XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

heeft er iemand niet gestemd trouwens?

die sanca :roflol:

baardlengte staat niet garant voor IQ

wait wat

nou we het toch over dikkerds hebben, de wolvenjager tremendes is erg rustig

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3 alweer.
En ook vandaag wordt er van de dorpsbewoners geëist dat er gestemd wordt.
De burger beginnen steeds meer en meer connecties te leggen, maar of die connecties juist zijn dat moet maar blijken.

De stemming komt al aardig op gang, maar het nadenk werk van de burgers creëert verdeeldheid. Sterke argumenten ontbreken waardoor de één niet overtuigd is van de ander en de burgers een zwak front vormen tegenover de cults.

Ook vandaag wordt er weer gestemd en de stemming van vandaag ging vooral tussen Penose en Jorgyboy, maar met 7 stemmen tegen is Jorgyboy degene die vandaag het loodje legt, maar de laatste woorden die Jorgyboy uitspreekt zullen de burgers nog lang achtervolgen namelijk :

“ Denk eens na, de wolf kan het onderscheid maken tussen burger en cult, waarom jullie niet? Het is duidelijk dat het dus geen onmogelijke opgave is.”.

Jorgyboy is dood, hij was burger.

Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel het meisje, jager, heks en sl*t.

Vanwege het uitgaan vandaag een wat korter verhaal, zal het morgen goed maken:)

zonde.... k*t

Zullen we er morgen gewoon een cult uit stemmen?

Ging net posten inb4 IMBA en Orgineel :p

Jammer...

Jezus als we gaan stemmen omdat iemand ons dierbaar is.:rolleyes:

ik ga morgen erg vroeg moeten stemmen, ga naar festival in belgie heel dag en heb daar geen internet

Lekker vaag gespeeld voor een burger

Lekker vaag gespeeld voor een burger
Zelfs zijn laatste opmerking is weer vaag.

De wolf heeft een keer een burger gepakt en een keer een neutrale speler, dus zo goed kan de wolf ook geen onderscheid maken.

Anyways, jammer dat Jorgy burger was maar niet verrassend. Zelfs wat geluk dat hij niks meer is dan een gewone burger. En sowieso liever hij eruit dan Penose.

Alweer een burgerkill en Penose ontspringt de dans weer, interdesting

Gaat goed hier zie ik :D

Goed gedaan boys, echt waar, top :thumbs:

@ Diaephi: ik zei deze ochtend al dat ik neit veel tijd had vandaag, en dat was nog voor er ook maar 1 stem op mij stond, dus nee, ik was niet 'ineens' weg.

@ Alley: als je srs enkel gaat stemmen omdat je vorige ronde goed bevriend was met iemand, weet ik niet of het nog wel nut heeft of we nog wel meer spelletjes gaan spelen.

Anyway, al bij al leuk dat ik eruit ben, want de burgers hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn. Hebben tot vandaag nog geen enkele keer een hint gevolgd met als gevolg dat ze voor de tweede keer een goede rol eruit kicken. En toch blijven denken dat ze goed bezig zijn, jongens toch :roflol:

Anyway, zowiezo kudo's aan de cults (Penose & Tatt), die de focus kunnen afhouden van de hints en zich maar vast houden aan mijn lijstje. Hoewel het nu voor de 2e maal bewezen is dat dat bullshit is. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

Jorgyboy

Terug
Naar boven