AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Half 6

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 16:37 ----------

Ik ga akkoord Thielen maar ik denk niet dat ze de wolf is. Cult lijkt me aannemelijker voor feedback. Dus dan is het kiezen tussen a. Cult en b. burger/wolf ? Ik weet het zelf ook niet goed meer. Voor hetzelfde geld proberen de cults ons nu op slimme manier van gedacht te doen veranderen.

I kno, beginnersfoutje :o

Wat dus zou betekenen dat tielen een cult is?

20:30 uur deadline!

Jouw redenering om op mij te stemmen is omdat je denkt dat anderen hierin zullen volgen om je eigen hachje te redden? Snap het wel. Toch als je wolf was zou ik meer weerstand verwachten, en meer stemmen van cultisten op mij.

Feedback is wel een duidelijke cultist idd. Ben bereid mijn stem te wijzigen als anderen hierin meegaan (anders heeft het toch weinig zin :p).

Lijkt me redelijk obvious dat er meerdere cults bij de stemmers zitten, die nu dankzij Jonas makkelijk een burger eruit fl*kkeren. Dus sluit ik me aan bij de enige strohalm die me geboden wordt, feedback. Deadline 20;30 is voor mij overigens oke.

Feedback lijkt me ook cult. Feedback stemt nu ook op Markrot. Ik denk niet dat feedback de wolf is.

De cults kunnen zich gewoon heel makkelijk beetje rustig houden. De stemming peilen. Vaak hoeven ze niet eens te sturen omdat de burgers elkaar wat gaan ophangen.

Half 6

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 16:37 ----------

Wat dus zou betekenen dat tielen een cult is?

Denk dan eerder Kane :p. Over Thielen stond er volgens mij een hint in het voorlaatste verhaal. Hem verdenk ik niet iig.

Jouw sowieso wel, ik zit nu echt serieus te twijfelen :o. Als ik ervoor zorg dat Roth eruit ligt en hij is burger kan ik mezelf echt voor mijn hoofd slaan. Maar op cultjes stemmen lijkt mij gewoon redelijk nutteloos.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 16:46 ----------

Feedback lijkt me ook cult. Feedback stemt nu ook op Markrot. Ik denk niet dat feedback de wolf is.

De cults kunnen zich gewoon heel makkelijk beetje rustig houden. De stemming peilen. Vaak hoeven ze niet eens te sturen omdat de burgers elkaar wat gaan ophangen.

Wat doen we Rob? We kunnen het vandaag eerder op safe spelen en onze stem naar Feedback veranderen. Maar de wolf vermoord sowieso weer een burger vannacht. Ik weet het echt niet goed meer :o

Denk dan eerder Kane :p. Over Thielen stond er volgens mij een hint in het voorlaatste verhaal. Hem verdenk ik niet iig.

Jouw sowieso wel, ik zit nu echt serieus te twijfelen :o. Als ik ervoor zorg dat Roth eruit ligt en hij is burger kan ik mezelf echt voor mijn hoofd slaan. Maar op cultjes stemmen lijkt mij gewoon redelijk nutteloos.

Wat doen we Rob? We kunnen het vandaag eerder op safe spelen en onze stem naar Feedback veranderen. Maar de wolf vermoord sowieso weer een burger vannacht. Ik weet het echt niet goed meer :o

Ik geloof er geen zak van dat roth de wolf is. Zou betekenen dat de cultisten nu onderhand wel zwaar in de verdediging zouden gaan. zeker omdat de deadline blijkbaar al om half 6 is (misschien)
Of hij dan een cult is weet ik ook nog niet.
Ik twijfel tussen hem en Markrot

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 16:50 ----------

Overigens ben ik ook nog niet overtuigd van de onschuld van onze voorbeeldburger Bearellejonas

Feedback is in ieder geval de enige die ik zeker weet.
Bekijk het positief dan heb je iig tand om tand en heeft de sl*t weer een kans om te kijken en zou de wolf perongeluk een cult kunnen opeten.

