MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

• Topic Starter Topic Starter
Wat dacht je over de rol van Politie agent ofzo?
Die ook corrupt kan zijn.
Net als de jager iemand ff kan beschermen of vastzetten in dit geval?

De geliefde mogen er van mij wel uit.

Hoe zie je de rol van Politie dan voor je ? Sherrif in dit geval.

T zou best leuk zijn idd als de "sherrif"kan pm'en met wie hij wil locken... dat iemand dus een dag niet mee mag doen.. Maargoed denk dat t best wel als irritant ervaren gaat worden.

denk je niet?

Iedere dag z1000 in de cel gooien :roflol:

T zou best leuk zijn idd als de "sherrif"kan pm'en met wie hij wil locken... dat iemand dus een dag niet mee mag doen.. Maargoed denk dat t best wel als irritant ervaren gaat worden.

denk je niet?

Eh de geliefde gaan er niet uit. Alleen ze zullen niet beide doodgaan bij een wolvenaanval & ook niet beide doodgaan bij t wegstemmen.. Dit zou namelijk erg zonde zijn voor 1 die heel erg goed speelt & dan doodgaat door zn "partner" die dat niet doet. snap je..
Wat er zal gebeuren is dat wanneer er een geliefde doodgaat er zoiezo een hint over de andere geliefde in t verhaal komt te staan.. t word uiteraard geen makkelijke hint

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 22:37 ----------

Iedere dag z1000 in de cel gooien :roflol:

haha :roflol:

Dudemeister is zekers ook weer in

denk je niet?

Haha zoiets. Is gewoon een idee.
Het is wel leuk als er verschillende rollen zijn met elke een aparte power.

lijkt me wel leuk als de burgers ook met elkaar kunnen PM. Niet allemaal met elkaar maar 3groepjes van 2 ofzo.

Het speculeren via PM is gewoon best leuk. Maakt het voor de burgerrol ook wat leuker.

Als je dat wilt stel ik eerder de rol van roddelaar voor. Dat is 1 persoon die tijdens het spel mensen mag uitkiezen wie hij vertrouwd. (maximaal 5, waar hij mee kan PM'en) Als hij dan met de wolf of cultisten PM't heeft hij mooi pech. Dan had hij de verkeerde maar niet moeten vertrouwen? Hij mag alleen 1 op 1 contact hebben en verder niet hinten of praten over de mensen die hij nog meer spreekt

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 22:40 ----------

:D

Laatst bewerkt:
lijkt me wel leuk als de burgers ook met elkaar kunnen PM. Niet allemaal met elkaar maar 3groepjes van 2 ofzo.

Het speculeren via PM is gewoon best leuk. Maakt het voor de burgerrol ook wat leuker.

Heb ik idd over nagedacht... Maar wil t niet te makkelijk maken voor iedereen.. Ik wil best 2 groepjes van 2 maken, maar daar blijft t dan wel bij.;)

Het bedrag wat overgemaakt wordt.. hoe meer hoe beter de rol?

Het lijkt me niet slecht als iedereen weet wie de burgemeester is. Het staat wel in de rolbeschrijving dat iedereen weet wie het is, maar tot nu toe wist men enkel in het laatste spelletje wie hij was. z1000 zat er tot het laatste nog in, dus zo slecht nog niet lijkt mij.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 22:48 ----------

Ik doe ook mee trouwens, sta nog niet in het lijstje zie ik :p

Het lijkt me niet slecht als iedereen weet wie de burgemeester is. Het staat wel in de rolbeschrijving dat iedereen weet wie het is, maar tot nu toe wist men enkel in het laatste spelletje wie hij was. z1000 zat er tot het laatste nog in, dus zo slecht nog niet lijkt mij.

Klopt...Alleen als iedereen zijn identiteit weet heb je kans dat de Assassin hem gelijk vermoord, gezien de kans dat hij corrupt kan zijn.

hoezo begint t pas volgende week zondag? :o

hoezo begint t pas volgende week zondag? :o

Omdat niet iedereen gelijk zin heeft in een nieuw spel... Er zitten er een paar tussen die dit al vanaf t begin meespelen en kan best begrijpen als ze niet gelijk zin om hebben om meteen een nieuwe game te beginnen. Ook zitten er een paar tussen die examens hebben deze week.. dus leek me beter om het daarom effe uit te stellen;)

Verder ia dit ook een goede mogelijkheid om nog effe te discussiëren over t toevoegen van eventuele rollen.;)

Ik zal alle spelers aanstaande vrijdag ook een pm sturen met 't verzoek terug te reageren. Dit om uit te sluiten dat er strax een paar inactieve spelers tussen gaan zitten

Kan ook idd... wil minimaal 25+ aantal spelers

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 21:38 ----------

Als je begin post gelezen had zie je staan dat t 10 juni begint.. Dat je t deze week druk hebt is dus geen probleem

Ben het weekend daarna ook wegw voor een toernooi, zondag avond pas terug. En aangezien ik zag dat er mensen waren die eerder wouden beginnen dacht ik bij mezelf zo van dan wacht ik even.

Terug
Naar boven