AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

waar gaf suus eigenlijk een tip naar haar rol? moet ik vast overheen gelezen hebben (of de tip moet te goed zijn geweest)

ze zei dat Remi naar de dokter moest voor een magisch toverdrankje om zijn buikpijn te laten overgaan... Of we dat direct moeten geloven weet ik niet want het heeft haar wel mooi gered en Hillr deed veel moeite om Suus erin te houden... Ik durf te wedden dat ze niet de heks is dus wil best het risico nemen...

Laatst bewerkt:
Ik lees bij Suus toch wel een hint richting een goede rol.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

ze zei dat Remi naar de dokter moest voor een magisch toverdrankje om zijn buikpijn te laten overgaan... Of we dat direct moeten geloven weet ik niet want het heeft haar wel mooi gered en Hillr deed veel moeite om Suus erin te houden... Aan de andere kant niemand heeft haar tegengesproken dus de kans is misschien iets te groot om te wagen.

Dat was ook de tip die ik vond in haar geschiedenis.

suus zegt zelf enkele keren dat ze een tip gegeven heeft, iedereen moet die tip dus weten, incl de wolf.

ik blijf ze niet vertrouwen en als ik de rol had die suus zegt dat ze heeft, zou ik me ook niet bekendmaken tbh. zou het te makkelijk maken voor de wolf

suus zegt zelf enkele keren dat ze een tip gegeven heeft, iedereen moet die tip dus weten, incl de wolf.

ik blijf ze niet vertrouwen en als ik de rol had die suus zegt dat ze heeft, zou ik me ook niet bekendmaken tbh. zou het te makkelijk maken voor de wolf

op de eerste dag zoiets vertellen is niet echt cool nee

Volgens mij is Wauter niet de wolf maar ik vind hem deze game compleet anders spelen dan ik van hem gewend ben, volgens mij ook de 1ste keer dat ik hem zie stemmen zonder zijn stem te onderbouwen

50-50 kans of Diaephi slecht of goed gaat zijn, hij weet toch maar evenveel als de rest van ons, het is niet zo dat hij er met zn magische zombie krachten ineens meer inzichten krijgt ofzo

Ik dacht dat het verhaal leek te zeggen dat diaephi een burger was? Maar sinds jorgy zijn post heeft aangepast ben ik niet meer zo zeker, vraag me af waarom hij dit uberhaupt gedaan heeft. Zaten we in de verkeerde richting te denken? Hij reageert er ook niet op wat ik overigens verdacht vind. Ik ben overigens verre van zeker op mijn stem op jou, omdat unknown voor jou leek te gaan ben ik gevolgd. Ik kan mijn stem best nog aanpassen.

Als diaephi goed is, vraag ik me af waarom HillR gewoon niet op hem heeft gestemd gisteren. Zo had ze perfect haar stem kunnen camoufleren in plaats van nu alleen te gaan stemmen. Als de cults effectief met twee zouden zijn kunnen ze natuurlijk wel de balans nog gaan verleggen en als diaephi goed is willen ze verdeeld stemmen. Dit zou willen zeggen dat de andere cult iemand is die ook apart gestemd heeft. Ik, unknown of penose.

Ik moet toch nog eens overlopen wie wat gestemd heeft en mijn sheet aanvullen en dan kan ik eens goed lezen wat er allemaal gezegd is geweest, tijdens het werk is dat niet altijd simpel.

Om op unknown zijn vraag terug te komen, heeft jorgy al genoeg karma gehad ondertussen?

ik heb hem 2x karma gegeven, maar er moest toch geen gebed in die karmaberichten staan he?

Hopelijk dat de oplossing fout is, hou wel van wat extra spanning met wat meer bloedvergieten en zonder 2 zekere burgerdoden.

Ben er echt totaal niet bij, sorry.

Ga zo weg en moet stemmen natuurlijk. Ga maar voor Sanca.

Klein stemmetje in mijn hoofd fluisterde dat in, zonder argumentatie helaas.

Jezus ik vind het allemaal veel te gemakkelijk gaan op sanca, of ben ik de enige?

Ben er echt totaal niet bij, sorry.

Ga zo weg en moet stemmen natuurlijk. Ga maar voor Sanca.

Klein stemmetje in mijn hoofd fluisterde dat in, zonder argumentatie helaas.

Suus heeft sowieso geen belangrijke rol...Toen Hillr zag dat Diaephi slachtoffer ging worden stemde ze denk ik expres random op Unknown zodat het niet te erg zou opvallen dat er een mogelijk cult treintje op Diaephi zat.

Voorlopig toch maar Suus denk ik. Sanca zou ook een blinde gok zijn.

Laatst bewerkt:
Opzich wil ik hier best in meegaan om zo Suus te beschermen maar ik weet niet wat zwaarder moet wegen. Het feit dat Suus mogelijk die belangrijke rol heeft of het feit dat Hillr erg haar best deed haar te verdedigen. Toen ze zag dat Diaephi slachtoffer ging worden stemde ze denk ik expres random op Unknown zodat het niet te erg zou opvallen dat er een mogelijk cult treintje op Diaephi zat.

Als Zowel Suus als Dieaphi goed zijn dan is het als cult makkelijk een van de 2 te verdedigen. Als de burger dan gepakt wordt is het makkelijk zeggen zie je wel.

Snap je stem op Suus dan ook niet zo. Als ze is wat ze beweert is het niet handig op haar te stemmen.

Mensen die meegaan op Wauter?

Ja en toch heeft hij al 34 posts.. In het bovenste rijtje met posters staat ie daarmee. Maar voor mijn gevoel is hij veel minder "aanwezig" dat klopt wel..

Opzich wil ik hier best in meegaan om zo Suus te beschermen maar ik weet niet wat zwaarder moet wegen. Het feit dat Suus mogelijk die belangrijke rol heeft of het feit dat Hillr erg haar best deed haar te verdedigen. Toen ze zag dat Diaephi slachtoffer ging worden stemde ze denk ik expres random op Unknown zodat het niet te erg zou opvallen dat er een mogelijk cult treintje op Diaephi zat.

Dus op mij stemmen is geen blinde gok?
Ok...ik denk dat ik je niet begrijp...

ik hou je in de gaten:cool:

Nope, ben t met je eens.
En waar is Wauter? Meestal speelt hij actiever mee...

Had vandaag een relatief drukke dag op het werk, heb min of meer mee gevolgd. Als je over mensen spreekt die niet echt even actief zijn als gewoonlijk zou ik eerder eens bij penose kijken.

Wil best mee op een ander gaan als Suus.
Heb zelf niet de hint gevonden dat ze goed zou zijn, dus moet jullie daar maar op vertrouwen.
Veel gaan er op Sanca, maar gaat wel erg makkelijk.
Blijf voorlopig nog gewoon op Suus.

Terug
Naar boven