Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Moet eerlijk bekennen dat deze reactie erg natuurlijk klinkt. Indien je cult ben, mijn complimenten voor deze natuurlijke reactie, srs.

Op wie wil jij stemmen Wauter?

Ik vermoed dat penose ook nog wel op jouw lijstje staat maar dit is vooral omdat hij eigenlijk nog niets gedaan heeft behalve stemmen. Als diaephi en suus allebei burger zijn vermoed ik dat HillR en de andere cult hebben afgesproken om verdeeld te stemmen. Alleen jij, ik, HillR en penose hebben dat gedaan dus dan heb ik een vermoeden dat penose de andere cult is.

Simpel, omdat ik weet dat stemmen voor het verhaal niet meetelt (heb dit achteraf nog wel eens gevraagd ook) wachtte ik op het verhaal om een serieuze stem uit te brengen. Eigenlijk had ik dit bericht niet moeten posten want het is een bericht met vrij weinig inhoud en niet echt mijn doen.

Word het toch nog lastig zo tegen het einde... Stemming gaat tussen Suus en Wauter als ik het goed heb?

Hmm ik neig wel met Wauter mee te gaan mbt penose

Simpel, omdat ik weet dat stemmen voor het verhaal niet meetelt (heb dit achteraf nog wel eens gevraagd ook) wachtte ik op het verhaal om een serieuze stem uit te brengen. Eigenlijk had ik dit bericht niet moeten posten want het is een bericht met vrij weinig inhoud en niet echt mijn doen.

Ik kan lezen, ik snap wat je met de zin bedoelt haha.

Maar de structuur van de zin in combinatie met de emoticon doet het fake overkomen.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Word het toch nog lastig zo tegen het einde... Stemming gaat tussen Suus en Wauter als ik het goed heb?

Dat SuuS momenteel nog een punt van discussie is snap ik niet.

Ik zweer het je, als SuuS niet blijkt te zijn wie ze claimt dat ze is, dan ga ik vragen voor een ban voor degene die die geclaimde rol wel heeft maar al die tijd z'n mond heeft gehouden.

Ik kan lezen, ik snap wat je met de zin bedoelt haha.

Maar de structuur van de zin in combinatie met de emoticon doet het fake overkomen.

Vooral die emoticon denk ik. Wat denk je van penose overigens?

één van mijn vorige posts vertelt je wel wie ik ben.

Hm ongeveer iedereen die nog steeds op mij stemt, nee dat is flauw.:p
Lloyd, FabulEnzenz, Jaap Ja, Fitness Beginer, Alley en Wauter maar dat komt ook deels omdat ik hun speelstijl totaal niet kan volgen of omdat die afwijkt van wat ik van ze gezien heb.
(Ik vind dit soort "openbaringen" btje riskant maar he, k heb niks te verliezen;))

Ik heb nog nooit op jou gestemd :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ik denk dat Sanca ook nog wel wat stemmen heeft staan.

Als niemand op penose mee wil gaan dan ga ik mijn stem niet weggooien en toch voor mijn 1e hunch: wauter

Ik blijf staan :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik wil mijn stem wel weghalen van sanca naar penose maar dan komt suus in the picture en vermoed dat zij goed is.

Vooral die emoticon denk ik. Wat denk je van penose overigens?

één van mijn vorige posts vertelt je wel wie ik ben.

Penose staat inderdaad, vanwege z'n inactiviteit erop. Alley daarentegen niet.

Maar ook voor Penose vind ik de dood van Hill ongebruikelijk.
Alley zou Hill express doden omdat ie weet dat mensen hem niet zouden verdenken door die kill, maar ik schat zo in dat Alley indien hij weer wolf was actiever zou spelen.

Momenteel zijn er 6 mensen over op m'n lijst, waarvan ik vermoed 1 cult, 1 leugenaar en 1 wolf.
Lloyd speelt me iets te safe, maar zo speelt ie altijd. Zijn beschuldiging op Fabula kan gelogen zijn, maar die beschuldiging als wolf zou die denk ik niet uiten. Lloy is imo dus hooguit cult. Dan blijven er dus 5 over voor mij.

• Like
**** it! Ik moet echt ff weg.

Wauter

Alley zou Hill express doden omdat ie weet dat mensen hem niet zouden verdenken door die kill, maar ik schat zo in dat Alley indien hij weer wolf was actiever zou spelen.

Momenteel zijn er 6 mensen over op m'n lijst, waarvan ik vermoed 1 cult, 1 leugenaar en 1 wolf.
Lloyd speelt me iets te safe, maar zo speelt ie altijd. Zijn beschuldiging op Fabula kan gelogen zijn, maar die beschuldiging als wolf zou die denk ik niet uiten. Lloy is imo dus hooguit cult. Dan blijven er dus 5 over voor mij.

Deel je lijstje.

• Like

Ik acht penose ook niet als kandidaat wolf, daarom dat ik cult zei en trouwens niet leugenaar want die mag niet converseren met de cults.

• Like
Terug
Naar boven