Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry remi. Maar als dudemeister een cult blijkt te zijn stem ik de volgende ronde op jou.
Sorry remi. Maar als dudemeister een cult blijkt te zijn stem ik de volgende ronde op jou.
Ik denk dat
Markrot
Remi
Roth
Cults zijn. Mocht dat zo blijken dan hebben jullie je al erg vroeg in de kaart laten kijken. Waren jullie zo bang voor me?
wat ik zei meende ik niet... jij meent dit wel?
Ik denk dat
Markrot
Remi
Roth
Cults zijn. Mocht dat zo blijken dan hebben jullie je al erg vroeg in de kaart laten kijken. Waren jullie zo bang voor me?
geen leuke positie he om meteen in geplaatst te worden 
Wtf? Dat snap ik niet. Is de normale redenering niet "blijkt dudemeister een burger te zijn, dan stem ik op jou de volgende ronde, Remi"? Of denk je dat Remi er bewust een cult uit gaat halen om zelf buiten verdenking te staan?
Mja, als iedereen de eerste ronde op dezelfde persoon gaat stemmen, dan weten hebben we wel geen extra informatie de volgende ronde! Daarom stem ik op Lhunar.
Tja. Ik zit met precies hetzelfde probleem met lhunargeen leuke positie he om meteen in geplaatst te worden
![]()

Ik denk dat
Markrot
Remi
Roth
Tja. Ik zit met precies hetzelfde probleem met lhunargeen leuke positie he om meteen in geplaatst te worden
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 15:07 ----------
Nee want ik droeg dudemeister aan en toen kwam hij met lhunar toen ik zei dat deze zich eerst even mocht bewijzen was ik meteen cultist vandaar mijn verdenkingen. Hij kan nu dudemeister kiezen omdat ik hem daarop gewezen heb.
je maakt me veel te snel verdacht zo vroeg in het spel. Kan ik niet echt waarderen.Tja hallo als je het niet meent zeg het dan ook nietje maakt me veel te snel verdacht zo vroeg in het spel. Kan ik niet echt waarderen.
Nja, idd zou wel zonde zijn dat hij er gelijk uitgestemd wordt! Maar ja, life is hard and short, just like your c**k.

Lol heb weer het gevoel dat ik dit spelletje weer episch slecht ga presteren.![]()
De stemmen tot nu toe:
Remi AFCA Dudemeis
Roth Dudemeister
Maxiamento Dudemeister
Jaap Ja Dudemeister
Sucide Sid Lhunar
Markrot Maxiamento
remi, tsk, tsk...misleidende info geven 

Ik ben geen cultist, maar mensen zomaar zonder reden beschuldigen vind ik ERRUG verdacht! Dit is btw ook bewijs dat ik geen cult ben, want als maxi een cult is, dan zou hij mij er nooit bij lappen.
Dus: maxiamento
Misschien probeert hij de aandacht af te leiden van markrot![]()