wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Dikke onzin om na 1 dag iemand te vertrouwen. Dat doe je alleen als je zijn rol kent.
Daarom Jaap ja
Als fb cult is weten we slachtoffer twee al denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke onzin om na 1 dag iemand te vertrouwen. Dat doe je alleen als je zijn rol kent.
Daarom Jaap ja
Het meest, niet helemaal dus.Dikke onzin om na 1 dag iemand te vertrouwen. Dat doe je alleen als je zijn rol kent.
Daarom Jaap ja
Het meest, niet helemaal dus.
Maar hij is nieuw en zoekt heel actief mee naar hints. Denk niet dat een nieuwe speler dat zou doen als hij cult is.
Als fb cult is weten we slachtoffer twee al denk ik
=> fitness beginner Beschuldigt Penose van het op weg zetten van de wolf omdat hij aangeeft dat een bepaalde hint naar de jager leidt en gaat vervolgens in dezelfde post die hint zelf proberen op te lossen.Wolf opweg zetten penose?
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------
Volgens mij leid het naar dit http://www.facebook.com/multifringe maar wat de de letters moeten voorstellen ben ik nog niet echt uit.
Impliceert van alles maar zegt eigenlijk niks.
Stemt zelf (nog) niet op Fitness, Jaap wel. Ik geef aan dat ik Jaap vertrouw en daaruit concludeert Wauter dat als Fitness cult is ik dat dus ook moet zijn (waar Orgineel dan aan toevoegt dat Jaap dan nummer drie is).Als fb cult is weten we slachtoffer twee al denk ik

Wauter doet raar.
Beschuldigt Penose van het op weg zetten van de wolf omdat hij aangeeft dat een bepaalde hint naar de jager leidt en gaat vervolgens in dezelfde post die hint zelf proberen op te lossen.
Impliceert van alles maar zegt eigenlijk niks.
Stemt zelf (nog) niet op Fitness, Jaap wel. Ik geef aan dat ik Jaap vertrouw en daaruit concludeert Wauter dat als Fitness cult is ik dat dus ook moet zijn (waar Orgineel dan aan toevoegt dat Jaap dan nummer drie is).
Geen cult gedrag ofzo. Gewoon echt niet te volgen.
Ah oke. Maar waarom zo vaag? Daar heeft toch niemand wat aan.Ik beschuldigde penose van de wolf te helpen, over jou heb ik niets verteld. Jij begrijpt mijn reactie verkeerd. Als fitnessbeginner cult is ben jij niet cult maar iemand anders.

Dit is de post van FB en de reden waarom ik hem uit het lijstje heb gehaald. Net zoals een paar andere had hij een post gemaakt waarin hij een redenering postte, logisch of niet.
Als er nu nog één achterlijke mong**l zijn bek opentrekt en zegt dat ik hem 'bewust' uit mijn lijstje heb gehaald, krijgt srs meppen.![]()

Heb geen goed argument tegen je, alleen wat halve. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Penose.zo dit ging lekker.
kijk wie er de trein op gang trok tegen mij en schrijf dit op een briefje. verder vertrouw ik imba voor geen meter en orgineel vind ik verdacht (gutfeeling). en volgens mij is jorgy dit spel ook niet bij de goeie. hij speelt niet volledig zoals de vorige keren dat hij goed was vind ik.
kan er iemand trouwens een goed argument bovenhalen tegen mij?
die lijst van jorgy slaat nergens op, want ik had iets nuttigs gepost. een hint naar mij is er nog niet verschenen en de dood van stef is perfect voor de cults om verder op te zeiken.