Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Heb geen goed argument tegen je, alleen wat halve. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Penose.

Wil je in plaats van op IMBA op Orgineel gaan? Stemt op de man die ik het meest vertrouw en zet bovendien mijzelf daarna ook gelijk in het cult-kamp, zonder echte aanleiding.

Maar welke argumenten zijn er tegen Orgineel dan? Tegen FB en Penose hebben we tenminste nog iets van een rede, wel vage maar in iedergeval iets...

Wil eigenlijk wel meegaan nu op FB met zijn uitspraken dat hij mij niet vertrouwt, terwijl hij daar geen enkele reden toe heeft.

ik ga geen 3 mensen meer achter mij krijgen, dus dat wordt hopeloos om nog te veranderen.

als ik goed blijk te zijn valt er wel wat te leren uit deze stemming. imba en orgineel vertrouw ik niet en jorgy ook niet echt eigelijk, maar dat is mijn point of view die ik nog even vertel voor ik sterf :p

wel grappig hoe niemand een deftig argument tegen mij vindt, maar er wel 6 op mij stemmen.

Maar welke argumenten zijn er tegen Orgineel dan? Tegen FB en Penose hebben we tenminste nog iets van een rede, wel vage maar in iedergeval iets...
Geen hint-argumenten.

Hij stemt op iemand waarvan ik aardig zeker ben dat die geen cult is, zonder reden bovendien. Dat is voor mij verdacht genoeg.
Daarnaast geloof ik niet dat Fitness slecht is en stem ik alleen op Penose als ik zeker ben dat hij slecht is (op basis van eerdere games wil ik hem er graag inhouden).

Ik beschuldigde penose van de wolf te helpen, over jou heb ik niets verteld. Jij begrijpt mijn reactie verkeerd. Als fitnessbeginner cult is ben jij niet cult maar iemand anders.
Zou je mij dat willen laten zien aub?

Nee maar een lege accu maakt t lastig reageren:)

Ik twijfel tussen jou, Penose, de hints lijken erg in je nadeel te werken maar je bent een sterke speler dus wil je t voordeel van de twijfel geven.
Ben nou wel nieuwsgierig, waar staat die ABC voor in je sig?
Fitness Beginer, daar heb ik gister ook m'n stem op uitgebracht en ik denk daar nog steeds hetzelfde over.
En Jorgyboy ook wel maar door z'n manier van spelen vind ik t moeilijk om hoogte van m te krijgen.
ik stuur deze betekenis wel keer via karma.

Kan je geen hint vinden dan die jou als 'goede' zou bestempelen? Is misschien wat link maar zo kwam ik ook onder een stemming uit in het zwart/wit spel. We hebben de jager nog steeds dus is niet een 100% kans dat je er dan vannacht uit zou gaan. Verdediging van 'de hint is slecht' heeft in het verleden nooit geholpen maar veel hebben zich al op die manier wel eruit weten te krijgen...

Als er geen verdediging lijkt te komen, en het tussen fitness en penose gaat, met fitness stuk meer stemmen tot nu toe geloof ik zonder dat er echt een hint op hem is? ga ik nu mee op penose
Nee alleen dat ik mijn huis extra versterk tegen de wolf maar dat is ook een hint van niks. Dacht niet dat jij op mij ging ;)

de reden dat ik jou niet vertrouw heb ik eerder gezegd...
Ik wil ook liever niet op jou, maar om mezelf te redden andersom begrijp ik het ook.

Ik blijf bij Fitness Beginner. Het oorspronkelijke lijstje van Jorgyboy, Stefanovich die hem door heeft en FB aanwijst om vervolgens te sterven, mensen die niet op de lijst staan maar er toch op moeten staan is allemaal heel dubieus...

opmerkelijk hoe je zelf gelooft dat die argumenten steek houden

Tatt en Sanca zijn twee overduidelijke cults.

Tatt die blijft mekkeren op mijn lijstje, en Sanca die eerst de hint van de jager oplost en nadien snel Tatt volgt op FB.

Geen hint-argumenten.

Hij stemt op iemand waarvan ik aardig zeker ben dat die geen cult is, zonder reden bovendien. Dat is voor mij verdacht genoeg.
Daarnaast geloof ik niet dat Fitness slecht is en stem ik alleen op Penose als ik zeker ben dat hij slecht is (op basis van eerdere games wil ik hem er graag inhouden).

