XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Blijf denk ik op Penose.
Weet het niet helemaal zeker, maar gisteren zaten er een redelijk aantal stemmen op hem.
Dat er zo veel op FB gegaan zijn lijkt me een redelijke reden dat de culttrein vroeg op gang moest komen.

Jij speelt ook nog erg onopvallend.

Eerste dag te laat gestemd op Penose (niet gestemd dus) vanwege die zogenaamde aanwijzing, maar gisteren stemde je toch weer niet op hem.
En dit is ook weer een nietszeggende opmerking. Je noemt zelfs geen namen.

Ik zie nu pas dat ik de jager nog moet bedanken, dus bij deze: Bedankt jager! :)

Je zult na het spel zien waarom ik het zo speel :p

Heb vandaag weinig tijd om te spelen, maar dat lijkt mij maar goed ook.

Enige 'mogelijke' hints die er zijn gaan naar Penose. Diaephi stemt erop, ik volg.

Culttrein? Lijkt me niet. Beide ervaren genoeg om niet meteen de stemming te gaan leiden.

Tatt begint terug over mijn lijstje dat gewoon BS is en hoopt maar dat FB een domme wolf was en voor Stefanovich ging, de enige die op hem stemde. Een k*treden, want iedereen weet dat ook dit niet het eerste spel was voor FB. Opvallend: Sanca lult eerst wat links en rechts, maar van zodra Tatt op FB stemt volgt hij hem meteen.

Culttrein? Kans lijkt me al groter.

Onwetenden en mensen die niet veel tijd hebben (Suus bvb) worden meteen afgemaakt omdat ze niet volgen, maar waarom? Waarom wilt (bvb een Penose) nu ineens weer op Suus gaan stemmen als er nieuwe hints zijn?

Omdat ze zogenaamd meer kunnen halen uit stemgedrag dan uit hints, maar na FB lijkt me duidelijk dat dat vals gemekker is.

En die Penose die blijft lullen dat de cults geslaagd zijn in hun actie ... Eerst zeggen dat de cults op hem aan het stemmen zijn (Jaap Ja, ik en Diaephi) en nadien, als hij gered is en FB eruit ligt, zeggen dat de cults geslaagd zijn in hun actie :roflol:

Veel duidelijk wordt het voor mij niet, Penose is en blijft een dikke cult.

Blijf denk ik op Penose.
Weet het niet helemaal zeker, maar gisteren zaten er een redelijk aantal stemmen op hem.
Dat er zo veel op FB gegaan zijn lijkt me een redelijke reden dat de culttrein vroeg op gang moest komen.
Toch is het geen trein. Maar dit zullen alleen de stemmers op fb zelf weten dus begrijp jouw redenatie wel
Heb vandaag weinig tijd om te spelen, maar dat lijkt mij maar goed ook.

Enige 'mogelijke' hints die er zijn gaan naar Penose. Diaephi stemt erop, ik volg.

Culttrein? Lijkt me niet. Beide ervaren genoeg om niet meteen de stemming te gaan leiden.

Tatt begint terug over mijn lijstje dat gewoon BS is en hoopt maar dat FB een domme wolf was en voor Stefanovich ging, de enige die op hem stemde. Een k*treden, want iedereen weet dat ook dit niet het eerste spel was voor FB. Opvallend: Sanca lult eerst wat links en rechts, maar van zodra Tatt op FB stemt volgt hij hem meteen.

Onwetenden en mensen die niet veel tijd hebben (Suus bvb) worden meteen afgemaakt omdat ze niet volgen, maar waarom? Waarom wilt (bvb een Penose) nu ineens weer op Suus gaan stemmen als er nieuwe hints zijn?

Omdat ze zogenaamd meer kunnen halen uit stemgedrag dan uit hints, maar na FB lijkt me duidelijk dat dat vals gemekker is.

En die Penose die blijft lullen dat de cults geslaagd zijn in hun actie ... Eerst zeggen dat de cults op hem aan het stemmen zijn (Jaap Ja, ik en Diaephi) en nadien, als hij gered is en FB eruit ligt, zeggen dat de cults geslaagd zijn in hun actie :roflol:

Veel duidelijk wordt het voor mij niet, Penose is en blijft een dikke cult.

