AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Dat zegt iedereen, maar ik kijk nog even.

ik heb zo een gevoel dat jij gewoon meegaat op iedereen die een beetje verdacht gemaakt is. je doet dat ook zo op een subtiele manier en als tweede man waardoor je later altijd kan zeggen: "maar ik kwam hier niet mee af, vond er nog wel iets inzitten"

er was een zwak argument(stef dood) op mij (ik ben geen cult) dus ga jij dat nog eens benadrukken.

er is een zwak argument tegen penose(waarschijnlijk dus goed), ga jij ook nog eens aandacht op vestigen.

ik stem alvast op jouw, weet niet hoe ik actief ik nog kan zijn later op de dag:

IMBAatwork

Ik ga meestal gewoon op Z1000, dus weet niet wat je allemaal aan het zwammen bent, maar volgens mij slaat het nergens op.

Maar nu stem je op mij.
Logisch twee ijzersterke hints naar mij.

Ben even terug uit de stad, kan gelijk alles weer bijlezen.

Denk dat we voor iemand moeten gaan waarop Stefano gestemd heeft, tenzij dat woopy was. Kan dat niet echt makkelijk zien nu of eruit halen?

Dat was Fitness Beginner dus daar ga ik voor, tenzij er later nog interessantere informatie beschikbaar komt.

Ben even terug uit de stad, kan gelijk alles weer bijlezen.

Denk dat we voor iemand moeten gaan waarop Stefano gestemd heeft, tenzij dat woopy was. Kan dat niet echt makkelijk zien nu of eruit halen?

Dat was Fitness Beginner dus daar ga ik voor, tenzij er later nog interessantere informatie beschikbaar komt.
Dus jullie denken dat Stefanovich is gestorven omdat hij iemand (de wolf?) op het spoor was? En dat maakt Jorgy dus een cult? Het sluit wel aan bij wat ik in gedachten heb, samen met de rest van mijn wilde theorieën.

Dus jullie denken dat Stefanovich is gestorven omdat hij iemand (de wolf?) op het spoor was? En dat maakt Jorgy dus een cult? Het sluit wel aan bij wat ik in gedachten heb, samen met de rest van mijn wilde theorieën.

is niet de eerste wolf die zo in de fout is gegaan de eerste dag. Kan me nog herinneren imba zo de hele tijd te moeten hebben verdedigd die op remi ging de eerste nacht die op hem had gestemd de dag ervoor. Strong zinsopbouw op mobiel merk ik al :$

Ik blijf bij mijn abc hint, penose

Ben dalijk weer f werken dus stem alvast, zal proberen nog wat mee te lezen

Hoop datie klopt, anders raakt de poep de ventilator weer :o

Als iedereen je volgt raakt ie hem zeker

Poe drukke dag. Even snel alle pagina's gelezen. Misschien wat te snel want begrijp de abc hint niet?? Ik vind fitness beginer ook wat verdacht door penose te verdedigen.

Voorlopig stem ik Fitness Beginer maar als het Penose word vind ik het ook best.

Poe drukke dag. Even snel alle pagina's gelezen. Misschien wat te snel want begrijp de abc hint niet?? Ik vind fitness beginer ook wat verdacht door penose te verdedigen.

Er staat een plaatje met Logic brings you from A to B imagination Will take you everywhere.

En omdat ik ABC in mijn handtekening heb zeggen ze dat het een hint naar mij is.

Maar als ik jou was en ik was burger zou ik hun niet volgen

Ik vind het vreemd dat hier '9.2.13 AIGG' niet verder op in ingegaan wordt als er verteld word dat dit wel eens een datum oid kan zijn

mss is die datum tremendes zijn ontmaagding, jong baasje

Penose maar alvast dan.

Denk omdat het gelinkt word aan de jager

Wolf opweg zetten penose?

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ik vind het vreemd dat hier '9.2.13 AIGG' niet verder op in ingegaan wordt als er verteld word dat dit wel eens een datum oid kan zijn

Volgens mij leid het naar dit https://www.facebook.com/multifringe maar wat de de letters moeten voorstellen ben ik nog niet echt uit.

Ja want ik zet er ook een naam bij

Z1000 --> Jorgyboy
Jorgyboy --> Penose
Fitness --> IMBA
Anthem --> Fitness
Diaephi --> Penose
Jaap Ja --> Fitness
IMBA --> Penose

Z1000 net als gisteren de eerste stem, en net als gisteren op Jorgyboy. Oude vete nog steeds?

Terug
Naar boven