AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Thanks.

Zoals je zelf zegt, is het niet echt beschermen maar eerder 'stating the obvious'. Is voor mij niet meteen een reden om je te schrappen van het cult-lijstje.

Dus ook niet sterker dan die zwakke redenen om wel op mij te stemmen ?

Dit zie je zeker fout. Er zullen uiteindelijk hints naar bijna iedereen geweest zijn. Speciale rollen van de goede kant worden vaak hints naar gemaakt en zelfs burgers. Dus zo maar op een hint afgaan waarvan je niet zeker weet of hij richting een goede of slechte wijst is niet echt de manier...

True maar ik vind t nog steeds niet aannemelijk dat dit zo vroeg in t spel al gedaan wordt.
Maar goed, ieder kan daar zo z'n eigen opvatting over hebben natuurlijk.

Maar op wie ben jij geneigd te stemmen dan suusje ?

Dus ook niet sterker dan die zwakke redenen om wel op mij te stemmen ?

Mwah.

Die lelie KAN naar jou verwijzen; de nadruk lag op lelies in het eerste verhaal.

ABC staat in je sig; in het tweede verhaal staat er duidelijk A leidt naar B.

Dat zijn niet één, maar twee elementen die we aan jouw naam kunnen koppelen. Ik vind het beter dan niets, dus als er niets anders meer komt, wil ik jouw rol wel weten.

De lelie KAN ook tweemaal verwijzen naar Alley Cat;

Alley Satan's - Lily

Some lilies are toxic for cats.

Maar dat één link tweemaal verwijst naar één speler lijkt me misschien wat teveel toeval. Daarom ben ik meer zeker van jou, Penose.

Ik twijfel nog tussen 2 Penosetje

Mwah.

Die lelie KAN naar jou verwijzen; de nadruk lag op lelies in het eerste verhaal.

ABC staat in je sig; in het tweede verhaal staat er duidelijk A leidt naar B.

Dat zijn niet één, maar twee elementen die we aan jouw naam kunnen koppelen. Ik vind het beter dan niets, dus als er niets anders meer komt, wil ik jouw rol wel weten.

De lelie KAN ook tweemaal verwijzen naar Alley Cat;

Alley Satan's - Lily

Some lilies are toxic for cats.

Maar dat één link tweemaal verwijst naar één speler lijkt me misschien wat teveel toeval. Daarom ben ik meer zeker van jou, Penose.

Damn de ene nog zwakker dan de ander...

Maarja voor de rest hebben we niet heel veel.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik twijfel nog tussen 2 Penosetje

En dat hou je geheim?

Ik vind Penose ook wel een goede optie.

Wat zal het tegenvallen

• Like
Waarderingen: mat
Dit zie je zeker fout. Er zullen uiteindelijk hints naar bijna iedereen geweest zijn. Speciale rollen van de goede kant worden vaak hints naar gemaakt en zelfs burgers. Dus zo maar op een hint afgaan waarvan je niet zeker weet of hij richting een goede of slechte wijst is niet echt de manier...

Hier zit jij toch fout hoor. één kwart van de rollen is slecht dus statistisch gezien mag je meer hints verwachten naar de bad guys, beetje apart dat jij dit zegt. In dit spel is 3/4 best wel goed genoeg om voor te gaan.

Ik vind Penose ook wel een goede optie.

ik heb zo een gevoel dat jij gewoon meegaat op iedereen die een beetje verdacht gemaakt is. je doet dat ook zo op een subtiele manier en als tweede man waardoor je later altijd kan zeggen: "maar ik kwam hier niet mee af, vond er nog wel iets inzitten"

er was een zwak argument(stef dood) op mij (ik ben geen cult) dus ga jij dat nog eens benadrukken.

er is een zwak argument tegen penose(waarschijnlijk dus goed), ga jij ook nog eens aandacht op vestigen.

ik stem alvast op jouw, weet niet hoe ik actief ik nog kan zijn later op de dag:

IMBAatwork

Hier zit jij toch fout hoor. één kwart van de rollen is slecht dus statistisch gezien mag je meer hints verwachten naar de bad guys, beetje apart dat jij dit zegt. In dit spel is 3/4 best wel goed genoeg om voor te gaan.

Na elk spel, zeker die van remi, wanneer hij alle hints in de verhalen post, zie je dat er gewoon een gigantisch aantal hints zijn uiteindelijk, heel veel dingen gewoon in de tekst verstop, woordspelingen, van alles. Ik denk wel dat er meer hints naar slechte rollen zijn dan naar de goede rollen, maar er zal geen groot verschil tussen zitten. Als je een hint ziet zonder echt een link aan een rol oid en je gaat er maar vanuit dat het richting een slechte rol is ben je fout bezig.

Misschien belangrijker, elke hint is altijd te linken aan een rol, anders heb je niets aan de hint, dus als we een hint denken te hebben maar die niet aan een rol (of een kant) kunnen linken...

Vorige spellen werd er altijd gegeven of de hint naar een goede of slechte wijst want anders maak je het de wolf wel makkelijk, nu word elk dingetje aangegrepen...
Apart

Na elk spel, zeker die van remi, wanneer hij alle hints in de verhalen post, zie je dat er gewoon een gigantisch aantal hints zijn uiteindelijk, heel veel dingen gewoon in de tekst verstop, woordspelingen, van alles. Ik denk wel dat er meer hints naar slechte rollen zijn dan naar de goede rollen, maar er zal geen groot verschil tussen zitten. Als je een hint ziet zonder echt een link aan een rol oid en je gaat er maar vanuit dat het richting een slechte rol is ben je fout bezig.

Misschien belangrijker, elke hint is altijd te linken aan een rol, anders heb je niets aan de hint, dus als we een hint denken te hebben maar die niet aan een rol (of een kant) kunnen linken...

De ABC hint verwijst toch naar een cult? Is dat dan geen duidelijke hint?

Het is geen abc hint grappenmaker, Logic brings you from a to b.

Als je het verdraait kan je er inderdaad abc van maken.

Waar heb ik dan info verdraaid? Logic brengt je van A naar B en imagination verder en wie heeft er toevallig abc in zijn sig staan?

Wat heeft van a naar b te maken met abc...

A to B en met wat "imagination" verzin je er zo de C (van cult) bij. En JIJ hebt ABC in jouw sig staan... Snap je het of wens je een tekening?

Ja ik snap hem, maar dat is toch totaal geen hint man kom op.. Hoe zwak

Terug
Naar boven