MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Unknown, kan je eens het verhaal en de komende verhalen linken in de beginpost? :)

Voor je eerste keer en het feit dat je waarschijnlijk niet alles hebt nagelezen, ga ik je niet aanvallen en begrijp ik je keuze.

En ik begrijp dat sommige mensen een baan hebben, maar dat geld voor bijna niemand hier op DBB dus daar kon ik niet automatisch vanuit gaan :o

wat :roflol:

en het is geldt

'T lijstje van Jorgyboy vind ik dubieus. Eerst geeft hij aan niet op Woopy te willen stemmen omdat hij geen ronde verloren wil laten gaan door op een inactief iemand te stemmen. Maar vervolgens wel zo'n lijstje.... Misschien probeer je de wolf wel iets duidelijk te maken?

't Liedje zou ik eerder wat verder willen volgen, na wat research kwam ik erachter dat Remi in spel 19 ook al is een elvenliedje met de naam Lilium als tip gebruikt heeft. (post 2164 onderaan)
Als ik zo is wat namen uit de spelerslijst google krijg ik bij ''Penose lelie" in google direct een hit naar 't volgende rijmpje:

Zie de lelies op het veld, zie hoe schoon zij bloeien.” Dit duurt een week of drie, dan stopt hij weer een maand of drie.

Misschien wat ver gezocht maar een inactieveling eruit stemmen doe ik liever niet als 't niet perse hoeft. Jorgyboy geef ik ook liever nog 't voordeel van de twijfel omdat dit wel een erg actieve speler is en dus nog waardevol kan zijn.

Ik heb de hele thread wel gelezen tot nu toe en kan nog weinig conclusies trekken, maar ik sta nog open voor suggesties.

Waarom twijfel je in godsnaam over mijn waardevolheid? :scratch:

Lijkt me toch al lang bewezen.

Jorgy gedraagt zich in mijn ogen constant "vreemd". Eerst door de beschuldigingen terwijl het spel zo goed als net begonnen was. En nu door z'n redenering nog meer kracht bij te zetten door "leugens". En hij heeft toch al een paar "hints" gevonden die elke keer op iemand anders wijzen....

Jorgyboy

Leugens? Waar leugens?

En ben jij dan zeker van een "hint"? Ik gooi dingen in de groep en zie of anderen er hetzelfde over denken of niet en of ze er wat in zien of niet.

Leugens? Waar leugens?

En ben jij dan zeker van een "hint"? Ik gooi dingen in de groep en zie of anderen er hetzelfde over denken of niet en of ze er wat in zien of niet.
denk dat je jezelf een beetje naait door zo roekeloos te beginnen, al bedoelde je het wss niet zo

Wauter ?

1) Over het werk.

2) Pot, lilium wikipedia, lijstje

Dat over het werk was een grapje bro :roflol:

Lijstje --> als iedereen op inactievelingen wil stemmen, dan liever op iemand anders dan Woopy, want woopy is 0% kans op cult, andere spelers is 20% ofzo.

Lelies die allergisch zijn voor katten --> dat was een verwijzing naar Alley Cat. Niemand die erop springt, dus zal wel niets zijn, maar het viel me op. Waarom mag ik het er niet ingooien? Er staat letterlijk "cat" en "cat".

Pot was ook een mopje :roflol:

Lelies die allergisch zijn voor katten --> dat was een verwijzing naar Alley Cat. Niemand die erop springt, dus zal wel niets zijn, maar het viel me op. Waarom mag ik het er niet ingooien? Er staat letterlijk "cat" en "cat".
Lelies die giftig zijn voor katten, niet lelies die allergisch zijn voor katten. :rolleyes:

In dit geval zou de lelie dus de vijand van de kat zijn, beschouw je de lelie als slecht (via de elf) dan ben ik dus juist goed.
Hint van niks verder, dat weet je zelf ook wel.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Misschien is dit nog iets? Satan's Alley ''Lilium'' --> Alley Cat

http://www.youtube.com/watch?v=cKi8IVpIBkA
Nice, serieus! Hij klopt niet, maar hij is zeker mooi gevonden.

Jaap Ja gaat ervoor! En ik ben geneigd hem te geloven, op beide punten!

Alley Cat
- Sommige soorten lelies zijn toxisch voor katten.
- Satan's Alley heeft een nummer genaamd "Lilly".

Penose
- Penose Lelie, een rijmpje.

Eén van de twee wil ik wel nemen, boys?

intredasting

Jaap Ja gaat ervoor! En ik ben geneigd hem te geloven, op beide punten!

Alley Cat
- Sommige soorten lelies zijn toxisch voor katten.
- Satan's Alley heeft een nummer genaamd "Lilly".

Penose
- Penose Lelie, een rijmpje.

Eén van de twee wil ik wel nemen, boys?

Penose heeft eigenlijk nog niet veel zinnigs gezegd.

Terug
Naar boven