Wat lul jij nou man, alley zegt dat lloy beetje apart speel ( niet met zulke woorden) en daar haak ik op in door te zeggen dan hebben we Wauter nog en suus blabla.... En hieruit haal je dat ik meteen op suus wil stemmen? ( waarom niet op Wauter ?)

En ik lul niet dat de cults geslaagd zijn, dit haal ik uit de tekst van unknown en neem daarmee aan dat hij bedoeld dat de cults fb eruit gewerkt hebben..

Raar ventje ben jij echt.

:roflol:Ben je daar weer met hetzelfde verhaaltje? Je doet me denken aan een klein kind die maar blijft liegen tegen z'n mama dat hij geen snoepjes heeft gestolen tot hij er zelf in begint te geloven. Ik was trouwens niet de enige die deze redenering volgt, maar toch blijf je keer op keer naar mij wijzen. :rolleyes:

De sl*t is een goede rol, waarom zou je die (tenzij jij cult bent) openbaar willen maken?
Ik haal er trwns geen hint richting de sl*t uit.

Waarom lijk jij nu te insinueren dat ik de hint naar de cult en de sl*t uit mijn duim zuig terwijl er gewoon zwart op wit (wit in dit geval) onder de afbeelding dit staat. " Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist"

De sl*t kan voor de burgers niets waardevol. Op dit moment tasten we volledig in het donker en hebben we 1/4 dat we er een cult uitstemmen (minder als je rekening gaat houden met het feit dat de cults in het begin de stemming beinvloeden). Nu hebben we een 50% kans om er een cult uit te stemmen, puur wiskundig. De plotselinge move op penose lijkt dit bevestigen. Overigens veranderde sanca op de eerste dag ook nog eens vlak voor het einde van de stemming zijn stem naar penose, waarom zou hij opeens nog zijn stem gaan veranderen? Meest logische lijkt om er toch nog penose uit te krijgen.

Waarom lijk jij nu te insinueren dat ik de hint naar de cult en de sl*t uit mijn duim zuig terwijl er gewoon zwart op wit (wit in dit geval) onder de afbeelding dit staat. " Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist"

De sl*t kan voor de burgers niets waardevol. Op dit moment tasten we volledig in het donker en hebben we 1/4 dat we er een cult uitstemmen (minder als je rekening gaat houden met het feit dat de cults in het begin de stemming beinvloeden). Nu hebben we een 50% kans om er een cult uit te stemmen, puur wiskundig. De plotselinge move op penose lijkt dit bevestigen. Overigens veranderde sanca op de eerste dag ook nog eens vlak voor het einde van de stemming zijn stem naar penose, waarom zou hij opeens nog zijn stem gaan veranderen? Meest logische lijkt om er toch nog penose uit te krijgen.

Je begrijpt me verkeerd, ik insinueerde niet dat je hints uit je duim zuigt, ik zeg alleen dat ik die hint niet zag.

De sl*t is ook een burger, dus wel degelijk waardevol ze staat aan de goede kant.
Daarbij staat er in t verhaal dat de minnaar van de sl*t niet thuis was, daaruit kan ze dus opmaken dat haar minnaar de heks, jager, meisje of wolf is.
Op zich wel handige info lijkt me :)

Wat vinden we trouwens van jorgy ?
Speelt wel soort gelijk als normaal toch?

In t wit staat er boven de "afin enz enz enz" ook nog de tekst "the result for searching the witch"
Genoeg te puzzelen weer in t verhaal.

Inderdaad @wauter

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

In t wit staat er boven de "afin enz enz enz" ook nog de tekst "the result for searching the witch"
Genoeg te puzzelen weer in t verhaal.

Ga je nou zelf de heks proberen te vinden openbaar ?

Je begrijpt me verkeerd, ik insinueerde niet dat je hints uit je duim zuigt, ik zeg alleen dat ik die hint niet zag.

