- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Vooralsnog laat ik hem staan op onderbuik gevoel. Al heb ik eenzelfde gevoel bij penose, lloyd en tremendes....
diaephi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooralsnog laat ik hem staan op onderbuik gevoel. Al heb ik eenzelfde gevoel bij penose, lloyd en tremendes....
ok suusje zal nog eens ff kijken en erover nadenken
---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
opzich kan ik me er wel in vinden, maar is die 12 en 6 niet te makkelijk voor een hint van remi?
inbe4 je beschermd jezelf
Ja maar je weet niet wie wie is en dat is wel een typisch unknownelement voor een hint.
Als deze oplossing zeker zou zijn zou dit op zich een juiste redenering zijn.Wauter zei:Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen.
Overigens veranderde sanca op de eerste dag ook nog eens vlak voor het einde van de stemming zijn stem naar penose, waarom zou hij opeens nog zijn stem gaan veranderen?
Laat ik dit nog maar eens herhalen om wat mensen te overtuigen. De wijzers van de uurwerken staan op 12 en 6 dus je in de deelnemerslijst zijn dit Diaephi en Sanca. De foto moet ons sowieso naar een cult en de sl*t leiden dus we hebben 50% om er een cult uit te stemmen als we op één van deze twee spelers stemmen. De kans dat we er vandaag en morgen nog een burger uitstemmen is vrij groot dus liever vandaag een beredeneerde gok doen. Stemmen we er per ongeluk de sl*t uit is het niet erg, de rol heeft toch niet echt waarde en we zijn zeker dat we de dag erna een cult kunnen uitstemmen. Iedereen stemt nu op penose hoofdzakelijk omdat het tussen hem en fitnessbeginner ging gisteren. Cults hebben natuurlijk nog nooit de stemming tussen twee burgers laten gaan dus penose moet dan automatisch een cult zijn? Ik bescherm penose niet maar de kans dat hij cult is is 1/4. Met deze hint hebben we een kans van 1/2 dus te proberen imo. Ik zou voor sanca gaan omdat hij de eerste dag voor het einde nog een rare stemwissel deed die niet echt nodig was.
omdat ik zeg dat ik een onderbuik gevoel bij jou heb ?
beetje tikkertje jij bent hem dit of niet
Nee had van Suus of Jij het idee een cultist te zijn, vervolgens inhetzelfde rijtje gezet door je waarvan ik natuurlijk weet wat ik zelf ben en de beschuldiging naar Suus maakt mn keuze. En alle racune wraakgevoelens naar je post naar mij natuurlijk die nu meespelen.

Nee had van Suus of Jij het idee een cultist te zijn, vervolgens inhetzelfde rijtje gezet door je waarvan ik natuurlijk weet wat ik zelf ben en de beschuldiging naar Suus maakt mn keuze. En alle racune wraakgevoelens naar je post naar mij natuurlijk die nu meespelen.

als het goed is hou je kop dan maar
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------
omdat ik je 1x in een lijstje van gevoelens noem
heb ook op andere manier gevoelens voor je hoor

Ik heb een hint opgelost. 100% zeker.
Twijfel alleen heel erg of hij naar een goede of een slechte rol wijst, dus daarom aarzel ik om hem te openbaren. Jullie mogen meebeslissen, het gaat om de hint van het elfenlied (allereerste verhaal).

Dat hangt blijkbaar af van welk standpunt je het bekijkt. De Noorse/Germaanse/Keltische/... zijn niet allemaal gelijk.ik ben iig nog ervan overtuigd dat elven (over het algemeen ) slecht zijn
Jullie hoeven niet mee te beslissen over de hint, die klopt.
Jullie mogen mee bepalen of ik hem wel of niet hier plaats. Want als de heersende mening is dat de hint naar een goede rol verwijst hou ik hem natuurlijk voor me.