Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Succes pik.

Heeft Sanca trouwens niet gestemd gisteren, zie hem niet in de lijstjes staan?

Gvd doei burgemester. Hopelijk vanmiddag even tijd om hints te speuren, al wordt er toch niks mee gedaan. Wie heeft gister de stemming verdraaid naar FB?

Unknown zijn tips kennende wil de tijdmachine zeggen dat hij ergens een post heeft aangepast die nu een clue bevat. In dit topic is dat er maar eentje en dat is de beginpost waar hij de verhalen heeft bijgezet. Terug een dood spoor dus.

edit: toch iets gevonden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-honey-liquor-363923/index17.html#post8450152

onderaan in de post staat er en aasgier in het wit maar dat stond er al voor de tijdmachinehint er kwam.

Edit2:

onder de afbeelding zelf staat ook nog iets.

Edit3:
De wijzers wijzen op twaalf en zes, wrs moet de tip ons leiden naar die personen in de spelerslijst.

Om je 3e edit heb ik nu heel erg de neiging je te verdenken als Cult.

Sowieso is Deaphi cult dus.

Succes man!

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Stel dat die Edit 3 klopt dan zou Diaephi of Sanca een cult zijn. Diaephi kwam volgens mij met de ABC hint tegen Penose. Gezien Penose ook nog verdacht is zou ik dan naar Sanca als cult neigen. Sanca wou imo die hint naar de jager ook iets te graag oplossen.
De hint zegt niet wie goed of slecht is. Straks sterft er weer een onschuldige...

• Topic Starter Topic Starter
Met inmiddels 2 doden van het goede kamp loopt het aantal slechten in het kamp relatief gezien op.
Zij weten dat ze weer een stap dichterbij hebben gezet naar de overwinning en indien hun wolf goede zaken doet, die stap alleen maar groter wordt.
En zoals gewoonlijk is ook deze nacht de wolf weer aan zet.
De cultisten gaan met een gerust hart slapen, wetende dat zij vandaag zijn geslaagd. De burgers daarentegen vrezen voor hun leven, want voor de tweede keer op rij zitten zij er naast.

The result for searching for the witch= BHI0
Afin, net als vorige nacht zijn niet alleen de wolf maar ook het meisje, jager, de heks en sl*t weer op pad.
De jager neemt plaats voor het huis van Alley Cat, en het meisje zoekt zoals gewoonlijk naar sporen van de wolf. De sl*t is gestuit op een teleurstelling want haar minnaar blijkt niet thuis te zijn.
Ook de heks stuit op een teleurstelling, want de maan verkleurd ook deze nacht niet in een rode kleur.

De wolf kent enige twijfel in het kiezen van zijn prooi, maar heeft zichzelf in de nacht ervan overtuigd dat z1000 de juiste keuze is en zodoende vertrekt hij naar zijn huis en verscheurt de door middel van GHB geïntoxiceerde Zeeuw en berooft hem van het leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Z1000 is dood, hij was de aasgier

Het is dag tot 21.00

Waarom dat laatste precies? Ik zie niet helemaal hoe dat voortkomt uit je eerste zin.

Prima nacht verder, neutrale speler eruit die tot nu toe eigenlijk niks toevoegde (begrijpelijk ook aangezien hij neutraal was).

De hint leid naar de sl*t en een cult als ik de hint goed begrijp is het sanca of diaephi. Ik zeg toch nergens dat diaephi 100% zeker een cult is? 50% op een cult is wel al een kans om een gok te wagen in dit spel tov van 25% een cult te pakken.

Als jij cult bent weet je natuurlijk mogelijkerwijs dat sanca de cult is en diaephi de sl*t en probeer je ons zo op het verkeerde pad te brengen.

Dat de wolf twijfelde in zijn prooi maakt denk ik dat ie paar keer geswitcht is. Misschien bang zich te verraden? De jager voor Alley z'n deur. Maakt Alley nog niet goed natuurlijk maar schijnbaar voor de jager wel. Hmm.

Jaja ik ben cult, ga nu maar lekkker zelf alle hints oplossen slimmerikken

Heeft z1000 nu zichzelf al met GHB geintoxiceerd ? Want als de wolf dit gedaan heeft en ik ga kijken wie van de spelers nog meer veel post in het centraal drugs topic kom ik al snel uit bij Suus, die zich ook al verdacht rustig houdt.

of ik interpreteer het verkeerd

Jaja ik ben cult, ga nu maar lekkker zelf alle hints oplossen slimmerikken

Heeft z1000 nu zichzelf al met GHB geintoxiceerd ? Want als de wolf dit gedaan heeft en ik ga kijken wie van de spelers nog meer veel post in het centraal drugs topic kom ik al snel uit bij Suus, die zich ook al verdacht rustig houdt.

of ik interpreteer het verkeerd

Is een omschrijving van z1000 en ik zie niet direct een link met de wolf want het verhaal vermeld nergens dat de wolf dit ook doet.

Ik ga voor sanca vandaag

Genoeg mensen met vetes naar z1000 toe, spannend hoor.

De cultisten waren vandaag geslaagd..

Dus door hun is fb eruit?

Genoeg mensen met vetes naar z1000 toe, spannend hoor.
Jij speelt ook nog erg onopvallend.

Eerste dag te laat gestemd op Penose (niet gestemd dus) vanwege die zogenaamde aanwijzing, maar gisteren stemde je toch weer niet op hem.
En dit is ook weer een nietszeggende opmerking. Je noemt zelfs geen namen.

Ik zie nu pas dat ik de jager nog moet bedanken, dus bij deze: Bedankt jager! :)

En dan hebben we Wauter nog.

En suus maakte gister ook een aparte actie

Ik blijf erbij dat Suus maar raar speelt voegt weinig toe en stem zinloos, zoals gister bijv op wauter....

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

En dan hebben we Wauter nog.

En suus maakte gister ook een aparte actie
great minds think alike

Verdacht stil eigenlijk, zou wel eens kunnen dat ik juist zit met sanca en de cults nu gewoon afwachten tot iemand een burger aanwijst en ze daar op gaan.

De hint leid naar de sl*t en een cult als ik de hint goed begrijp is het sanca of diaephi. Ik zeg toch nergens dat diaephi 100% zeker een cult is? 50% op een cult is wel al een kans om een gok te wagen in dit spel tov van 25% een cult te pakken.

De sl*t is een goede rol, waarom zou je die (tenzij jij cult bent) openbaar willen maken?
Ik haal er trwns geen hint richting de sl*t uit.

Ik blijf erbij dat Suus maar raar speelt voegt weinig toe en stem zinloos, zoals gister bijv op wauter....

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

great minds think alike

Jaa ik wist dat t in m'n nadeel ging werken die actie...
In my defense: ik wist srs niet op wie ik moest stemmen. Op FB leek me dom omdat ik niet overtuigd was van z'n slechte rol (die hij dus ook niet had) als ik wel op hem gestemd had dan dachten jullie dat ik bij de rest van de cults hoorde.
Heeft weinig zin gehad trwns aangezien jullie dat nu ook denken...
Niet stemmen was voor mij geen optie dus vandaar mijn stem op Wauter, t was een random keuze

Oh enneh, ik voeg eigenlijk in geen enkele game echt veel toe als ik dan toch eerlijk ben:o

Terug
Naar boven