wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor je eerste keer en het feit dat je waarschijnlijk niet alles hebt nagelezen, ga ik je niet aanvallen en begrijp ik je keuze.
En ik begrijp dat sommige mensen een baan hebben, maar dat geld voor bijna niemand hier op DBB dus daar kon ik niet automatisch vanuit gaan![]()

Zie de lelies op het veld, zie hoe schoon zij bloeien.” Dit duurt een week of drie, dan stopt hij weer een maand of drie.
denk dat je jezelf een beetje naait door zo roekeloos te beginnen, al bedoelde je het wss niet zoLeugens? Waar leugens?
En ben jij dan zeker van een "hint"? Ik gooi dingen in de groep en zie of anderen er hetzelfde over denken of niet en of ze er wat in zien of niet.
1) Over het werk.Leugens? Waar leugens?
En ben jij dan zeker van een "hint"? Ik gooi dingen in de groep en zie of anderen er hetzelfde over denken of niet en of ze er wat in zien of niet.

1) Over het werk.
2) Pot, lilium wikipedia, lijstje

Wauter kan je jou stem op mij toelichten want goed kijken zegt niks.
Lelies die giftig zijn voor katten, niet lelies die allergisch zijn voor katten.Lelies die allergisch zijn voor katten --> dat was een verwijzing naar Alley Cat. Niemand die erop springt, dus zal wel niets zijn, maar het viel me op. Waarom mag ik het er niet ingooien? Er staat letterlijk "cat" en "cat".

Nice, serieus! Hij klopt niet, maar hij is zeker mooi gevonden.Misschien is dit nog iets? Satan's Alley ''Lilium'' --> Alley Cat
http://www.youtube.com/watch?v=cKi8IVpIBkA
Jaap Ja gaat ervoor! En ik ben geneigd hem te geloven, op beide punten!
Alley Cat
- Sommige soorten lelies zijn toxisch voor katten.
- Satan's Alley heeft een nummer genaamd "Lilly".
Penose
- Penose Lelie, een rijmpje.
Eén van de twee wil ik wel nemen, boys?
Penose heeft eigenlijk nog niet veel zinnigs gezegd.
En waarom stem je Penose? Prima speler en zie geen aanwijzingen naar hem.