Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

ik ben ervan overtuigd dat penose goed is op het moment

dus ga ik voor jorgyboy , die is al hele spel wazig bezig, en nu hij opeens paar stemmen op hem krijgt is hij erg afwezig

verder denk ik dat de klok hint niet klopt, aangezien ik mijn eigen rol weet en ik een vermoeden heb wie de sl*t is, dit had jij ook al lang kunnen zien Wauter, dan weet je dat je hint niet klopt.

ik ben ervan overtuigd dat penose goed is op het moment

dus ga ik voor jorgyboy , die is al hele spel wazig bezig, en nu hij opeens paar stemmen op hem krijgt is hij erg afwezig

verder denk ik dat de klok hint niet klopt, aangezien ik mijn eigen rol weet en ik een vermoeden heb wie de sl*t is, dit had jij ook al lang kunnen zien Wauter, dan weet je dat je hint niet klopt.

Het is niet omdat een speler hint dat deze de sl*t is dat het effectief ook zo is. Jij kan toch ook wel inzien dat als de stemming 4-3-2-2 het geen enkele moeite kost voor de cults om een burger uit te schakelen en je gaat dan nog eens voor jorgy ook?

Tussenstand:
Wauter --> Sanca
Jorgyboy --> Penose
Golderado --> Jorgyboy
IMBA --> Penose --> Alley Cat
Penose --> Jorgyboy
Diaephi --> Suus --> Jorgy
Tremendes --> Penose
Suus --> Diaephi
Lloyd --> Diaephi
Orgineel --> Alley Cat
Jaap Ja --> Sanca
Anthem --> Penose
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Penose

Penose 5, Jorgy 4.

Gaan Penose en ik nu op Sanca wordt het Penose 5, Sanca 4, Jorgy 3 en Diaephi en ik 2. Ga ik op Jorgy dan wordt het 5 tegen 5.

Dat heb ik dan toch iets liever. Penose heeft mij al zo vaak gered of beschermd, laten we het eens omdraaien.

Jorgyboy, vast ook geen cult maar Penose is me dierbaar. :cool:

Wat een schatje

Oke als het daar tussen gaat dan stem ik Jorgyboy mee. Zijn speelwijze bevalt me sowieso voor geen meter maar echt overtuigd ben ik niet.

Het is niet omdat een speler hint dat deze de sl*t is dat het effectief ook zo is. Jij kan toch ook wel inzien dat als de stemming 4-3-2-2 het geen enkele moeite kost voor de cults om een burger uit te schakelen en je gaat dan nog eens voor jorgy ook?

Ja omdat ik penose er liever in zie, acht ik de kans groter dat jorgy slecht is.

Oke als het daar tussen gaat dan stem ik Jorgyboy mee. Zijn speelwijze bevalt me sowieso voor geen meter maar echt overtuigd ben ik niet.
Ik ook niet maar ja.

En dan is hij straks burger en zijn IMBA en Orgineel er vast weer als de kippen bij om ons te beschuldigen, terwijl ze zich zelf weer lekker nergens mee bemoeid hebben. :rolleyes:

Ja omdat ik penose er liever in zie, acht ik de kans groter dat jorgy slecht is.

Omdat ik mijn moeder liever zie is de kans groter dat mijn vader slecht is? Als je een stem uitbrengt zie dat er dan een redenering achter zit die ergens op slaat ???

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden nu geteld mannen

Omdat ik mijn moeder liever zie is de kans groter dat mijn vader slecht is? Als je een stem uitbrengt zie dat er dan een redenering achter zit die ergens op slaat ???

nouja om mijn moeder te redden dan maar op mijn vader stemmen

beter? je snapt zelf ook wel wat ik bedoel wauter

Stemming tot 21u, waarom kom je nu ineens af met 'het geheime wapen' Suus, Wauter ?

Edit, mannen en vrouw(en), ik was even niet mee en dacht dat Suus nog ineens ging stemmen :grumble:

Terug
Naar boven