- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

T liefst wanneer ik de 30 gehaald heb, maar denk dat ik vrijdag wil beginnen... T duurt effe maar denk dat de meeste wel een pauze van 5 dagen zien zitten![]()
Wil wel mee doen maar ben vrijdag een weekendje weg zonder internet.
Dus it's your call voor wanneer jullie willen beginnen. Want vind zelf inactieve spelers ook maar k*t.
Wil wel mee doen maar ben vrijdag een weekendje weg zonder internet.
Dus it's your call voor wanneer jullie willen beginnen. Want vind zelf inactieve spelers ook maar k*t.

Mensen laten we niet vergeten dat er zaterdag een voetbal wedstrijd is

Zondag middag/avond een keer.
Zou het zeker waarderen.
Vind het ook wel nice dat Remi het spel gaat leiden want hij heeft zeker het inzicht er voor.

Zondag middag/avond een keer.
Zou het zeker waarderen.
Vind het ook wel nice dat Remi het spel gaat leiden want hij heeft zeker het inzicht er voor.
niet zo slijmen voor een leuke rol.
je hebt wel gelijk denk ik.

ik ga op het laatste moment even besluiten wat ik doe, vorige week tot mijn spijt erg druk gehad en las er al flink wat ergernissen over in het vorige topic, sorry dames..
komende week 2 dagen werken en 3 dagen naar school (laatste dagen, groot project wat we daar krijgen en dan moet je je bewijzen dat je genoeg kennis hebt opgedaan de afgelopen 4 jaar. móet dus slagen dan heb ik me diploma.)