XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

valse info was per ongeluk trouwens.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 15:22 ----------

Op mij stemmen is zinloos. Zal het dorp ook niet ten goede komen in de long run, dus pas op met wat je doet ;)

zwakke verdediging, dit kan iedereen zeggen natuurlijk..

Ik verdenk je niet, maar weerleg gewoon de feiten;)

We zullen zien wat Dudemeister is.

Drop, drop, drop. (mark)Rot jij maar lekker op!

:trollface:

Ik heb hetzelfde gevoel als Maxiamento, en markrot past in dit zinnetje :D

viel er al wat te weerleggen dan? Laten we markrot stemmen ik denk serieus dat hij een cultist is.

Als we zo door blijven posten gaat Starter20 het moeilijk hebben om morgenavond de juiste hoeveelheid stemmen te achterhalen. Eigenlijk zijn we hem nu aan het trollen :)

Als we zo door blijven posten gaat Starter20 het moeilijk hebben om morgenavond de juiste hoeveelheid stemmen te achterhalen. Eigenlijk zijn we hem nu aan het trollen :)

:roflol: Zoveel mogelijk bullshit posten zodat de pagina's aangevuld worden en 20 x je stem wijzigen, here we go

Ik wijzig mijn stem naar Markrot

Tussenstand
Remi AFCA  Dudemeister
Roth  Dudemeister
Maxiamento  Dudemeister
Jaap Ja  Dudemeister
Sucide Sid  Lhunar
Markrot  Maxiamento
Arnodsi  Markrot
Maxiamento  Markrot
Remi AFCA  Markrot

• Topic Starter Topic Starter
haha nice, ik hoef gewoon niks te doen. keep it up negroides.

Waarom dudemeister.

Heerlijke reden om iemand af te maken. Lets go.

dudemeister

Ey markot moet je deze niet effe sturen?

1oa847.jpg

Vind dudemeister opzich ook best een nutteloze stem. Als hij niet meestemt of speelt vormt hij ook geen bedreiging ( en nee dit is niet om hem in bescherming te nemen, opfl*kkeren :roflol: )

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 15:59 ----------

Heerlijke reden om iemand af te maken. Lets go.

dudemeister

Stem gewoon op markrot. Goede kans dat hij een cult is. Ik verwacht het. Dudemeister is zinloos (waarschijnlijk)

Laatst bewerkt:
Vind dudemeister opzich ook best een nutteloze stem. Als hij niet meestemt of speelt vormt hij ook geen bedreiging ( en nee dit is niet om hem in bescherming te nemen, opfl*kkeren :roflol: )

waarom loop je hem te beschermen?

Ik adviseer de heks aan dan om Dudemeister voor de zekerheid te controleren als wolf zijnde... Inactief als cultist is ie nutteloos, maar als wolf natuurlijk niet.

okew.

Markrot

Terug
Naar boven