Ik wil best met je meegaan denk ik al is het ook een schot in het donker om op Orgineel te stemmen. Maar als FB werkelijk de wolf zou zijn, wat de rede is van mijn stem dan hadden de cults wel wat feller in actie gekomen...

Tatt die blijft mekkeren op mijn lijstje, en Sanca die eerst de hint van de jager oplost en nadien snel Tatt volgt op FB.
Lawl ik blijf niet "mekkeren" over dat lijstje. Ik vermeld gewoon (net als andere leden) dat het onder andere een reden is om op FB te stemmen. Jouw lijstje heeft wel alles in gang gezet.

de reden dat ik jou niet vertrouw heb ik eerder gezegd...

Waarom dan?

- Heb 1e ronde (vrij nutteloos) op Z1000 gestemd.

- Stem nu op Penose.

- Heb jou nooit ergens van beschuldigd of verdacht van gemaakt.

- Ik heb te kennen gegeven dat ik het erg vond dat Stefonovich (een burger) er uit gegaan was, wat echt zo is... Moet nog steeds huilen hier.

kijk, dat is een redenering waar je iets mee kunt. spijtig dat ik mezelf moet 'opofferen' nu om dat duidelijk te maken.

tip: probeer volgende keer gewoon allemaal samen een van deze uit, voordat de cults jullie kunnen beinvloeden. hopelijk is dan niet een van de twee goed en duiden de cults vlug die aan...
de burgers zijn nu nog in grote meerderheid, dus dit moet wel doenbaar zijn toch?

Orgineel

Jeez...ik weet t niet...

z1000 => Jorgyboy
Jorgyboy => Penose
fitness beginer => IMBAatwork
Anthem => fitness beginer
diaephi => penose
Jaap ja => Fitness Beginer
IMBAatwork => penose
tremendes => Fitness beginer
Penose:) => fitness beginner
orgineel => Jaap ja
lloydatoni => Fitness beginner
Tatt => Fitness beginner
Als Fitness cult is, zit de eventuele cult-trein op Penose. Dat zouden dus IMBA, Diaephi en Jorgyboy zijn. Qua aantal zeker mogelijk aangezien er nog een leugenaar is en Fitness er zelf dan ook een is.

Maar Fitness bracht al heel vroeg een stem uit op IMBA. Dat is een vrij groot risico. Je kan als cults best op elkaar stemmen als je weet dat iemand er waarschijnlijk niet uitgaat of als hij er zeker wel uitgaat, maar dat doe je meestal niet zo vroeg in een ronde. Veel te grote kans dat je mensen meekrijgt.

Bovendien zitten Fitness en IMBA elkaar zelfs nu nog te beschuldigen, terwijl ze hem misschien nog zouden kunnen redden.

Mijn conclusie is dan dat Fitness geen cult is. Maar ja, Penose hoeft het dan ook nog altijd niet te zijn. Kan even goed burger tegen burger zijn.

Op mij zitten of cults of onwetende

jaap ja, is dit een van je eerste spelletjes trouwens? je speelt het ook maar raar, maar heb nog nooit met jou gespeeld, kan ook daarom zijn

Als Fitness cult is, zit de eventuele cult-trein op Penose. Dat zouden dus IMBA, Diaephi en Jorgyboy zijn. Qua aantal zeker mogelijk aangezien er nog een leugenaar is en Fitness er zelf dan ook een is.

Maar Fitness bracht al heel vroeg een stem uit op IMBA. Dat is een vrij groot risico. Je kan als cults best op elkaar stemmen als je weet dat iemand er waarschijnlijk niet uitgaat of als hij er zeker wel uitgaat, maar dat doe je meestal niet zo vroeg in een ronde. Veel te grote kans dat je mensen meekrijgt.

Bovendien zitten Fitness en IMBA elkaar zelfs nu nog te beschuldigen, terwijl ze hem misschien nog zouden kunnen redden.

Mijn conclusie is dan dat Fitness geen cult is. Maar ja, Penose hoeft het dan ook nog altijd niet te zijn. Kan even goed burger tegen burger zijn.

één keer je er een cult uit hebt kan je al wat verbanden gaan maken dus tot dan moeten we een beetje gokken.

Terug van werk en blijf bij penose !

Terug
Naar boven