XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Had vandaag een relatief drukke dag op het werk, heb min of meer mee gevolgd. Als je over mensen spreekt die niet echt even actief zijn als gewoonlijk zou ik eerder eens bij penose kijken.

Hm ok fair enough

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Sanca vind ik idd te makkelijk gaan atm maar heb nog geen idee op wie ik wel moet gaan.
Er staan een paar op m'n lijstje maar verder dan dat komen ze niet.

Hm ok fair enough

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Sanca vind ik idd te makkelijk gaan atm maar heb nog geen idee op wie ik wel moet gaan.
Er staan een paar op m'n lijstje maar verder dan dat komen ze niet.

Wie staan er op jou lijstje?

Verwijzing naar penose is wel heel makkelijk, aangezien deze bijna ALTIJD inactief "meespeelt"

Verwijzing naar penose is wel heel makkelijk, aangezien deze bijna ALTIJD inactief "meespeelt"

Vorige game had Penose toch wel 142 posts... Nu nog maar 18 dus voor zijn doen is hij wel stil. Bovendien had hij net zoals HillR gister ook een beetje een random stem zonder rede.

Okay dat is wel een legit punt dan.
Wat was hij vorige game?

Hahaha :roflol:

volgens mij had ik em nog niet Anaalridder

Wie staan er op jou lijstje?

Hm ongeveer iedereen die nog steeds op mij stemt, nee dat is flauw.:p
Lloyd, FabulEnzenz, Jaap Ja, Fitness Beginer, Alley en Wauter maar dat komt ook deels omdat ik hun speelstijl totaal niet kan volgen of omdat die afwijkt van wat ik van ze gezien heb.
(Ik vind dit soort "openbaringen" btje riskant maar he, k heb niks te verliezen;))

Okay noted. Maar vind het vrij dunnetjes wel

Ik ga toch de gok wagen

Wauter

Jij speelt 't ook vreemd met die random stemmen, na die stem van Hillr gister op jou houd ik jou ook in de gaten. 'T zou zomaar kunnen dat Hillr op jou stemde om jou juist in een goed licht te zetten.

Klopt man, is ook zeker niet mijn beste spel dit.

Moet eerlijk bekennen dat ik het spel momenteel nog niet zo goed volg. Ik ben van plan alles morgen te lezen, maar dat gaat nu niet lukken.

Mijn stem op Wauter is gebaseerd op slechts een enkele zin. Uiteraard erg karig, ik weet het, maar sindsdien staat ie dus op mijn lijstje.

Ik blijf erbij dat Punjab van mij ook pleite mag. Z'n overvloed aan emoticons bij de zinnen die hij gebruikt komt totaal ongeloofwaardig over. Ook de kill op Hill zou bij hem passen, echter beschuldigde ik hem gister, en leef ik nog.. Of ie mij express heeft laten gaan, om niet de aandacht op hem te vestigen? Hmm geen idee

Check even mijn kleine 10k aan Posts... Ik ben verslaafd aan emoticons :o

Ik wil je volgen in elk voorstel dat je voorlegt qua stemmen maar dit word moeilijk.

Moet eerlijk bekennen dat deze reactie erg natuurlijk klinkt. Indien je cult ben, mijn complimenten voor deze natuurlijke reactie, srs.

Op wie wil jij stemmen Wauter?

Terug
Naar boven