En aangezien feedback graag half 6 wilt wil ik graag half 9.

Hoe ik het op dit moment zie: Jonas verdenkt mij. Op basis van zijn redenering snap ik waar hij vandaan komt, persoonlijk vind ik het nogal ver gezocht. Hij uit een visie, ik uit mijn visie. Tevens weet de wolf niet wie de cultisten zijn, dus snap niet hoe dat eraan zou bijdragen. Dan zou ik op zijn hoogst een cult zijn, aangezien ik dan met zekerheid zou trachten hem weg te halen bij mijn broeders. Echter, ben ik dat ook niet dus snap ik niet waar dit allemaal vandaan komt.

Maar als je dan vervolgens naar het verloop kijkt, zie je Rob G die direct meegaat. Meerdere twijfelen, denken erover na en vervolgens komt Jaap Ja direct met een ‘Roth’ stem. Veel discussie, Makrot komt erin en stemt ook instant op mij. Vervolgens komen er ineens meerdere stemmen.

Imo is Jonas een goedgezinde burger die op basis van een, opzich goede maar onjuiste theorie mij verdenkt als wolf / cult. Vervolgens zonder blikken of blozen stemmen Rob G, Jaap Ja en Markrot mee. Na veel overleg en analyse volgen anderen. Een beetje zoals het met Lessoe ook ging..

Nou verdenk ik Rob G niet perse omdat hij zich heeft voorgedaan als goed, maar vind ik de samenkomst van omstandigheden toch enigszins verdacht..

Overigens ben ik ook nog niet overtuigd van de onschuld van onze voorbeeldburger Bearellejonas
True, iemand die veel tips ontrafelt en dan plots mij ervan beschuldigd een cult te zijn...

In vorige ronde kwam het ook al voor zo'n opoffering van een cult (door whoopy toen). Zou me niet verbazen dat dat inspiratie heeft gebracht om zo vroeg in het spel al als een "held" naar voren te komen.

• Topic Starter Topic Starter
De deadline is om 20.30... Aangzn ik ook een leven heb komt t verhaal rond 24.00

Na 20.30 verwacht ik wel al de pm van wolf, sl*t. Heks, jager & eventueel meisje.

Nu ben ik pleite .. rustig aan mensen.

Rob [LEFT zei:
[/LEFT]G;6853486]Feedback lijkt me ook cult. Feedback stemt nu ook op Markrot. denk niet dat feedback de wolf is.

Ik was de eerste die op mrkrot stemde, omdat hij constant mensen verdacht, maar daar niet echt een goede reden voor had of een hint daarbij gebruikte. Daarbij komt dat er een hint was over cults die hun eigen hagje proberen te redden en ik denk dat hij hiermee bezig is, met nog een paar anderen die maar gewoon met de goede mee stemmen om zo geen argwaan te wekken.

Ik zag ook nog eens als eerst de hint van een r, in het plaatje van de wolf waardoor ik denk dat iemand met een r de wolf is, alleen zou ik nog niet weten wie precies van de drie waardoor ik liever op iets safer speel, dan dat er straks weer een onschuldig iemand word vermoord, wat nu constant gebeurt. Af gezien van gisteren met lessoe.

Rare votes, als het nu verkeerd gaat zijn we bijna verloren

True, iemand die veel tips ontrafelt en dan plots mij ervan beschuldigd een cult te zijn...

In vorige ronde kwam het ook al voor zo'n opoffering van een cult (door whoopy toen). Zou me niet verbazen dat dat inspiratie heeft gebracht om zo vroeg in het spel al als een "held" naar voren te komen.

Het is je volste recht natuurlijk. Ik baseer me gewoon zoveel mogelijk op hints. Een van de hints was ook dat de culten hun medecultisten eraan hangen en jij en markie waren er ook redelijk snel bij om lessoe eraan te praten.

