Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Wanneer worden de stemmen gestopt?

Ik heb al eens eerder neergezet dat ik dacht dat ze de sl*t was, alleen niet met de hint erbij omdat hints over de goede prijsgeven niet heel slim is toch.

Nee oke maar volgens mij is het stemmen tot 20:30, als je er dan om 20:27 mee komt is het toch al te laat.

Deadline is voorbij...

Ik ben iig erg benieuwd, voetbal tijd!

Ik heb niets gezegd omdat ik dood ben, maar volgens mij is feedback de sl*t (in het spel hé :p )

Feedback hangt dus, ben ook erg benieuwd. Verhaaltje kwam rond 10u zeker?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 20:34 ----------

Ik heb niets gezegd omdat ik dood ben, maar volgens mij is feedback de sl*t (in het spel hé :p )

sl*t is iemand anders imo, erg raar dat de meesten dat nog niet gezien hebben.

Mannen, volgens mij zijn zowel roth als feedback een slechte keuze. Ik kies gewoon voor degene waarin ik het meest geloof dat die rol slecht is voor het dorp. Het zou me eigenlijk zelfs verbazen mocht FB een cult zijn. We zien wel. 20.30 is verstreken btw :(

Wie ons ook in de hemel komt vergezellen : gij zijt welkom ! :D

Niemand die je tegenspreekt Sid , maar qua cults zitten we gewoon redelijk vast. Gewoon blijven zoeken naar hints. Moest er trouwens iemand bezig zijn met alle 1e letters van de zinnen te bekijken voor een naam, bespaar je de moeite :D.

Niemand die je tegenspreekt Sid , maar qua cults zitten we gewoon redelijk vast. Gewoon blijven zoeken naar hints. Moest er trouwens iemand bezig zijn met alle 1e letters van de zinnen te bekijken voor een naam, bespaar je de moeite :D.

Had ik Jou ook moeten zeggen. Ik was daarin al gefaald:roflol:

Post het verhaal maar Remi, voetbal van NL is toch het kijken niet waard, 2-0 na 40 minuten :trollface: ( nee srs ben normaal voor NL maar dit trekt op niets )

Weerwolf is iig spannender dan het voetbal.

Ik hoop niet dat deze stemronde net zo'n afgang is geweest als het nederlands elftalletje nu tegemoet gaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.035
Post het verhaal maar Remi, voetbal van NL is toch het kijken niet waard, 2-0 na 40 minuten :trollface: ( nee srs ben normaal voor NL maar dit trekt op niets )

Verhaal komt om 24.00..Tis eigelijk al zielig genoeg dat ik in de rust de moeite neem om dit spel te checken

Ik heb wel een lijstje van 11 cultfags...

• Like
Waarderingen: kane
Kan de weerwolf vannacht niet een bezoekje brengen aan van marwijk?

Terug
Naar boven