MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Jammer, weer een burger er uit.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Als ik overigens een cult lijstje zou moeten maken zou het zijn tot nu toe zijn :
- Alleycat
- Penose
- Daffie

Als ik overigens een cult lijstje zou moeten maken zou het zijn tot nu toe zijn :
- Alleycat
- Penose
- Daffie
Penose staat op je cultlijst en had er gisteren uit gekund, maar toch stemde jij niet op hem. Mensen die gisteren niet op Penose gestemd hebben moeten nu niet komen met dat ze denken dat hij cult is, want dan hadden ze hem gisteren weg moeten stemmen.

Als we toch lijstjes aan het maken zijn is dit de mijne:
1) Suus --> Zie hieronder
2) Sanca --> Klok-hint van Wauter en spelgedrag.
3) IMBA
4) Orgineel

Een van deze laatste twee lijkt me de wolf trouwens, dus als de heks ze nog niet gevraagd heeft lijkt dat me een prima plan.

Stel voor dat we dit lijstje gaan afwerken totdat blijkt dat ik mis zit. Misschien sterft een van deze vier vannacht en blijkt goed, dan is het snel over met mijn lijstje maar zo niet dan lijkt dat me het handigste.

En over Suus:
Ben gisteren door Wauter en Diaephi wel overtuigd van het feit dat de lelie-hint waarschijnlijk naar een slechte wijst. Maar toen durfde ik hem niet meer te plaatsen omdat er waarschijnlijk nooit meer genoeg mensen om zouden gaan en ik de wolf er mee zou helpen. Daarom nu lekker vroeg op de dag.

De naam Susan betekent "Lelie"
http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/betekenis/susan/

Mag niet stemmen voor het nachtverhaal, dus zal dat nog niet doen. Maar dit is mijn stem in ieder geval.

hm die over suus is interesting alley, ben benieuwd wat de hint master wauter er van vind

En over Suus:
Ben gisteren door Wauter en Diaephi wel overtuigd van het feit dat de lelie-hint waarschijnlijk naar een slechte wijst. Maar toen durfde ik hem niet meer te plaatsen omdat er waarschijnlijk nooit meer genoeg mensen om zouden gaan en ik de wolf er mee zou helpen. Daarom nu lekker vroeg op de dag.

http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/betekenis/susan/

Mag niet stemmen voor het nachtverhaal, dus zal dat nog niet doen. Maar dit is mijn stem in ieder geval.

Goed gevonden man, hier wil ik best in meegaan als we vandaag niets anders meer ontdekken.

Overigens vind ik Diaephi eerder een cult dan Sanca op basis van die klok hint. Diaephi heeft namelijk aangegeven dat de hint niet klopt op basis van zijn rol. Diaephi zou dit alleen doen als hij cult was of als hij inderdaad de waarheid spreekt maar dan klopt de hint voor Sanca sowieso niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3

In zijn menselijke vorm loopt de wolf op alweer voor de 3e avond door zijn huis. Hij twijfelt. Uit de steeds kleiner wordende groep inwoners, zal hij ook vanavond weer een burger moeten pakken. Maar wat als hij een cultist pakt? Kan hij zijn fantastische plan dan nog wel doorzetten? Wat moet er dan worden van zijn enorme onderwaterpaleis? Hij dubt en dubt totdat hij ineens de juiste oplossing weet! “ Lloydatoni. Heb hem geen zinnige posts zien maken en toont geen toegevoegde waarde. Dat zou een cultist nooit doen!”, denkt hij in zichzelf. Hij snelt het huis uit en verandert onderweg van gedaante.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondertussen is voor de derde nacht ook de heks wakker. Ze heeft al 2 burgers gecontroleerd, maar zonder resultaat. Urenlang zit zij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Haar gebed wordt gehoord, maar ook deze keer blijft de kleur van de maan onveranderd. Na haar ontdekking blijft ze echter nog vele uren zitten, het gebed is immers nog niet klaar. Ze wenst enkele burgers plezier jegens het wegstemmen van de wolf. Remember the thing that already happened, it can give you to citizens.

Wanneer het de heks haar omdraait, wordt zij getroffen door een grote klauw waarbij de scherpe nagels zich een weg banen door de huid van de heks.
Het bloed op de grond veranderd in slangen en de stukken vlees veranderd in grote zwarte raven. “Met grote ogen kijkt de heks de wolf aan.... JIJ BENT HET ????”

