AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

fitness beginer zei:
sanca zei ook inactief te zijn, waarom wijs je niet naar hem?
jij hebt zelf ook gezegd veel werk te hebben, waarom verwijzen we niet naar jouw?
Omdat Woopy helemaal niet mee doet. Hij is niet inactief, hij is niet ingeschreven.

Remi heeft hem er zomaar bijgezet.
Anyway, ik heb nog niet geantwoord op de uitnodiging per pm.
Ik had graag meegedaan, maar het is nog steeds lastig om voldoende te kunnen volgen tijdens de werkuren. Het is ondertussen weer iets beter doenbaar, maar het zou niet zijn als hoe het vroeger was als ik tijdens de werkuren maar 1 of 2 keer kan komen checken.
Voor een volgend spel zie ik nog wel hoe de situatie op dat moment is, maar dit spel lukt sowieso niet aangezien ik op vakantie ben :)

Maar veel plezier!

het is half 1, we hebben tot 21u, waarom nu al speculeren over blind gokken. er kunnen nog heel de dag discussies volgen :)
Dit ben ik uiteraard met je eens. Ik gaf maar vast een noodoplossing, mede gebaseerd op ervaring met eerste rondes. Je weet gewoon nog niks.

Dus we zijn weer terug bij af? Ik blijf die donkere persoon aan de buitenkant heel goed vinden en het sterretje natuurlijk maar daarmee zie ik nog geen link naar iemand.

1.Z1000
2.lloydatoni

4.Orgineel

6.Diaephi
7.Penose

9.Tremendes
10.Golderado

12.Sanca

15.Jaap Ja

17.Anthem

Ik ga op iemand stemmen die niet veel nuttigs heeft bijgedragen vandaag. Dus wel wat inactief, maar toch beter dan woopy. In de spoiler zie je wie er voor mij nog overblijft tot nu toe.

Als ik moet kiezen, ga ik voor Illoy. Heeft wel al meerdere keren gepost, maar niets meer dan wat gelul.

1.Z1000
2.lloydatoni

4.Orgineel

6.Diaephi
7.Penose

9.Tremendes
10.Golderado

12.Sanca

15.Jaap Ja

17.Anthem

Ik ga op iemand stemmen die niet veel nuttigs heeft bijgedragen vandaag. Dus wel wat inactief, maar toch beter dan woopy. In de spoiler zie je wie er voor mij nog overblijft tot nu toe.

Als ik moet kiezen, ga ik voor Illoy. Heeft wel al meerdere keren gepost, maar niets meer dan wat gelul.

Dat slaat ook nergens op. Ik heb ook alleen nog maar gelul gepost. Verdachte move van je..

Damn net nu het begint ben ik "ziekjes"

Dat muhaha viel mij ook op, maar volgens mij hebben we daar niks aan want dat zei die oude man en die is al opgegeten toch?

1.Z1000
2.lloydatoni

4.Orgineel

6.Diaephi
7.Penose

9.Tremendes
10.Golderado

12.Sanca

15.Jaap Ja

17.Anthem

Wie probeer je hiermee te beschermen? We zijn nog niet halverwege de dag en je probeert al mensen zwart te maken.

Ben jij jorgy aan het beschermen ?

Hmmm heb het nog eens ff gelezen, er werd al aangehaald op de haren van woopy of wauter welke kroon zouden kunnen zijn. Bij woopy erop getekend, klinkt logisch. Daarbij wordt er gesproken over een mythisch wezen, klinkt ook als super saiyen.

Al denk ik niet dat Remi woopy serieus een rol gegeven heeft, dacht dat het meer als grap bedoeld was. Dus wil eerst ff van Remi horen of woopy nu wel of niet mee doet.

Valt me op dat jorgyboy fitness beginner uit zijn lijst heeft gehaald. Terwijl die jongen echt 1 post heeft gedaan...

Ik zeg Fitness beginner = Wolf !

Terug
Naar boven