- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauter
Domme stem, I know maar ik ben niet zeker over m'n eerdere vermoedens.
mooizo, het is 21:00, ik lig er uit met een grote voorsprong.
het ziet er naar uit dat de cults een doublekill gemaakt hebben...
Pff dat komt ook lekker dom/volgzaam over, m'n post direct achter Penose
Met deze info had je veel vroeger naar buiten moeten komen.
jaap ja, is dit een van je eerste spelletjes trouwens? je speelt het ook maar raar, maar heb nog nooit met jou gespeeld, kan ook daarom zijn
Nee ik heb er een stuk of 5 gespeeld, ergens rond spel 7 als ik het me goed herinner. Toen Kwarkvarken ook nog organiseerde en meedeed.

True, valt niks aan te ontkennen maar liever veilig dan een domme stem en onnodig de verkeerde eruit
Als je stemt uitbrengt breng dan een stem uit die wat zin heeft, dit is vrij nutteloos.
ahja juist, dan had de wolf me kunnen opeten...
mooie denkwijze wauter!

Eerst en vooral zeggen mensen nogal vaak dat ze een bepaalde rol hebben om mensen te overtuigen van iets, wil niet zeggen dat ze die effectief ook altijd hebben (vraag maar aan z1000) en ten tweede hebben we ook nog altijd een jager.

Eerst en vooral zeggen mensen nogal vaak dat ze een bepaalde rol hebben om mensen te overtuigen van iets, wil niet zeggen dat ze die effectief ook altijd hebben (vraag maar aan z1000) en ten tweede hebben we ook nog altijd een jager.