Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
AankondigingWeerwolfgame 28: American Honey [Liquor]
De lijst is volgens mij gebaseerd op wie er inactief is etc. Nou FB is dat maar staat niet op zijn lijst.
Mijn conclusie is: Jorgyboy -> Cult -> Kennis van Wolf -> FB uit lijst -> FB = Wolf
FB is in deze context Fitness beginner en niet Facebook/****buddy oid
De lijst is volgens mij gebaseerd op wie er inactief is etc. Nou FB is dat maar staat niet op zijn lijst.
Mijn conclusie is: Jorgyboy -> Cult -> Kennis van Wolf -> FB uit lijst -> FB = Wolf
Ik heb de beginlijst genomen en alle mensen eruit verwijdert die een soort van 'logische' post hebben gemaakt, waarin iets meer stond dan "ik zal het straks eens bekijken". Hoewel je niet akkoord moet gaan met hun redenering, is het voor mij een indicatie die aangeeft wie meedenkt en wie niet.
Geen idee wat jij begint te lullen over FB, maar hij heeft toch duidelijk een reactie geplaatst na het verhaal en voor mijn lijstje. Ongeacht of je akkoord gaat met zijn manier van denken, is het duidelijk dat hij meedacht op zijn manier. Dat is dan ook de reden waarom hij van mijn lijstje verdwenen is.
Wat kunnen we anders doen? Iedereen wil voor Woopy gaan, awel, dan ga ik liever voor een inactieve die niet Woopy is, daar zijn we toch niets mee. Dankzij mijn post is de rel begonnen en beginnen er kampen te vormen. De eerste paar posts na mijn lijstje maken voor mij al wel een deel duidelijk.
Onzin? Mensen die niet posten en niet mee op zoek gaan naar hints zijn of burgers die hun rol niet naar behoren willen spelen of cults die zich niet willen prijsgeven.
Akkoord, goede cults springen door de mazen van het net door te doen alsof ze nadenken en ons op het verkeerde spoor brengen door een foute redenering te plaatsen die op het eerste zicht logisch lijkt.
Het is geen definitief lijstje, nog geef ik aan wie cult is en wie niet. Ik zeg alleen; als we voor een inactieve gaan, ga ik liever voor iemand die weinig post en waar we niets aan hebben - de kans dat we een cult hebben is altijd groter dan wanneer we voor woopy gaan die toch niet meespeelt.
Zo. Eikels.
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------
1) je bent geen cult want dan zou je je niet zo gemakkelijk prijsgeven; je bent ervaren genoeg om te weten dat je als cult niet als eerste moet stemmen
2) je post amper, je denkt niet mee na en toch breng je een stem uit.
Maw, je bent gewoon slechtgezind omdat je 'maar' een burger bent.