Ik ga even mijn theorie neerplanten, ik heb ergens het gevoel dat ik toch niet zo heel lang meer ga leven

.
Ik verdenk er eerlijk gezegd Roth van om de wolf te zijn. Even beargumenteren :
Zoals ik al een tijdje denk zijn de iets minder actieve gasten eerder cults of wolven, ik zeg niet de inactieven, gewoon de minder actieven. Omdat zij er minder voordeel uithalen om te communiceren.
Toen ik dit aanhaalde heeft Roth dit als enige proberen onderuit halen ( misschien omdat we op het goede spoor zitten? ). Daarna stelde hij wel voor om mij te beschermen maar dat is gewoon een goeie cult/wolf move zodat hij al zeker iemand anders kan pakken dan mij die nacht.
En ten 3rde die R op het plaatje. Volgens mij is het geen toeval. Zoals ik zei kan Remi gelijk welk plaatje nemen van een weerwolf en dan zoekt hij er eentje met een R op...
Komen we uit op Rob P, Rob G en Roth. Waarvan ik van de Robbens bijna zeker ben dat het good guys zijn. Dan blijft Roth dus over..
En aangezien we voor de rest volledig in het duister tasten.. Laat maar even weten wat je ervan vindt guys, Roth natuurlijk ook

. Wil nog niet meteen een stem uitbrengen zonder nadenken maar ik twijfel nu toch serieus.