MarkROT

Just sayin' :trollface:

• Like
Ik denk dat we alles onder een vergrootglas moeten bekijken...

MarkROT

Dat zou dan willen zeggen dat Markrot dus al opgegeten is. Lijkt me niet zo'n nuttige hint :p

Ik heb in de xx alinea al een hint gevonden.
Maar ga hem hier niet verklappen want ....

Moet je niet zeggen man. Als je aan de kant staat waarvan ik hoop dat je staat, edit je deze post even weg.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 11:25 ----------

MarkROT

Why me :(

Laatst bewerkt:
Markrot leeft nog, lijkt me dus niet dat de wolf in zijn huis is geweest.

"watch it under a magnifying glass"

?

Terug
Naar boven