Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Dikke onzin om na 1 dag iemand te vertrouwen. Dat doe je alleen als je zijn rol kent.

Daarom Jaap ja
Het meest, niet helemaal dus.

Maar hij is nieuw en zoekt heel actief mee naar hints. Denk niet dat een nieuwe speler dat zou doen als hij cult is.

Fitness beginner

Vanwege de stem van Stefano, hopelijk maakte wolf er een fout mee

Maar zie niet echt veel opstand van enige cults dus ik vrees dat het vergeefs is

Alle cults zitten al op penose

Jaap is niet nieuw. Leugenaar.

Nou nou, doe eens rustig.

Maar je hebt gelijk. Hij deed forumgame 19 mee. Of tenminste mee, hij stond ingeschreven. Zijn inschrijving was ook gelijk zijn enige post.

Voor forumgame 13 deed ik niet mee, dus daar heb ik geen idee van. Voor mij is hij hoe dan ook nieuw, maar wellicht niet voor iedereen.

Ik blijf bij Fitness Beginner. Het oorspronkelijke lijstje van Jorgyboy, Stefanovich die hem door heeft en FB aanwijst om vervolgens te sterven, mensen die niet op de lijst staan maar er toch op moeten staan is allemaal heel dubieus...

Ik kan mij niet volledig vinden in de ABC hint.

z1000 => Jorgyboy
Jorgyboy => Penose
fitness beginer => IMBAatwork
Anthem => fitness beginer
diaephi => penose
Jaap ja => Fitness Beginer
IMBAatwork => penose
tremendes => Fitness beginer
Penose:) => fitness beginner
orgineel => Jaap ja
lloydatoni => Fitness beginner
Tatt => Fitness beginner

Ik ga dan ook mee op fitnessbeginner

Ik ben benieuwd, tot nu toe geven de cults nog wel erg weinig tegen gas mocht FB de wolf zijn...

Zo de trein is vroeg vandaag.

Wauter doet raar.
Wolf opweg zetten penose?

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Volgens mij leid het naar dit http://www.facebook.com/multifringe maar wat de de letters moeten voorstellen ben ik nog niet echt uit.
Beschuldigt Penose van het op weg zetten van de wolf omdat hij aangeeft dat een bepaalde hint naar de jager leidt en gaat vervolgens in dezelfde post die hint zelf proberen op te lossen.
Kom met een goed argument en ik red je.
Ik weet genoeg op dit moment
Impliceert van alles maar zegt eigenlijk niks.

Als fb cult is weten we slachtoffer twee al denk ik
Stemt zelf (nog) niet op Fitness, Jaap wel. Ik geef aan dat ik Jaap vertrouw en daaruit concludeert Wauter dat als Fitness cult is ik dat dus ook moet zijn (waar Orgineel dan aan toevoegt dat Jaap dan nummer drie is).

Geen cult gedrag ofzo. Gewoon echt niet te volgen.

Wauter doet raar.

Beschuldigt Penose van het op weg zetten van de wolf omdat hij aangeeft dat een bepaalde hint naar de jager leidt en gaat vervolgens in dezelfde post die hint zelf proberen op te lossen.

Impliceert van alles maar zegt eigenlijk niks.

Stemt zelf (nog) niet op Fitness, Jaap wel. Ik geef aan dat ik Jaap vertrouw en daaruit concludeert Wauter dat als Fitness cult is ik dat dus ook moet zijn (waar Orgineel dan aan toevoegt dat Jaap dan nummer drie is).

Geen cult gedrag ofzo. Gewoon echt niet te volgen.

Ik beschuldigde penose van de wolf te helpen, over jou heb ik niets verteld. Jij begrijpt mijn reactie verkeerd. Als fitnessbeginner cult is ben jij niet cult maar iemand anders.

Ik beschuldigde penose van de wolf te helpen, over jou heb ik niets verteld. Jij begrijpt mijn reactie verkeerd. Als fitnessbeginner cult is ben jij niet cult maar iemand anders.
Ah oke. Maar waarom zo vaag? Daar heeft toch niemand wat aan.

Orgineel vatte het blijkbaar net zo op als ik.

Nee maar een lege accu maakt t lastig reageren:)

Ik twijfel tussen jou, Penose, de hints lijken erg in je nadeel te werken maar je bent een sterke speler dus wil je t voordeel van de twijfel geven.
Ben nou wel nieuwsgierig, waar staat die ABC voor in je sig?
Fitness Beginer, daar heb ik gister ook m'n stem op uitgebracht en ik denk daar nog steeds hetzelfde over.
En Jorgyboy ook wel maar door z'n manier van spelen vind ik t moeilijk om hoogte van m te krijgen.

zo dit ging lekker.

kijk wie er de trein op gang trok tegen mij en schrijf dit op een briefje. verder vertrouw ik imba voor geen meter en orgineel vind ik verdacht (gutfeeling). en volgens mij is jorgy dit spel ook niet bij de goeie. hij speelt niet volledig zoals de vorige keren dat hij goed was vind ik.

kan er iemand trouwens een goed argument bovenhalen tegen mij?
die lijst van jorgy slaat nergens op, want ik had iets nuttigs gepost. een hint naar mij is er nog niet verschenen en de dood van stef is perfect voor de cults om verder op te zeiken.

ik weet 1 ding: als jullie er mij nu niet uitstemmen, eet de wolf mij wel op

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Dit is de post van FB en de reden waarom ik hem uit het lijstje heb gehaald. Net zoals een paar andere had hij een post gemaakt waarin hij een redenering postte, logisch of niet.

Als er nu nog één achterlijke mong**l zijn bek opentrekt en zegt dat ik hem 'bewust' uit mijn lijstje heb gehaald, krijgt srs meppen. :o

in de laatste posts zit iedereen weer te zeiken over dat lijstje. de volgende die erover begint krijgt srs stompen irl

en al wie er hiervoor over begonnen is is een dikke cult en ik hoop dat hij/zij stikt.

much hate
niets persoonlijk :)

Alle cults zitten al op penose

Kan je geen hint vinden dan die jou als 'goede' zou bestempelen? Is misschien wat link maar zo kwam ik ook onder een stemming uit in het zwart/wit spel. We hebben de jager nog steeds dus is niet een 100% kans dat je er dan vannacht uit zou gaan. Verdediging van 'de hint is slecht' heeft in het verleden nooit geholpen maar veel hebben zich al op die manier wel eruit weten te krijgen...

Als er geen verdediging lijkt te komen, en het tussen fitness en penose gaat, met fitness stuk meer stemmen tot nu toe geloof ik zonder dat er echt een hint op hem is? ga ik nu mee op penose

Laatst bewerkt:
zo dit ging lekker.

kijk wie er de trein op gang trok tegen mij en schrijf dit op een briefje. verder vertrouw ik imba voor geen meter en orgineel vind ik verdacht (gutfeeling). en volgens mij is jorgy dit spel ook niet bij de goeie. hij speelt niet volledig zoals de vorige keren dat hij goed was vind ik.

kan er iemand trouwens een goed argument bovenhalen tegen mij?
die lijst van jorgy slaat nergens op, want ik had iets nuttigs gepost. een hint naar mij is er nog niet verschenen en de dood van stef is perfect voor de cults om verder op te zeiken.
Heb geen goed argument tegen je, alleen wat halve. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Penose.

Wil je in plaats van op IMBA op Orgineel gaan? Stemt op de man die ik het meest vertrouw en zet bovendien mijzelf daarna ook gelijk in het cult-kamp, zonder echte aanleiding.

Terug
Naar boven