Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Sterker nog : ik stem Alleycat.

In het verhaal van dag 2 staat dat de burgers weten dat uitstellen van stemmen niet goed is, en Alleycat loopt als enige te preken dat we dat juist wel moeten doen.
Dat is ook degene die liefste Woopy er uit wilde op dag 1, nutteloze kill, en geeft een voorsprong aan de cults.

Ik denk dat het voor de goeden wat minder belangrijk is om zich zo te focussen op 'zodat mensen mij niet als cult zien' en grotendeels op de juiste persoon stemmen, door een nutteloze stem uit te brengen maakte je het gewoon zeker dat er geen kans meer was voor FB om te overleven. Alhoewel ik na het verhaal ook niet zeker ben van penose, remi blijkt onze 'oplossing' van de abc hint een beetje belachelijk te maken...

Zijn sowieso een paar stemmers die totaal buiten de discussie zijn gebleven bij de afgelopen stemrondes puur en alleen doordat ze nietszeggende stemmen hebben geplaatst terwijl ze verder ook amper voorbijkomen gedurende de dag.

De stemmen op penose nu snap ik dus niet helemaal. Valt me alleen op dat lloyd en orgineel wat inactiever spelen dan ik van ze gewend ben, de andere actievelingen zijn wel duidelijk op de voorgrond. Geloof niet dat het gister tussen een cult en een burger ging maar dat er gewoon twee burgers tegen elkaar gespeeld zijn, jorgyboy gaat mij iets te makkelijk mee op de nieuwe stemmen vandaag op penose, dus terwijl ik gister op penose stemde (leek mij gister beter dan fb, maar vandaag...) ga ik vandaag voor jorgyboy , is vaak moeilijk te bevatten of hij nou als goede speelt of als slechte, aangezien hij altijd chaotisch speelt, maar toen hij in één van de vorige potjes burger was trollde hij de boel bij elkaar en dat gevoel heb ik niet keer niet geheel, een stuk minder iig.

Ik vind die jorgy ook weer heel raar spelen, die beschuldigingen naar mij vandaag slaan ook nergens op ik ga mee op jorgyboy en dan niet omdat hij op mij stemt want dat doet imba ook.

jorgyboy

Edit: blijkbaar stemt imba niet meer op mij.

Raar dat als het de richting van penose weer uitgaat en er word geargumenteerd dat de cults mogelijk hun werk doen, de richting opeens weer anders word.

Hoe bedoel je ?

Wil ook best op Penose blijven, maar denk met Alleycat een zekerdere kill te hebben.
Of probeer je Alley te beschermen Wautertje?

Wil ook best op Penose blijven, maar denk met Alleycat een zekerdere kill te hebben.
Of probeer je Alley te beschermen Wautertje?

Ik bescherm alleycat niet, jouw plotselinge stemwissel slaat momenteel gewoon ergens op. Iedereen is een zekere kill als er maar genoeg stemmen op zitten.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Dat cults merken dat ze te opzichtig in hun werk gaan.

Ok duidelijk, Suus gaat weer terug in de niks toevoeg fase.:)
Geen zever Wauter, ik vat die hint srs zo op, zou nogal dom zijn als ik wel openbaar zoek naar de heks.

Of als domme cult, ik vind je raar spelen Suus. Heb het idee dat je als slechterik gebruik maakt van dommigheid van de burgers door lekker op de achtergrond te blijven.

vooralsnog Suus141

ben rest van de dag nog lekker actief dus kan nog wijzigen :)

In het verhaal van dag 2 staat dat de burgers weten dat uitstellen van stemmen niet goed is, en Alleycat loopt als enige te preken dat we dat juist wel moeten doen.
Dat is ook degene die liefste Woopy er uit wilde op dag 1, nutteloze kill, en geeft een voorsprong aan de cults.
Ja hoor, ik ben de enige die uit wilde stellen en daarom is Woopy eruit gegaan. Ik bepaal dat toch niet alleen.
Jij stemde trouwens Z1000, waren we toch echt slechter af geweest.

