XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik stem op Robben, omdat ie het gisteren alweer goed verkloot heeft ...

Hey jongens een goeiemiddag.
Toernooi was leuk maar ben helemaal op dus de kans bestaat dat ik vergeet te stemmen of dalijk in slaap val ofzo.

Staat trouwens wel een hint in de 1e/2e alinea denk ik als je naar vorige spellen kijkt maar ik ben even moe.
Morgen doe ik weer actief mee :)

Ik vind het erg lastig stemmen de eerste dag, vooral als er nog niet duidelijk hints ontcijferd zijn

Ik vind het erg lastig stemmen de eerste dag, vooral als er nog niet duidelijk hints ontcijferd zijn

Dit.

Misschien dat straks de cults zouden gaan stemmen of stemmen op iemand gaan uitlokken. Maar die zouden zichzelf natuurlijk erg verdacht maken dan.

Hoe zijn de regels als er geen stemmen uitgebracht worden?

Tja als niemand stemt komen we natuurlijk ook nergens :) De wolf eet dan iemand op, maar veel weten we daar toch ook niet mee, want die kiest dan ook gewoon iemand at random.

Tja als niemand stemt komen we natuurlijk ook nergens :) De wolf eet dan iemand op, maar veel weten we daar toch ook niet mee, want die kiest dan ook gewoon iemand at random.

Ja maar de regels zijn dat iedere dag iemand weggestemd Moet worden toch? Anders moeten we een nutteloze stem uitbrengen..

Wat zijn de regels wanneer meerdere personen even veel stemmen krijgen?

Uit vorige spellen is gebleken dat de eerste paar posters meestal de slechten waren, dus vandaar men stem voorlopig naar IMBAatwork

Het lijkt een rare beslissing maar je moet maar eens de vorige potjes bekijken, ik ga er sowieso niet ver naast zitten.

Er moet gewoon op iemand random gestemd worden zodat we eventuele reacties van de cultisten kunnen krijgen. Achteraf kunnen we dan ook kijken wie voor of tegen die persoon was, als we weten wat diens rol was. Door op niemand te stemmen, leren we niets.
Ik denk dat als er geen stemmen uitgebracht worden, de spelleider iemand at random kiest.

Wat zijn de regels wanneer meerdere personen even veel stemmen krijgen?

Umm dat is onduidelijk, maxiamento deed allebei de spelers er uit en vorig potje mocht de burgemeester kiezen. T probleem was echter dat die gekozen was en in dit potje juist niet

Umm dat is onduidelijk, maxiamento deed allebei de spelers er uit en vorig potje mocht de burgemeester kiezen. T probleem was echter dat die gekozen was en in dit potje juist niet

We weten op dit moment ookniet wie de burgemeester is, toch?

Juist terug van een weekend Maastricht. Mooi stadje. Clifs?

Als er nog plaats is de volgende ronde zou ik ook graag meedoen.

Tot nu toe:

Peerenbaum 1
Anu 1
Imbaatwork 1

Uit vorige spellen is gebleken dat de eerste paar posters meestal de slechten waren, dus vandaar men stem voorlopig naar IMBAatwork

Het lijkt een rare beslissing maar je moet maar eens de vorige potjes bekijken, ik ga er sowieso niet ver naast zitten.

Zou je stem maar veranderen, serieus krijg je spijt van.
tenzij je cultfag bent.

Terug
Naar boven