- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Met uitzondering van mij zijn het allemaal homo's Suus.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat Woopy helemaal niet mee doet. Hij is niet inactief, hij is niet ingeschreven.fitness beginer zei:sanca zei ook inactief te zijn, waarom wijs je niet naar hem?
jij hebt zelf ook gezegd veel werk te hebben, waarom verwijzen we niet naar jouw?
Anyway, ik heb nog niet geantwoord op de uitnodiging per pm.
Ik had graag meegedaan, maar het is nog steeds lastig om voldoende te kunnen volgen tijdens de werkuren. Het is ondertussen weer iets beter doenbaar, maar het zou niet zijn als hoe het vroeger was als ik tijdens de werkuren maar 1 of 2 keer kan komen checken.
Voor een volgend spel zie ik nog wel hoe de situatie op dat moment is, maar dit spel lukt sowieso niet aangezien ik op vakantie ben
Maar veel plezier!
Dit ben ik uiteraard met je eens. Ik gaf maar vast een noodoplossing, mede gebaseerd op ervaring met eerste rondes. Je weet gewoon nog niks.het is half 1, we hebben tot 21u, waarom nu al speculeren over blind gokken. er kunnen nog heel de dag discussies volgen![]()
Omdat Woopy helemaal niet mee doet. Hij is niet inactief, hij is niet ingeschreven.
Remi heeft hem er zomaar bijgezet.
1.Z1000
2.lloydatoni
4.Orgineel
6.Diaephi
7.Penose
9.Tremendes
10.Golderado
12.Sanca
15.Jaap Ja
17.Anthem
Ik ga op iemand stemmen die niet veel nuttigs heeft bijgedragen vandaag. Dus wel wat inactief, maar toch beter dan woopy. In de spoiler zie je wie er voor mij nog overblijft tot nu toe.
Als ik moet kiezen, ga ik voor Illoy. Heeft wel al meerdere keren gepost, maar niets meer dan wat gelul.
Dat slaat ook nergens op. Ik heb ook alleen nog maar gelul gepost. Verdachte move van je..

Wie probeer je hiermee te beschermen? We zijn nog niet halverwege de dag en je probeert al mensen zwart te maken.1.Z1000
2.lloydatoni
4.Orgineel
6.Diaephi
7.Penose
9.Tremendes
10.Golderado
12.Sanca
15.Jaap Ja
17.Anthem
Ik ga op iemand stemmen die niet veel nuttigs heeft bijgedragen vandaag. Dus wel wat inactief, maar toch beter dan woopy. In de spoiler zie je wie er voor mij nog overblijft tot nu toe.
Als ik moet kiezen, ga ik voor Illoy. Heeft wel al meerdere keren gepost, maar niets meer dan wat gelul.
Wie probeer je hiermee te beschermen? We zijn nog niet halverwege de dag en je probeert al mensen zwart te maken.

Dat slaat ook nergens op. Ik heb ook alleen nog maar gelul gepost. Verdachte move van je..