Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Burgemeester dus..

Waarom zou je dat na de gong doen

• Topic Starter Topic Starter
Het is dag 2, en in tegenstelling tot dag 1 hebben de dorpsbewoners al wat meer informatie om goed te onderscheiden van slecht, atlhans.... dat denken ze.

Nog voordat de dood van stefanovich volledig besproken is staat er al één dorpsbewoner te trappelen om z’n stem uit te brengen.. Grijnzend staat ie bij het stembakje, dat zich op het dorpsplein bevind en dropt zijn stem in het busbusje.
“Jorgy jorgy jorgy jorgy.... ik steeeeeeeeemmmmmmmm op JORGYYY”
Grinnikend en vol trots loopt hij van het stembusje vandaan. Hij is namelijk de enige die de traditie in tact probeert te houden.

De rest van de dorpsbewoners komen pas in de avonduren bijeen om te beslissen over het lot van de dorpsbewoners. Het speurwerk van het meisje heeft tot dusver niks opgeleverd en zo ook het speurwerk van de dorpsbewoners.
Echter weerhoudt dat de dorpsbewoners er niet van hun stem uit te brengen, zij weten dat het uitstellen van de stemming naar een andere dag geen zin heeft.

“Penose.... ik stem Penose” roept Jorgyboy..
“We hebben een A en een B... met wat fantasie smijten we er een C tegenaan en voegen we er de letters ULT aan vast.”
“Inderdaad een waterdichte theorie Jorgy, ik ga met je mee”
Jorgyboy wordt al snel bijgestaan door nog zo’n 4 dorpsbewoners.

“WTF is dit nou voor gekke bende? Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze mij te grazen nemen” denkt Fitness beginer.
Ik zie het al helemaal voor me:
“15 minuten nog voordat het vonnis voltrokken zal worden. Ik ben de afgelopen 2 uur al begonnen om mijn spulletjes netjes in stapeltjes te leggen en de meubels nog een laatste keer aftestoffen. Alles ziet er goed uit voorals de familie mijn eigendommen komen claimen die ik ze nagelaten heb dmv van mijn laatste wil die mijn notaris inmiddels machtig is...nog een laatste keer in de spiegel kijken voordat ik op gehaald word door een woedende meute mensen die me aan m'n nek willen ophangen totdat ik dood ben. Ik hoor ze buiten al samenkomen...."Vuile weerwolf! Gespuis van satan! Kom naar buiten! We zullen je eens een lesje leren!"

time-machine.jpg

Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist

“POF”
Met een harde klap tegen het hoofd van fitness beginer ontwaakt hij uit zijn droom..
"Vuile weerwolf! Gespuis van satan! We zullen je eens een lesje leren!” klinkt het vanuit de menigte.

De stembus wordt overhoop gegooid waarbij er 6 papiertjes verschijnen met de stem op fitness beginer, die blijkbaar zo verzonken was in zijn eigen gedachte en daardoor de rest van de stemming miste.

“Jullie krijgen hier spijt van vuile homo’s.. Ik ben belangrijker da jullie denken potverdomme.”
“Hou toch je bek idioot.. jij bent 100% de wolf” roept Jaap ja.

En zo gebeurt het dat niet Penose, maar Fitness beginer ter dood veroordeeld wordt.

http://www.youtube.com/watch?v=6C-azmJnvuw

Fitness beginer is dood, hij was de goede burgemeester

Het is nacht tot 09.00

Laatst bewerkt:
Jammer man.. Gaat niet goed

Oja... Ik dacht alleen dubbele stem

Welke kant heeft de burgemeester nu eigenlijk gekozen, word dat niet bekend gemaakt? Het verhaal lijkt te zeggen de kant van de burgers?

Dat hij mij beschermde is dus ook ontkracht.

Krijgen we niet te weten of hij gekozen had goed of slecht te zijn?

Dus toch zonde

Jammer dit, de afbeelding is in iedergeval een aanwijzing dus laten we die proberen op te lossen.

Unknown zijn tips kennende wil de tijdmachine zeggen dat hij ergens een post heeft aangepast die nu een clue bevat. In dit topic is dat er maar eentje en dat is de beginpost waar hij de verhalen heeft bijgezet. Terug een dood spoor dus.

edit: toch iets gevonden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-honey-liquor-363923/index17.html#post8450152

onderaan in de post staat er en aasgier in het wit maar dat stond er al voor de tijdmachinehint er kwam.

Edit2:

onder de afbeelding zelf staat ook nog iets.

Edit3:
De wijzers wijzen op twaalf en zes, wrs moet de tip ons leiden naar die personen in de spelerslijst.

Laatst bewerkt:
Bravo boys.
Ik wil het niet zeggen maar ik zei het toch. Morgen maar op Alley of Jaap?

Bravo boys.

Nee jij hebt lekker veel input gehad...
Een beetje veilig jezelf stil houden en het dan achteraf beter weten is natuurlijk makkelijk praten.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Unknown zijn tips kennende wil de tijdmachine zeggen dat hij ergens een post heeft aangepast die nu een clue bevat. In dit topic is dat er maar eentje en dat is de beginpost waar hij de verhalen heeft bijgezet. Terug een dood spoor dus.

edit: toch iets gevonden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-honey-liquor-363923/index17.html#post8450152

onderaan in de post staat er en aasgier in het wit maar dat stond er al voor de tijdmachinehint er kwam.

Edit2:

onder de afbeelding zelf staat ook nog iets.

Edit3:
De wijzers wijzen op twaalf en zes, wrs moet de tip ons leiden naar die personen in de spelerslijst.

Stel dat die Edit 3 klopt dan zou Diaephi of Sanca een cult zijn. Diaephi kwam volgens mij met de ABC hint tegen Penose. Gezien Penose ook nog verdacht is zou ik dan naar Sanca als cult neigen. Sanca wou imo die hint naar de jager ook iets te graag oplossen.

Laatst bewerkt:
Bravo boys.

Alleen maar omdat ik aangaf dat ik Jaap redelijk vertrouwde. Beetje onzinnig.

Zelf heb je trouwens ook niet erg je best gedaan om Fitness te redden en hij vertrouwde jou ook niet erg.

• Topic Starter Topic Starter
In verband met een tentamen dat plaatsvind om 08.30 ben ik niet in de mogelijkheid om een verhaal te typen.
Het verhaal zal verschijnen tussen 11/12.

Terug
Naar boven