Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik doe ook mee. Dit keer graag als de draak die voor zichzelf speelt, elke nacht iemand op eet, niet gedood kan worden en wint als iedereen dood is :)

Ik nomineer Z1000 alvast voor Burgemeester.

Wanneer wil je beginnen?

Wil wel mee doen maar ben vrijdag een weekendje weg zonder internet :(.
Dus it's your call voor wanneer jullie willen beginnen. Want vind zelf inactieve spelers ook maar k*t.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen laten we niet vergeten dat er zaterdag een voetbal wedstrijd is

Zondag middag/avond een keer.
Zou het zeker waarderen :).

Vind het ook wel nice dat Remi het spel gaat leiden want hij heeft zeker het inzicht er voor.

Wacht gewon tot er 30 mensen zijn

ik ga op het laatste moment even besluiten wat ik doe, vorige week tot mijn spijt erg druk gehad en las er al flink wat ergernissen over in het vorige topic, sorry dames..

komende week 2 dagen werken en 3 dagen naar school (laatste dagen, groot project wat we daar krijgen en dan moet je je bewijzen dat je genoeg kennis hebt opgedaan de afgelopen 4 jaar. móet dus slagen dan heb ik me diploma.)

Wacht gewon tot er 30 mensen zijn

Kan ook idd... wil minimaal 25+ aantal spelers

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 21:38 ----------

ik ga op het laatste moment even besluiten wat ik doe, vorige week tot mijn spijt erg druk gehad en las er al flink wat ergernissen over in het vorige topic, sorry dames..

komende week 2 dagen werken en 3 dagen naar school (laatste dagen, groot project wat we daar krijgen en dan moet je je bewijzen dat je genoeg kennis hebt opgedaan de afgelopen 4 jaar. móet dus slagen dan heb ik me diploma.)

Als je begin post gelezen had zie je staan dat t 10 juni begint.. Dat je t deze week druk hebt is dus geen probleem

Doe dit keer niet mee, teveel checken als je ff een middagje weg bent geweest :p overigens vind ik het een tof idee dat je een prijs uitreikt voor de beste speler.:thumbs:

In!!!
Kom maar op met die whey!!!! :D

Die assisin rol had ik nog niet gezien. Bruut bedacht remi

Terug
Naar boven