MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Het is geen definitief lijstje, nog geef ik aan wie cult is en wie niet. Ik zeg alleen; als we voor een inactieve gaan, ga ik liever voor iemand die weinig post en waar we niets aan hebben - de kans dat we een cult hebben is altijd groter dan wanneer we voor woopy gaan die toch niet meespeelt.
Maar de kans dat je er een mogelijk nuttige burger uit stemt is ook groter dan wanneer je op Woopy stemt.

De gok is redelijk blind, dus kans van (ongeveer) vijf op achttien dat je er werkelijk een slechte uit stemt. Niet zo'n beste kans dus.

Maar goed, deze discussie hebben we inderdaad altijd op dag 1 als er niks uit het eerste verhaal gehaald wordt (en dat is dus vrijwel elk spel). Ik sta elke keer aan de kant die dan het liefste stemt op iemand die toch niet meespeelt (vandaar ook dat ik in mijn spel "de Markrot" toegevoegd had) en dat is vandaag niet anders.

Woopy dus, als iemand nog een hint oplost verander ik wel maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

Zag iemand eerder vandaag zeggen 'elfen zijn altijd slecht' maar dat weet ik niet zozeer. Wilde het filmpje kijken, maar die troep is geheel in latijn ofzo dus zal niet helpen. Maar filmpje zal er toch om een reden staan. Iemand die er bekent om staat zulke 'anime' te kijken?

Of de uploaddatum van dat filmpje:
Gepubliceerd op 31 mrt. 2012
Dat zou iets kunnen zeggen.

Misschien belangrijker. Dat elfen lied filmpje staat alleen geheel bovenaan in youtube als je ook 'lilium' erbij typt, wat weer latijns is voor 'lelie' ...

Kan niets nuttigs vinden in de comments daar. sowieso een rare keuze een latijns lied.

Maar kunnen we beter geen inactieve eruit gooien die nog niks gezegd heeft, dag is al best lang al aan de gang namelijk. Heb jaap en anthem denk ik niks zien posten van dat rijtje van jorgy

Rare move van jorgyboy maar ga toch niet op 'm stemmen. Wel iemand om in de gaten te houden.:cool:

Ben het met Alley eens en daarnaast ben ik van systematisch elimineren, in de hoop dat we morgen een wat duidelijker hint hebben om een goede hit te maken.

Moet zo weg, m'n jongen moet trainen voor z'n partij zaterdag dus stem alvast.

Woopy

Meerdere mensen die nog niet echt iets gepost hebben nee. Maar er is nog 3 uur tot het einde van de stemming, ik stem ook pas rond half 9 ongeveer zodra ik terug ben van trainen.

Eerste dag kan je ook niet echt op 'stemgedrag' of gedrag in het algemeen stemmen, is nog nooit goed gegaan iig, is nog niet echt een idee wat ergens naar leid wat we af kunnen kraken of echt op kunnen gaan. Eerste verhaal zullen wel hints in zitten remi kennende, maar ze zijn nooit makkelijk. Ff zien hoe de rest van de avond vordert.

Eerste dag kan je toch nog niet spreken van inactief

Ga nu uit eten en weet niet of ik op tijd terugben... Zo niet, Fitness Beginner

Ik ga trainen en straks bijlezen, dan zal ik ook stemmen

Zag iemand eerder vandaag zeggen 'elfen zijn altijd slecht' maar dat weet ik niet zozeer.
Ik dacht eigenlijk juist van niet, elfen zijn ontzettend gay maar volgens mij vaak niet kwaadaardig (weet er weinig van maar in LotR waren ze goed). De tekst van het lied geeft mij ook niet echt de indruk dat het om een slechte rol zou gaan.

Ik dacht eigenlijk juist van niet, elfen zijn ontzettend gay maar volgens mij vaak niet kwaadaardig (weet er weinig van maar in LotR waren ze goed). De tekst van het lied geeft mij ook niet echt de indruk dat het om een slechte rol zou gaan.

in LOTR ja, niet in de rest van de sprookjes en mythologie

Ik ga voor Z1000.

Gewoon oude traditie, en hij is nr 1 van de lijst.
(betreft dus de hint van aan de rand van het dorp wonen.)

Ik ga voor Z1000.

Gewoon oude traditie, en hij is nr 1 van de lijst.
(betreft dus de hint van aan de rand van het dorp wonen.)

Dit is potje 28.
Ik ben al 2x de wolf geweest.
Ik heb denk ik 14 potjes mee gedaan.
Statisch gezien en hele kleine kans dat ik de wolf ben.

Just saying.

Dit is potje 28.
Ik ben al 2x de wolf geweest.
Ik heb denk ik 14 potjes mee gedaan.
Statisch gezien en hele kleine kans dat ik de wolf ben.

Just saying.

Als iemand die zich verveelt dit nu eens even voor elke speler gaat berekenen voor elke rol die hij kan hebben

zo komen we ergens

Terug
Naar boven