AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

:roflol:

Beetje mij de schuld geven dat jullie op FB hebben gestemd :roflol:
Heb al 1000x de reden gegeven waarom hij niet meer op mijn lijst stond. En dat was om dezelfde reden als alle andere van de lijst.

Als jij burger bent, hoop ik dat je in RL wat logischer denkt.
Als je cult bent, kudo's dat je erin slaagt andere burgers mee te krijgen in een denkwijze die kant noch wal raakt.
Laten we het bij het spel houden in plaats van elkaar te beledigen. ;)

• Die zever over de muhaha zal wel gewoon om het spel op gang te trekken zijn en zoek ik niet echt iets achter.
  • Het lijstje waar je na enkele uren al mee afkwam waardoor het leek dat je sommige mensen beschermde en anderen weer beschuldigde was een afleidingsmanoeuvre of gewoon getroll.
  • Je begint zelf over een cultstrategie om jezelf te profileren als iemand met een goede rol, dit kan evengoed een list zijn.
  • De hint over potten was weer zo'n hint die je zo hebt verzonnen. inb4 het was een grapje
  • Als mensen jou beschuldigen probeer je hen altijd belachelijk te maken maar je komt nooit zelf met goede/overtuigende argumenten. Elke keer opnieuw dezelfde tactiek. Schelden en kleineren, daar ben je goed in.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik ben wel zeker dat je hier enkel trollt en valse hints post. Daarom zeg ik CULT.

Ik ga mee in de redenering van Jorgy en dat wordt dus Penose

Heb je ook mijn reactie gezien waar ik zijn onzin van vandaag ontkracht?
En heb je unknown zijn tekst gezien over de abc hint? Waar hij het aardig belachelijk maakt?

Heb je ook mijn reactie gezien waar ik zijn onzin van vandaag ontkracht?
En heb je unknown zijn tekst gezien over de abc hint? Waar hij het aardig belachelijk maakt?

ik heb mijn best gedaan in ieder geval om je te verdedigen

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

ik ben de verhalen wat door aan het lezen en dit valt me eigenlijk op

mijn eigen gevonden '' hint '' naar penose, die door unknown geciteerd wordt, lijkt me eerder een manier op te zeggen dat het grote BS is en lachwekkend naar voren gebracht wordt. Dus mss slim om die hint maar te vergeten voor er (nog ) een burger uitgaat ?

zal het nog eens quoten

ik ben de verhalen wat door aan het lezen en dit valt me eigenlijk op

mijn eigen gevonden '' hint '' naar penose, die door unknown geciteerd wordt, lijkt me eerder een manier op te zeggen dat het grote BS is en lachwekkend naar voren gebracht wordt. Dus mss slim om die hint maar te vergeten voor er (nog ) een burger uitgaat ?

Ja heel slim

No way dat als de stemmen zo gespreid zijn over vijf personen dat er een cult uitgestemd word vandaag.

Tussenstand:
Wauter --> Sanca
Jorgyboy --> Penose
Golderado --> Jorgyboy
IMBA --> Penose --> Alley Cat
Penose --> Jorgyboy
Diaephi --> Suus
Tremendes --> Penose
Suus --> Diaephi
Lloyd --> Diaephi
Orgineel --> Alley Cat
Jaap Ja --> Sanca
Anthem --> Penose
Tatt --> Jorgyboy

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

No way dat als de stemmen zo gespreid zijn over vijf personen dat er een cult uitgestemd word vandaag.
Vrees daar ook voor maar durf mijn hint echt niet meer te plaatsen. Geef ik waarschijnlijk de wolf juist een voordeel mee als ik dat nu nog doe.

Wordt kiezen tussen Jorgy en Penose, waarschijnlijk dus allebei goed. Maar ik loop ook nog risico,dus kan niet op iemand anders gaan stemmen (Orgineel bv ... ).

Waarom volgt niemand anders die klokhint op Sanca danwel Diaephi? De kans dat 1 van beide cult is lijkt me groter dan Penose, de hints uit verhaal 1 naar Penose waren erg vaag en die abc cult word dit verhaal door Remi ook belachelijk gemaakt. Volgens mij zaten we gister gewoon tussen twee burgers.

Penose en alley, geen zin om te switchen naar sanca?

Nee maar op mij stemmen is niet handig als je er een cult of wolf uit wilt hebben.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ik wil die jorgy eruit hebben omdat hij irritant speelt maar sanca vind ik ook best

Waarom volgt niemand anders die klokhint op Sanca danwel Diaephi? De kans dat 1 van beide cult is lijkt me groter dan Penose, de hints uit verhaal 1 naar Penose waren erg vaag en die abc cult word dit verhaal door Remi ook belachelijk gemaakt. Volgens mij zaten we gister gewoon tussen twee burgers.

waarom zou ik cult zijn als ik nu penose nog probeer te redden

of penose en ik zijn allebei cult natuurlijk, wat erg onlogisch zou zijn

Penose en alley, geen zin om te switchen naar sanca?
Wil het wel gokken, maar is wel een risico. Dan komen Penose en Sanca op gelijke hoogte.

Wat stemmen in de laatste minuut of een truc van de leugenaar en hij is eruit. Denk niet dat hij cult is en hij is in het verleden al heel vaak heel waardevol geweest. Zou hem niet graag verliezen wegens een rekenfout.

En dan is er nog de kans dat je hint niet klopt en we vandaag met Sanca en morgen met Diaephi twee burgers verliezen.

Ik blijf op Penose

Wil het wel gokken, maar is wel een risico. Dan komen Penose en Sanca op gelijke hoogte.

Wat stemmen in de laatste minuut of een truc van de leugenaar en hij is eruit. Denk niet dat hij cult is en hij is in het verleden al heel vaak heel waardevol geweest. Zou hem niet graag verliezen wegens een rekenfout.

En dan is er nog de kans dat je hint niet klopt en we vandaag met Sanca en morgen met Diaephi twee burgers verliezen.

Als jij op sanca gaat is dat ook 3. Ga ik mee is dat 4.
Ga jij nu mee op jorgy is dat ook 4.

Als Sanca eruit vliegt en hij is geen cult en ook geen sl*t. Is er natuurlijk geen rede meer om op Diaephi te stemmen want dan hebben we de hint verkeerd begrepen.

Ik heb nu dus meeste stemmen tegen

Als je penose wilt redden ga je wel iets moeten doen, kans is reeel dat er een burger uit maar dan test ik liever wel ff mijn theorie door op sanca te gaan. Is er toch iets nuttig aan een mogelijke burgerdood.

Als je penose wilt redden ga je wel iets moeten doen, kans is reeel dat er een burger uit maar dan test ik liever wel ff mijn theorie door op sanca te gaan. Is er toch iets nuttig aan een mogelijke burgerdood.

Als je mij er uitstemd zit je daar lekker nuttig te wezen met je burgerdood :rolleyes:

Terug
Naar boven