- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gvd je stemde vanmorgen nog op mij omdat ik sws cult was, daarna geef ik toe dat ik cult ben en verander je je stem.
ik ga nooit meer een lange verdediging typen
Heb nooit op jou gestemd, alleen gezegd dat ik je wel als cult zag.

Wel mooi die twee identieke stemmen net na elkaar, zonder enige onderbouwing.
Heb je zelf toch ook gezien?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolfgame-28-american-honey-liquor-363923/index31.html en op de volgende paginaHeb je zelf toch ook gezien?http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/weerwolfgame-28-american-honey-liquor-363923/index31.html en op de volgende pagina
Ik blijf bij nog steeds dezelfde redenering volgen en stem op Jorgyboy. Hij probeert al vanaf het begin mensen op het verkeerde spoor te zetten met hints die hij gewoon verzint. Hierdoor zijn er ook al onschuldigen gevallen. Zeker geen wolf (of een heel subtiele), maar het neigt wel naar cultstreken.

Als deze oplossing zeker zou zijn zou dit op zich een juiste redenering zijn.
Maar ik vind de oplossing veel te simpel. Een plaatje van een klok en de stand van de wijzer vertelt je dan welke speler je moet hebben. Zo simpel dat hij het net zo goed gewoon neer had kunnen zetten.
En stel dat je mis zit? Je stemt vandaag iemand eruit en die blijkt burger, dan gaan we morgen blind op de ander? Als die ook burger blijkt is het spel zo goed als gedaan. Het is een groot risico.
Tussenstand:
Wauter --> Sanca
Jorgyboy --> Penose
Golderado --> Jorgyboy
IMBA --> Penose --> Alley Cat
Penose --> Jorgyboy
Diaephi --> Suus
Tremendes --> Penose
Suus --> Diaephi
Lloyd --> Diaephi
Zal ik alles op een rijtje zetten voor jou?Net op tijd om deze BS ff te lezen en erop te antwoorden.
Welke onschuldige is dankzij mij al gevallen?
Ik heb enkel nog maar op Penose gestemd en die leeft nog, idioot. Jullie gingen op FB omdat hij zogezegd zonder een goede reden van mijn lijst ging, maar dankzij jullie stierf hij én bleek dat hij GOED was. Hij is dus gestorven door JOUW idiote denkwijze dat IK een cult was. Het is dus dankzij JOU dat er een onschuldige burgemeester genaaid is, en nu ga je de schuld op MIJ steken?
Volgens mij ben jij een beetje![]()
Ik ben trouwens niet de enige die (door jou) op fb heeft gestemd.Zal ik alles op een rijtje zetten voor jou?Ik ben trouwens niet de enige die (door jou) op fb heeft gestemd.

“We hebben een A en een B... met wat fantasie smijten we er een C tegenaan en voegen we er de letters ULT aan vast.”