De sl*t is ook een burger, dus wel degelijk waardevol ze staat aan de goede kant.
Daarbij staat er in t verhaal dat de minnaar van de sl*t niet thuis was, daaruit kan ze dus opmaken dat haar minnaar de heks, jager, meisje of wolf is.
Op zich wel handige info lijkt me :)

Tenzij één van die personen thuis blijft en die kans is zogoed als onbestaande kan je uit de info niets afleiden. Op dit moment is de 50% kans van een cult eruit te stemmen de beste die we hebben. Enige deftige reden die ik zie om op penose te stemmen is de abc hint die volgens mij te duidelijk is om waar te zijn, unknown zijn hints zijn normaal gezien wel wat moeilijker.

Inderdaad @wauter

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Ga je nou zelf de heks proberen te vinden openbaar ?

Nee, zo vat ik die hint niet op.
De zoektocht naar de heks is t resultaat van wat er in die tekst staat.
Naar mijn mening niet een hint naar te heks maar naar de spelers die de heks zoeken.

En die oplossing van de abc hint maakte unknown in zijn verhaal ook weer belachelijk...@wauter

K*t suus elke keer zit jij er tussen met je reactie :)

Sanca heeft de eerste nacht op Penose gestemt, de tweede nacht op FB. Diaephi kwam met de ABC hint op Penose.

Ze hebben dus allebei al is gepoogd Penose op te hangen maar Sanca deed dit door de rest wat te volgen en Diaephi aan de hand van een vage hint. Als ik op 1 van beide moet stemmen zal ik dus voor Sanca gaan.

Ok duidelijk, Suus gaat weer terug in de niks toevoeg fase.:)
Geen zever Wauter, ik vat die hint srs zo op, zou nogal dom zijn als ik wel openbaar zoek naar de heks.

Snap eigenlijk niet dat de jager voor het huis van AlleyCat staat, vertrouw hem ook niet.

De sl*t is een goede rol, waarom zou je die (tenzij jij cult bent) openbaar willen maken?
Ik haal er trwns geen hint richting de sl*t uit.

Jaa ik wist dat t in m'n nadeel ging werken die actie...
In my defense: ik wist srs niet op wie ik moest stemmen. Op FB leek me dom omdat ik niet overtuigd was van z'n slechte rol (die hij dus ook niet had) als ik wel op hem gestemd had dan dachten jullie dat ik bij de rest van de cults hoorde.
Heeft weinig zin gehad trwns aangezien jullie dat nu ook denken...
Niet stemmen was voor mij geen optie dus vandaar mijn stem op Wauter, t was een random keuze

Oh enneh, ik voeg eigenlijk in geen enkele game echt veel toe als ik dan toch eerlijk ben:o

Ik denk dat het voor de goeden wat minder belangrijk is om zich zo te focussen op 'zodat mensen mij niet als cult zien' en grotendeels op de juiste persoon stemmen, door een nutteloze stem uit te brengen maakte je het gewoon zeker dat er geen kans meer was voor FB om te overleven. Alhoewel ik na het verhaal ook niet zeker ben van penose, remi blijkt onze 'oplossing' van de abc hint een beetje belachelijk te maken...

Zijn sowieso een paar stemmers die totaal buiten de discussie zijn gebleven bij de afgelopen stemrondes puur en alleen doordat ze nietszeggende stemmen hebben geplaatst terwijl ze verder ook amper voorbijkomen gedurende de dag.

De stemmen op penose nu snap ik dus niet helemaal. Valt me alleen op dat lloyd en orgineel wat inactiever spelen dan ik van ze gewend ben, de andere actievelingen zijn wel duidelijk op de voorgrond. Geloof niet dat het gister tussen een cult en een burger ging maar dat er gewoon twee burgers tegen elkaar gespeeld zijn, jorgyboy gaat mij iets te makkelijk mee op de nieuwe stemmen vandaag op penose, dus terwijl ik gister op penose stemde (leek mij gister beter dan fb, maar vandaag...) ga ik vandaag voor jorgyboy , is vaak moeilijk te bevatten of hij nou als goede speelt of als slechte, aangezien hij altijd chaotisch speelt, maar toen hij in één van de vorige potjes burger was trollde hij de boel bij elkaar en dat gevoel heb ik niet keer niet geheel, een stuk minder iig.

Terug
Naar boven