XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

ok suusje zal nog eens ff kijken en erover nadenken

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

opzich kan ik me er wel in vinden, maar is die 12 en 6 niet te makkelijk voor een hint van remi?

inbe4 je beschermd jezelf

Ja maar je weet niet wie wie is en dat is wel een typisch unknownelement voor een hint.

Wauter zei:
Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen.
Als deze oplossing zeker zou zijn zou dit op zich een juiste redenering zijn.

Maar ik vind de oplossing veel te simpel. Een plaatje van een klok en de stand van de wijzer vertelt je dan welke speler je moet hebben. Zo simpel dat hij het net zo goed gewoon neer had kunnen zetten.
En stel dat je mis zit? Je stemt vandaag iemand eruit en die blijkt burger, dan gaan we morgen blind op de ander? Als die ook burger blijkt is het spel zo goed als gedaan. Het is een groot risico.

Tussenstand:
Wauter --> Sanca
Jorgyboy --> Penose
Golderado --> Jorgyboy
IMBA --> Penose --> Alley Cat
Penose --> Jorgyboy
Diaephi --> Suus
Tremendes --> Penose
Suus --> Diaephi
Lloyd --> Diaephi

:roflol: Veel inactievelingen die plots zonder argumenten stemmen of op stemmen op iemand dat op hen stemt. Ik ben enkele hints aan het volgen, maar ik ben er nog niet volledig uit. Ik zal later wel iets zinnigs posten.

Overigens veranderde sanca op de eerste dag ook nog eens vlak voor het einde van de stemming zijn stem naar penose, waarom zou hij opeens nog zijn stem gaan veranderen?

Ik had toch al gezegd dat ik op origineel had gestemd omdat hij op mij had gestemd en ik dit achteraf kinderachtig vond ? Ik ben toen mee gegaan op die ABC hint, simpelweg omdat er geen andere hint was (die we zagen)

Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen. Stemmen we er per ongeluk de sl*t uit is het niet erg, de rol heeft toch niet echt waarde en we zijn zeker dat we de dag erna een cult kunnen uitstemmen. Iedereen stemt nu op penose hoofdzakelijk omdat het tussen hem en fitnessbeginner ging gisteren. Cults hebben natuurlijk nog nooit de stemming tussen twee burgers laten gaan dus penose moet dan automatisch een cult zijn? Ik bescherm penose niet maar de kans dat hij cult is is 1/4. Met deze hint hebben we een kans van 1/2 dus te proberen imo. Ik zou voor sanca gaan omdat hij de eerste dag voor het einde nog een rare stemwissel deed die niet echt nodig was.

En waaruit leid je af dat je voor die wijzers meteen nummers 6 en 12 uit de lijst moet nemen, lijkt me een beetje te simpel, niet ?

omdat ik zeg dat ik een onderbuik gevoel bij jou heb ?

beetje tikkertje jij bent hem dit of niet

Nee had van Suus of Jij het idee een cultist te zijn, vervolgens inhetzelfde rijtje gezet door je waarvan ik natuurlijk weet wat ik zelf ben en de beschuldiging naar Suus maakt mn keuze. En alle racune wraakgevoelens naar je post naar mij natuurlijk die nu meespelen.

Nee had van Suus of Jij het idee een cultist te zijn, vervolgens inhetzelfde rijtje gezet door je waarvan ik natuurlijk weet wat ik zelf ben en de beschuldiging naar Suus maakt mn keuze. En alle racune wraakgevoelens naar je post naar mij natuurlijk die nu meespelen.

Volgens mij weet ik ook al wie jij bent :D

Volgens mij weet ik ook al wie jij bent :D

als het goed is hou je kop dan maar

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

omdat ik je 1x in een lijstje van gevoelens noem :(

heb ook op andere manier gevoelens voor je hoor

als het goed is hou je kop dan maar

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

omdat ik je 1x in een lijstje van gevoelens noem :(

heb ook op andere manier gevoelens voor je hoor

Niet mn rol verklappen pls :(

Ik verklap niks

Ik heb een hint opgelost. 100% zeker.

Twijfel alleen heel erg of hij naar een goede of een slechte rol wijst, dus daarom aarzel ik om hem te openbaren. Jullie mogen meebeslissen, het gaat om de hint van het elfenlied (allereerste verhaal).

Ik heb een hint opgelost. 100% zeker.

Twijfel alleen heel erg of hij naar een goede of een slechte rol wijst, dus daarom aarzel ik om hem te openbaren. Jullie mogen meebeslissen, het gaat om de hint van het elfenlied (allereerste verhaal).

hoe weten we wat de hint is als je het niet openbaart :o

ik ben iig nog ervan overtuigd dat elven (over het algemeen ) slecht zijn

Jullie hoeven niet mee te beslissen over de hint, die klopt.

Jullie mogen mee bepalen of ik hem wel of niet hier plaats. Want als de heersende mening is dat de hint naar een goede rol verwijst hou ik hem natuurlijk voor me.

Jullie hoeven niet mee te beslissen over de hint, die klopt.

Jullie mogen mee bepalen of ik hem wel of niet hier plaats. Want als de heersende mening is dat de hint naar een goede rol verwijst hou ik hem natuurlijk voor me.

zeg maar op, waardeer alle inzet.

Meest logische lijkt me dat er in het openingsverhaal een hint zit naar de bad guys. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt alleycat, de hint is sowieso opgelost maar je weet niet of het leid naar iets goed of iets slecht :)

Terug
Naar boven