- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Ik ga het toch maar even veilig stellen en zelf op Feedback stemmen. Waarmee ik volgens mij de mening van de meeste burgers volg.
Of een trein van cultisten volgt..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het toch maar even veilig stellen en zelf op Feedback stemmen. Waarmee ik volgens mij de mening van de meeste burgers volg.

Don't think so, tenzij ze echt goed zijn en ons idd van Roth op jouw hebben laten stemmen. Maar je reactie op Rob P overtuigd me er ook weer van dat je een cult bent. De meesten weten wel hoe het juist zit met Rob P.

Ik snap dat er aarzeling is om op Roth te stemmen maar dat Feedback gaat hangen daar begrijp ik helemaal niets van. Er is nergens geen enkele hint opgepakt die in Feedbacks nadeel is, ook valt er niets uit haar stemgedrag af te leiden en heeft ze ook geen vreemde dingen geroepen.....
Over Roth kan je ook zowat hetzelfde zeggen he. We zitten imo redelijk vast. En als ik een beetje bij mijn idee van inactieve cults blijf dan is feedback er toch wel eentje van. Ik weet het ook allemaal niet zo goed. Maar aangezien volgens mij de meeste burgers op feedback stemmen ga ik dat nu gewoon volgen.
Ik vertrouw meerdere personen uit beide rijtjes niet dus het zou me ook nog niets verbazen mochten het beide burgers zijn.
Over Roth kan je ook zowat hetzelfde zeggen he. We zitten imo redelijk vast. En als ik een beetje bij mijn idee van inactieve cults blijf dan is feedback er toch wel eentje van. Ik weet het ook allemaal niet zo goed. Maar aangezien volgens mij de meeste burgers op feedback stemmen ga ik dat nu gewoon volgen.
Mja, ik weet het op dit moment ook totaal niet meer. Ik denk dat Feedback zich op dit moment al verraden heeft als cult en dus geen gevaar meer vormt. Persoonlijk kies ik er liever voor om dan iemand anders te hangen. Extra info. Daar tegenover staat dat Roth op zich niet extreem verdacht is, maar imo wel een kanshebber voor het wolfmanschap.
Als fb goed is maak jij toch wel erg verdacht, jij bent zo n beetje de aanstichter van de stemming op roth....
Hoezo ben ik.inactief? In mijn idee is dat meer omdat ik dit spel voor het eerst speel en daardoor niet goed weet hoe het ruilt en zuilt, begin er beetje bij beetje meer van te snappen en hints te zien.
Jup als Feedback eruit gaat zijn we morgen nog niets wijzer over de wolf of er moet een duidelijke hint in het verhaal zitten.
Jup als Feedback eruit gaat zijn we morgen nog niets wijzer over de wolf of er moet een duidelijke hint in het verhaal zitten.
Ik dacht zelf dat feedback de sl*t was, doordat in een verhaal Xavier wordt genomen door de sl*t met een strap-on. Xavier wordt gepakt in de 'back'. Dacht dat het misschien een hint naar feedback was, maar door jullie redenaties toch op haar gestemd.
.Ik dacht zelf dat feedback de sl*t was, doordat in een verhaal Xavier wordt genomen door de sl*t met een strap-on. Xavier wordt gepakt in de 'back'. Dacht dat het misschien een hint naar feedback was, maar door jullie redenaties toch op haar gestemd.
. (srs)