Als je echt burger bent en de rolbeschrijvingen eens zou lezen zou je me wel begrijpen. Het woord onderwaterpaleis is echt niet zomaar gekozen in het verhaal, het moet gewoon ergens naartoe leiden en de connectie jaap ja => japan is echt niet zo absurd. In één van de vorige spelen van unknown was ik de priester en zat er in het verhaal een houten priesterbeeld afbeelding, de hint was dan hout => wouter en de link naar mijn rol. Ieder die burger is en unknown zijn spellen kent weet dat dit een goed oplossing is van een hint. Een volgende argument om te gaan zeggen dat jij evil bent is dat je gisteren van sanca, die een mogelijk oplossing is voor de klokculthint, geswitcht bent naar jorgyboy die wonder boven wonder burger was terwijl het al zo goed als zeker was dat jorgyboy eruit ging. Je wou gewoon zeker zijn dat jorgy eruit ging. Als je trouwen nu zo zeker bent van de klokhint, waarom ging je er dan gisteren niet voor?
Oke waterpaleis is inderdaad misschien een raar woord. Maar stel dat ik ook inderdaad denk dat dit naar een slechte rol wijst en ik google -> onderwaterpaleis wolf dan krijg ik die hit van jou niet eens als één van de eerste.
Stel dat ik dan toch naar jouw link ga en ik lees dat verhaal zou ik er eerder uithalen dat die ''mooie prachtige vis, koningsdochter'' dat het hierbij logischerwijs om Suus gaat als enige vrouwelijke speler. De koning zou dan de wolf zijn dus de dochter van de koning automatisch evil?
Jij verwijst naar hetgeen los staand van het verhaal over japanse illustraties, wat heeft dat nu weer met de wolf en zijn onderwaterpaleis verhaal te maken...
Als je kijkt naar die klokhint was ik JUIST één van de enige die hier in mee wou gaan en deze hint verdedigde en een aantal uur mijn stem op sanca had staan. Maar op het moment dat ik switchte ging het al tussen Penose en Jorgyboy, mijn stem op sanca was dus zinloos en vandaar dat ik toen switchte naar Jorgyboy die toen in mijn ogen het meest verdacht was...
Ik heb hints die SOWIESO naar de wolf moeten lijden, dat de andere spelers en burgers daar maar eens goed over nadenken.
Dat ik mijn post maak om zogezegd de aandacht van suus af te leiden is een flagrante leugen. Ik ben diegene die met de hint naar sanca/diaephi is buiten gekomen, ik ben diegene die gisteren voor sanca is gegaan. Ik had trouwens ook op voorrand gezegd dat ik mijn opgeloste hint na het ochtendverhaal wou openbaar maken, wat logisch is want anders had je mij gewoon nog snel vermoord en dat heb ik dan ook gedaan. Ik ga nu resoluut voor jou in de hoop dit spel voor de burgers te winnen. Ik heb verschillende hints en gedragingen die naar jou wijzen als wolf en baseer me niet zomaar op eentje.
Kom dan is met die twee zogenaamde hints naar de wolf, waarom zou je deze voor jezelf houden
Leuk en aardig dat je pas met die hint na het ochtendverhaal wou komen maar Suus stond op dat moment ook nog buiten de kijker. Nu ging er wat aandacht naar Suus omdat Alley Cat een hint heeft opgelost en kom jij ineens met deze onzin naar buiten.
Ik heb tot nu toe twee hints die naar jaap ja leiden als wolf, dan heb ik nog eens de onderwaterpaleiswolf hint + zijn rare stemgedrag van gisteren. Ik baseer me dus niet zomaar op één mogelijke foutieve hint. Zou ik nu als cult echt mijn nek zover uitsteken om er een burger uit te spelen?
Kom dan met die twee hints? Het enige dat je laat zien is een vage connectie van illustraties uit Japan die in het verhaaltje van Miko en de Zeeprinses gebruikt zijn...
En rare stemgedrag?? Jij hebt gister raar gestemd door je stem als enige op Sanca te laten staan terwijl het tussen Jorgyboy en Penose ging.