Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Lol ik ben al 2 x wolf geweest, en ik was goed.
Bescheiden als ik ben uiteraard.

Valt me op dat jorgyboy fitness beginner uit zijn lijst heeft gehaald. Terwijl die jongen echt 1 post heeft gedaan...

Ik zeg Fitness beginner = Wolf !

en in die ene post heb ik al meer nuttigs gezegd dan jij in dit hele topic.

ik ben radicaal tegen het eruit stemmen van inactievelingen, dat kun je na gaan in alle andere weerwolf topics.
daarom zal mijn stem uitgaan aan degene die blijft verkondingen dat het een goed idee is, erger dan jehova getuigen die mensen...

ps jorgy: bij ons in vlaandere is 'ne pot' een homo, geen lesbienne :p

Natuurlijk ben ik nog nooit de wolf geweest; het was een traditie om mij er in de eerste ronde altijd uit te kegelen :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

en in die ene post heb ik al meer nuttigs gezegd dan jij in dit hele topic.

ik ben radicaal tegen het eruit stemmen van inactievelingen, dat kun je na gaan in alle andere weerwolf topics.
daarom zal mijn stem uitgaan aan degene die blijft verkondingen dat het een goed idee is, erger dan jehova getuigen die mensen...

ps jorgy: bij ons in vlaandere is 'ne pot' een homo, geen lesbienne :p

Ik woon ook in Vlaanderen, flippo.

En 'ne pot' was oorspronkelijk voor vrouwen alleen, nu is het inderdaad meer in het algemeen.

Zag iemand eerder vandaag zeggen 'elfen zijn altijd slecht' maar dat weet ik niet zozeer. Wilde het filmpje kijken, maar die troep is geheel in latijn ofzo dus zal niet helpen. Maar filmpje zal er toch om een reden staan. Iemand die er bekent om staat zulke 'anime' te kijken?

Of de uploaddatum van dat filmpje:
Gepubliceerd op 31 mrt. 2012
Dat zou iets kunnen zeggen.

Misschien belangrijker. Dat elfen lied filmpje staat alleen geheel bovenaan in youtube als je ook 'lilium' erbij typt, wat weer latijns is voor 'lelie' ...

Kan niets nuttigs vinden in de comments daar. sowieso een rare keuze een latijns lied.

Als je goed had opgelet dan had je het volgend gezien:

Lilium is de naam van het liedje en ik heb zowel de latijnse tekst als de engelse vertaling hier al gepost maar daar heb je blijkbaar al over gekeken? Verdacht.

penose

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Ik dacht eigenlijk juist van niet, elfen zijn ontzettend gay maar volgens mij vaak niet kwaadaardig (weet er weinig van maar in LotR waren ze goed). De tekst van het lied geeft mij ook niet echt de indruk dat het om een slechte rol zou gaan.

Elfen zijn eerder kwaaraardig dan goedaardig als je er wat over opzoekt.

Elfen zijn eerder kwaaraardig dan goedaardig als je er wat over opzoekt.
Oke, dat wil ik wel geloven dan. Ben geen elfenkenner.

Tekst van het liedje lijkt me toch niet slecht, zie onder andere dit:
Oh how holy
How serene
How kind
How pleasant
Oh, lily of chastity!

En waarom stem je Penose? Prima speler en zie geen aanwijzingen naar hem.

Z1000 voetbalt, en dat is elf tegen elf ... Just sayin. :cool:

Zoo ben er eindelijk. Iemand een samenvatting?
Zal even snel wat terug lezen maar moet zo alweer gaan.

Oh how holy
How serene
How kind
How pleasant
Oh, lily of chastity!

Als je goed kijkt snap je wel waarom.

Op dit moment ga ik voor Sanca

Gewoon een gevoel.

Wauter kan je jou stem op mij toelichten want goed kijken zegt niks.

Oh how holy
How serene
How kind
How pleasant
Oh, lily of chastity!

Ik voetbal al lang niet meer. Verotte knie, just saying:cool:

Ik stem op Jorgyboy want ik sta in zijn lijstje en ik vind het maar dubieus dat hij inactieven er zo snel uit wil hebben. En van die elvenverhalen kan ik nog even niks maken.

En sommige mensen hebben nog een baan ja. We hebben tot 9 uur.

Z1000 zei:
Ik voetbal al lang niet meer. Verotte knie, just saying:cool:
Ah, beschuldiging ingetrokken dan.

Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
Stefanovich --> Fitness Beginner
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy

Ik woon ook in Vlaanderen, flippo.

En 'ne pot' was oorspronkelijk voor vrouwen alleen, nu is het inderdaad meer in het algemeen.

ik wist dat je in vlaanderen woonde, ik volg je log, weet ik hoe ik het niet moet doen ;) maar dacht misschien dat waar jij woont 'pot' een andere betekenis heeft.

ON TOPIC:

op dit moment zie ik enkel alley cat nog opperen met het idee op te stemmen op de inactievelingen, maar zijn activiteit geeft mij een 'goed gevoel' bij hem.

okay een goed gevoel is veel gezegd, maar ik zou het zielig vinden moest hij burger zijn en er uit gestemd zou worden omdat hij het goed bedoelde.

heb het gevoel dat de cults zich stil houden aangezien er geen cult/wolf verdacht wordt...

Als unknown of woopy nou eens komt vertellen of woopy srs van plan is om mee te spelen of dat dit soort '' de markrot'' functie is
zou dom zijn als woopy belangrijke rol heeft en helemaal niet gaat spelen, terwijl hij dat aangaf, dat geeft de burgers sws een nadeel, geef het dan aan iemand anders

ik wist dat je in vlaanderen woonde, ik volg je log, weet ik hoe ik het niet moet doen ;) maar dacht misschien dat waar jij woont 'pot' een andere betekenis heeft.

ON TOPIC:

op dit moment zie ik enkel alley cat nog opperen met het idee op te stemmen op de inactievelingen, maar zijn activiteit geeft mij een 'goed gevoel' bij hem.

okay een goed gevoel is veel gezegd, maar ik zou het zielig vinden moest hij burger zijn en er uit gestemd zou worden omdat hij het goed bedoelde.

heb het gevoel dat de cults zich stil houden aangezien er geen cult/wolf verdacht wordt...

Alleycat wilde in de vorige spelletjes ook de inactieveling eruit dus zijn redenatie is wel consequent.

ON TOPIC:

Ik ben bijna altijd voorstander van stemmen op een inactieveling op dag 1, dus niks verdachts aan. In mijn eigen spel heb ik daarvoor zelfs een speciale rol ingevoerd omdat ik vond dat die optie er moest zijn.

Prima als jij er anders over denkt overigens, is een kwestie van spelstijl denk ik. Ik ben vrij voorzichtig.

Woopy speelt echt niet mee, heeft zich niet ingeschreven en ook nog niet gepost. Remi wist dat ook dus Woopy is hooguit burger, en misschien heeft hij zelfs geen rol gekregen.

Alleycat wilde in de vorige spelletjes ook de inactieveling eruit dus zijn redenatie is wel consequent.

juist daarom ook. en tremendes vindt ik momenteel gewoon 'verdacht', maar als het enkel die 2 zijn die op woopy blijven kun je er moeilijk een culttrein in zien.

voor de rest denk ik dat de stemming gaat zoals de cults het willen en zien ze het nut er niet van in om in te grijpen...

Als unknown of woopy nou eens komt vertellen of woopy srs van plan is om mee te spelen of dat dit soort '' de markrot'' functie is
zou dom zijn als woopy belangrijke rol heeft en helemaal niet gaat spelen, terwijl hij dat aangaf, dat geeft de burgers sws een nadeel, geef het dan aan iemand anders

tot ik bericht van woopy of unknown heb gezien blijft het Woopy. inbe4 culttrein

of tot er sterkere suggesties komen, wat ik niet verwacht

jorgen speelt altijd op deze wazige manier dus die hoef ik er nog niet uit tehebben , hij is ook en van de weinige die actief hints aan het zoeken is

Ik stem op Jorgyboy want ik sta in zijn lijstje en ik vind het maar dubieus dat hij inactieven er zo snel uit wil hebben. En van die elvenverhalen kan ik nog even niks maken.

En sommige mensen hebben nog een baan ja. We hebben tot 9 uur.

Voor je eerste keer en het feit dat je waarschijnlijk niet alles hebt nagelezen, ga ik je niet aanvallen en begrijp ik je keuze.

En ik begrijp dat sommige mensen een baan hebben, maar dat geldt voor bijna niemand hier op DBB dus daar kon ik niet automatisch vanuit gaan :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven