AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

:roflol: Gewoon omdat de datum overeenkomt? Zo kan ik duizenden links vinden.

Nee omdat dit bij een google search meerdere malen voorkomt op de eerste pagina en dit niet echt toevallig is :rolleyes: Hoeveel moeite heb jij al gedaan om hints op te lossen tattje?

Wat zeg jij alley?

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Dat die hint naar de jager leidt lijkt me redelijk duidelijk. Dus zou ook maar stoppen met oplospogingen.

Niet zeggen want dan denkt Wauter dat je aanwijzingen aan de wolf geeft hoor

Zoals al paar keer gezegd waarom willen jullie de rol van de jager oplossen ?

Maar je wilt het niet delen?
Ik sta er niet zo goed voor dus als je een beetje goede hint weet graag ( of heb je het over de rol van de jager? Dan niet natuurlijk)

Weet het echt nog niet. Zie in ieder geval nog geen overtuigende hint-oplossingen.

En ik weet uit ervaring dat jij vaak een erg nuttige speler bent als het spel wat verder komt, dus zou je er liever niet uitstemmen als ik niet zeker ben (en we zijn natuurlijk oude game-makkers).

Fitness heeft wel wat dingen tegen zich, maar die zijn ook vrij mager en kunnen gewoon toevallig zijn. Ken zijn spel verder niet echt dus dat maakt het lastiger in te schatten.

Als de keuze tussen deze twee blijft ga ik denk ik op Fitness. Ook omdat Jaap nu op hem staat en ik die momenteel het meest vertrouw.

Ja ik zie ook niks.
Maarja unknown zijn stijl van hints ligt mij niet.
Jammer want het lijkt erop dat ik eruit ga.

Of de cults spelen goed of burgers geloven in hele zwakke hints. Maar begrijp het wel want alternatief is er niet echt

Ja ik zie ook niks.
Maarja unknown zijn stijl van hints ligt mij niet.
Jammer want het lijkt erop dat ik eruit ga.

Of de cults spelen goed of burgers geloven in hele zwakke hints. Maar begrijp het wel want alternatief is er niet echt

Kom met een goed argument en ik red je.

Ik heb geen goed argument alleen dat de hints naar mij nergens op slaan

Pff, ik raak er niet aan uit

Ga zo trainen. Fitness beginer

Zou ook voor penose gekozen kunnen hebben maar ben niet helemaal overtuigd van de hint. Stefanovich stemde fb en is nu dood. Fb leek penose wat snel te willen beschermen, wat maakt dat penose toch ook geen zuivere koffie is maargoed mocht fb een goede keuze blijken dan kunnen we eventueel morgen penose onze aandacht geven.

fitness beginner

Het feit dat hij het voor mij "opneemt" is omdat de hints naar mij zeer zwak zijn

Weet het echt nog niet. Zie in ieder geval nog geen overtuigende hint-oplossingen.

En ik weet uit ervaring dat jij vaak een erg nuttige speler bent als het spel wat verder komt, dus zou je er liever niet uitstemmen als ik niet zeker ben (en we zijn natuurlijk oude game-makkers).

Fitness heeft wel wat dingen tegen zich, maar die zijn ook vrij mager en kunnen gewoon toevallig zijn. Ken zijn spel verder niet echt dus dat maakt het lastiger in te schatten.

Als de keuze tussen deze twee blijft ga ik denk ik op Fitness. Ook omdat Jaap nu op hem staat en ik die momenteel het meest vertrouw.

Dikke onzin om na 1 dag iemand te vertrouwen. Dat doe je alleen als je zijn rol kent.

Daarom Jaap ja

Lekker orgineel

Terug
Naar boven