Prima dat je op me stemt, maar een degelijke reden heb je er toch niet voor. Geeft niet echt, had ik gisteren voor Orgineel ook niet echt.

gvd je stemde vanmorgen nog op mij omdat ik sws cult was, daarna geef ik toe dat ik cult ben en verander je je stem.

ik ga nooit meer een lange verdediging typen

Of als domme cult, ik vind je raar spelen Suus. Heb het idee dat je als slechterik gebruik maakt van dommigheid van de burgers door lekker op de achtergrond te blijven.

vooralsnog Suus141

ben rest van de dag nog lekker actief dus kan nog wijzigen :)

Srs?
Ik was aan t twijfelen over jouw rol maar dat je nu op mij stemt zegt mij dat jij cult bent.

Helaas 2 ubber drukke dagen, dat ik het niet kan mee spelen. Was vannacht ook niet thuis.
Erg jammer want ik kon mijn rol niet echt vormgeven.

Hopelijk tot een ander spel

Gisteren op fb zat ik fout. Heb geen hints ontdekt. Ga maar uit van boeren verstand...fb was goed, ik ben in de cult trein gestonken die penose uit de wind hield..

Dus Penose

Ja zeker!
Maar goed, ik heb m'n best gedaan en eigenlijk heb je alleen maar m'n vermoeden bevestigd waardoor ik t nu zeker weet.
Voorlopig stem ik op jou Diaephi

we zullen zien suusje

we zullen zien

vanwaar die gevoelens eigenlijk?

we zullen zien suusje

we zullen zien

vanwaar die gevoelens eigenlijk?

Hm, nou het begon als een "onderbuikgevoel" door je spelgedrag maar ik wil meer hebben om op iemand te stemmen.
Als je nou goed mijn posts van vanmiddag had gelezen dan kan je daar wel een hint uithalen wat mijn rol is.
Dat jij dan nog steeds op mij wilt stemmen zegt mij dan weer aan welke kant jij staat.:)

time-machine.jpg

Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist

Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen. Stemmen we er per ongeluk de sl*t uit is het niet erg, de rol heeft toch niet echt waarde en we zijn zeker dat we de dag erna een cult kunnen uitstemmen. Iedereen stemt nu op penose hoofdzakelijk omdat het tussen hem en fitnessbeginner ging gisteren. Cults hebben natuurlijk nog nooit de stemming tussen twee burgers laten gaan dus penose moet dan automatisch een cult zijn? Ik bescherm penose niet maar de kans dat hij cult is is 1/4. Met deze hint hebben we een kans van 1/2 dus te proberen imo. Ik zou voor sanca gaan omdat hij de eerste dag voor het einde nog een rare stemwissel deed die niet echt nodig was.

Hm, nou het begon als een "onderbuikgevoel" door je spelgedrag maar ik wil meer hebben om op iemand te stemmen.
Als je nou goed mijn posts van vanmiddag had gelezen dan kan je daar wel een hint uithalen wat mijn rol is.
Dat jij dan nog steeds op mij wilt stemmen zegt mij dan weer aan welke kant jij staat.:)

ok suusje zal nog eens ff kijken en erover nadenken

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen. Stemmen we er per ongeluk de sl*t uit is het niet erg, de rol heeft toch niet echt waarde en we zijn zeker dat we de dag erna een cult kunnen uitstemmen. Iedereen stemt nu op penose hoofdzakelijk omdat het tussen hem en fitnessbeginner ging gisteren. Cults hebben natuurlijk nog nooit de stemming tussen twee burgers laten gaan dus penose moet dan automatisch een cult zijn? Ik bescherm penose niet maar de kans dat hij cult is is 1/4. Met deze hint hebben we een kans van 1/2 dus te proberen imo. Ik zou voor sanca gaan omdat hij de eerste dag voor het einde nog een rare stemwissel deed die niet echt nodig was.

opzich kan ik me er wel in vinden, maar is die 12 en 6 niet te makkelijk voor een hint van remi?

inbe4 je beschermd jezelf

Terug
Naar boven