MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Zoals ik al eerder zei speelt Wauter ook heel apart.
Niet zoals hij normaal speelt

Wauter

Domme stem, I know maar ik ben niet zeker over m'n eerdere vermoedens.

mooizo, het is 21:00, ik lig er uit met een grote voorsprong.

het ziet er naar uit dat de cults een doublekill gemaakt hebben...

Lekker veilig suus ;)

Pff dat komt ook lekker dom/volgzaam over, m'n post direct achter Penose

Wauter

Domme stem, I know maar ik ben niet zeker over m'n eerdere vermoedens.

Als je stemt uitbrengt breng dan een stem uit die wat zin heeft, dit is vrij nutteloos.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

mooizo, het is 21:00, ik lig er uit met een grote voorsprong.

het ziet er naar uit dat de cults een doublekill gemaakt hebben...

Met deze info had je veel vroeger naar buiten moeten komen.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld

jaap ja, is dit een van je eerste spelletjes trouwens? je speelt het ook maar raar, maar heb nog nooit met jou gespeeld, kan ook daarom zijn

Nee ik heb er een stuk of 5 gespeeld, ergens rond spel 7 als ik het me goed herinner. Toen Kwarkvarken ook nog organiseerde en meedeed.

ahja juist, dan had de wolf me kunnen opeten...

mooie denkwijze wauter!

Eerst en vooral zeggen mensen nogal vaak dat ze een bepaalde rol hebben om mensen te overtuigen van iets, wil niet zeggen dat ze die effectief ook altijd hebben (vraag maar aan z1000) en ten tweede hebben we ook nog altijd een jager.

Eerst en vooral zeggen mensen nogal vaak dat ze een bepaalde rol hebben om mensen te overtuigen van iets, wil niet zeggen dat ze die effectief ook altijd hebben (vraag maar aan z1000) en ten tweede hebben we ook nog altijd een jager.

neem het risico niet van op de jager te vertrouwen.

ik stond denk ik van in het begin wel op het lijstje van de wolf door stef zijn uitspraak in het begin. heb geprobeerd niet overduidelijk aan de goeie kant te staan en de wolf had dan stef opgegeten dus ik dacht dat ik wel safe zat voor de rest van het spel. tot ik plots de culttrein over me heen kreeg zonder goed argument

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Maar FB is er uit denk ik?
Benieuwd wat hij is...

ik heb mijn rol juist verklapt, slecht met hints? :p

Dit, een fatsoenlijke verdediging (je mag alleen niet letterlijk zeggen welke rol je hebt volgens de regels dacht ik, maar daar kan je altijd nog omheen door iets vaager te zijn) is alsnog een stuk beter dan dan maar gewoon jezelf laten ophangen, een burger kunnen we nog misschien, maar als we al belangrijke rollen zo vroeg gaan verliezen wordt het een stuk moeilijker, zeker als ze zich amper verdedigen...

De nietszeggende stemmen zeggen vaak genoeg, zal na het verhaal wel zien hoe of wat.

Op de jager vertrouwen moet je juist, als jij vannacht beschermt was en de wolf kwam achter je aan dan was dat een super tegenslag voor de cults. Als iemand zo overduidelijk goed is durven wolven vaak niet eens direct op je te gaan.

Terug
Naar boven