Verder heb ik volgens mij al redelijk wat hints ontdekt en hou ik dus vooral bij wie de good guys zijn , zo verkleint het lijstje met de bad guys zeg maar. En voorlopig heb ik over jouw nog altijd niets qua good guy te vinden. Puur daarop gebaseerd dus.

@Roth, het gaat idd ook te makkelijk en ik zie nog te weinig cult activiteit, het is nog 3 uur tot 8.30 he :). Ik ga rustig kijken wie er nog met welke argumenten komt. Maar het kan inderdaad een zeer misplaatste gok van mij zijn.

Het is je volste recht natuurlijk. Ik baseer me gewoon zoveel mogelijk op hints. Een van de hints was ook dat de culten hun medecultisten eraan hangen en jij en markie waren er ook redelijk snel bij om lessoe eraan te praten.

Verder heb ik volgens mij al redelijk wat hints ontdekt en hou ik dus vooral bij wie de good guys zijn , zo verkleint het lijstje met de bad guys zeg maar. En voorlopig heb ik over jouw nog altijd niets qua good guy te vinden. Puur daarop gebaseerd dus.

@Roth, het gaat idd ook te makkelijk en ik zie nog te weinig cult activiteit, het is nog 3 uur tot 8.30 he :). Ik ga rustig kijken wie er nog met welke argumenten komt. Maar het kan inderdaad een zeer misplaatste gok van mij zijn.

you mothafokker, Alle hints waren bijna burgers, de wolf heeft ook nog niet fout gehandeld

:eek::eek::eek::eek::eek:

Je speelt het spelletje net hetzelfde als maxia en remi, nu samen met sid

:eek::eek::eek::eek::eek:

iemand?

Heb idd toch een iets sterker gevoel van cultist bij feedback.

Stem veranderd naar feedback

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 17:17 ----------

Dit kan klinken als zelfbescherming, maar dit is bedoeld als gewoon rationele logica: in de eerste plaats zullen de cultisten nooit een medecultist willen verliezen. Dat verzwakt hun positie aanzienlijk. Natuurlijk willen ze ook niet riskeren allemaal exposed te raken, dus wanneer voor de cultisten het verlies van 1 van hen onvermijdelijk is zullen ze ook gewoon tegenstemmen. Maar ze zullen nooit in een vroeg stadium een sterke voorstander zijn bij het wegstemmen van een cult, omdat er altijd nog een kansje is dat een paar twijfelende (domme) burgers toch in het voordeel van de cultisten stemmen, en dan kan daarbij opgeteld altijd het cultistentreintje de doorslag geven.

Laatst bewerkt:
Mensen die ik op dit moment voor geen meter vertrouw zijn Anu, roth, Suicide sid, Markroth en Feedback. Peerebaum weet ik ook nog niets over. Ik wil best meegaan om ipv Roth op Feedback te stemmen maar ik acht de kans groter dat Roth een eventuele wolf is.

Er kan trouwens wel gezegd worden dat er weinig activiteit is om Roth te redden mocht hij wolf zijn maar ondertussen wordt er aardig veel op Feedback gestemt ook zonder echt goede redenen.

Ik volg je redenering idd ook wel Markie, ga er nog eens over nadenken.

Het staat voorlopig 5-4 btw ( Roth - Feedback )

Ik stem op ANU hij is me net wat te stil....

Gebeuren weer rare dingen. Momenteel vertrouw ik echt niemand meer!

Op zich vind ik Roth vrij verdacht als wolf, omdat hij zich veel afzijdig heeft gehouden en nu pas in opspraak komt. Maar dan had ik wel iets meer weerstand verwacht van het cultistentreintje. Roth is een potentiele wolf, maar de kans dat feedback cultist is is veel groter dan dat Roth wolf is. Maarja, wolf is dan wel weer belangrijker.

Terug
Naar boven