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door het lawaai worden enkele dorpsbewoners wakker, de toegestroomde menigte stuift uiteen en de grote zwarte raven vliegen weg.
Kijkend naar het levensloze lichaam van de heks, weten zij ze een zware dag tegemoet gaan.

Lloydatoni is dood, hij was de heks.

Het is dag tot 21.00

Tot zover het eventuele controleren van Orgineel of IMBA. We gaan het dus zonder magische krachten moeten doen.

:(

Jaap Ja zei:
Overigens vind ik Diaephi eerder een cult dan Sanca op basis van die klok hint. Diaephi heeft namelijk aangegeven dat de hint niet klopt op basis van zijn rol. Diaephi zou dit alleen doen als hij cult was of als hij inderdaad de waarheid spreekt maar dan klopt de hint voor Sanca sowieso niet.
Nou ja, als ik de sl*t was zou ik dat misschien ook zeggen. Als je zegt dat de hint wel klopt heb je opeens 50% kans om weggestemd te worden.

Maar je kan gelijk hebben.

Vind Sanca wel verdachter qua spelgedrag. Beschuldigde gisteren Jorgyboy van cultgedrag en stemt vervolgens Penose.

Alleycat, hoe zeker ben jij van suus?
De hint verwijst naar Suus, daar twijfel ik niet aan. Twijfel nog altijd wel licht over of de hint naar een slechte rol verwijst.

Maar ben vrij zeker, acht op een schaal van nul tot heel zeker.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Wauter, als jij en/of Jaap met een alternatief plan komen waar ik in geloof wil ik wel volgen. Vertrouw jullie allebei wel behoorlijk inmiddels (nooit helemaal natuurlijk ;)).

De hint verwijst naar Suus, daar twijfel ik niet aan. Twijfel nog altijd wel licht over of de hint naar een slechte rol verwijst.

Maar ben vrij zeker, acht op een schaal van nul tot heel zeker.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Wauter, als jij en/of Jaap met een alternatief plan komen waar ik in geloof wil ik wel volgen. Vertrouw jullie allebei wel behoorlijk inmiddels (nooit helemaal natuurlijk ;)).

Jij bent no way goed.

De wolf heeft dus al zijn 3de goede kill. Lijkt mij een ervaren speler die weet wat ie doet.

Daarom Alley cat

Ik ben van plan om voor de wolf te gaan. Ik heb twee hints ontcijferd die ik op dit moment voor mij nog houd maar die leiden naar deze post van Jaap ja waarvan ik weet dat ze naar de wolf moeten leiden: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index503.html#post7203230

Tevens vermeld het verhaal van vandaag naar een onderwaterpaleis van de wolf en dit leid naar dit sprookje http://www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/miko-en-de-zeeprinses wat zich in japan afspeelt. De link tussen Japan en jaap ja is vrij duidelijk denk ik.

Tevens is het ook de gewoonte dat de cults nooit de wolf vermelden qua naam wat deze keer ook het geval is.

Ik ga dus voor Jaap ja deze keer.

De heks eruit, jammer maar ik had durven zweren dat hij de jager was, zat ik dus mis

Ik ben van plan om voor de wolf te gaan. Ik heb twee hints ontcijferd die ik op dit moment voor mij nog houd maar die leiden naar deze post van Jaap ja waarvan ik weet dat ze naar de wolf moeten leiden: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index503.html#post7203230

Tevens vermeld het verhaal van vandaag naar een onderwaterpaleis van de wolf en dit leid naar dit sprookje http://www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/miko-en-de-zeeprinses wat zich in japan afspeelt. De link tussen Japan en jaap ja is vrij duidelijk denk ik.

Tevens is het ook de gewoonte dat de cults nooit de wolf vermelden qua naam wat deze keer ook het geval is.

Ik ga dus voor Jaap ja deze keer.
Broedertwist. De ene man die ik vertrouw gaat vol in op de andere die ik vertrouw.

Maar als jij bent wat je nu lijkt te zeggen moet ik je bijna wel volgen.

Alley Cat, zelfde reden als gisteren.

Heb gisteren niet meer naar Penose kunnen switchen omdat ik de avond weg was.

Van mij had Jorgy er niet uit gehoeven, nooit ook iets daarover laten vallen, omdat ik hem gewoon als goed zag.

Terug
Naar boven