- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Anusridder? Het is anaalridder. Anusridder is toch geen woord.
Anaalridder
Wat jij wilt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anusridder? Het is anaalridder. Anusridder is toch geen woord.

Moet eerlijk bekennen dat deze reactie erg natuurlijk klinkt. Indien je cult ben, mijn complimenten voor deze natuurlijke reactie, srs.
Op wie wil jij stemmen Wauter?
Zo, het verhaal is er. Nu kan ik een serieuze stem gaan uitbrengen![]()
Simpel, omdat ik weet dat stemmen voor het verhaal niet meetelt (heb dit achteraf nog wel eens gevraagd ook) wachtte ik op het verhaal om een serieuze stem uit te brengen. Eigenlijk had ik dit bericht niet moeten posten want het is een bericht met vrij weinig inhoud en niet echt mijn doen.
Word het toch nog lastig zo tegen het einde... Stemming gaat tussen Suus en Wauter als ik het goed heb?
Ik kan lezen, ik snap wat je met de zin bedoelt haha.
Maar de structuur van de zin in combinatie met de emoticon doet het fake overkomen.
Hm ongeveer iedereen die nog steeds op mij stemt, nee dat is flauw.
Lloyd, FabulEnzenz, Jaap Ja, Fitness Beginer, Alley en Wauter maar dat komt ook deels omdat ik hun speelstijl totaal niet kan volgen of omdat die afwijkt van wat ik van ze gezien heb.
(Ik vind dit soort "openbaringen" btje riskant maar he, k heb niks te verliezen)

Word het toch nog lastig zo tegen het einde... Stemming gaat tussen Suus en Wauter als ik het goed heb?
Ik heb nog nooit op jou gestemd
---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------
Ik denk dat Sanca ook nog wel wat stemmen heeft staan.
Nee klopt, maar het is alleen een gevoel wat ik heb, meer niet.
Nee klopt, maar het is alleen een gevoel wat ik heb, meer niet.
Vooral die emoticon denk ik. Wat denk je van penose overigens?
één van mijn vorige posts vertelt je wel wie ik ben.
Penose staat inderdaad, vanwege z'n inactiviteit erop. Alley daarentegen niet.
Maar ook voor Penose vind ik de dood van Hill ongebruikelijk.
Alley zou Hill express doden omdat ie weet dat mensen hem niet zouden verdenken door die kill, maar ik schat zo in dat Alley indien hij weer wolf was actiever zou spelen.
Momenteel zijn er 6 mensen over op m'n lijst, waarvan ik vermoed 1 cult, 1 leugenaar en 1 wolf.
Lloyd speelt me iets te safe, maar zo speelt ie altijd. Zijn beschuldiging op Fabula kan gelogen zijn, maar die beschuldiging als wolf zou die denk ik niet uiten. Lloy is imo dus hooguit cult. Dan blijven er dus 5 over voor mij.
Penose staat inderdaad, vanwege z'n inactiviteit erop. Alley daarentegen niet.
Maar ook voor Penose vind ik de dood van Hill ongebruikelijk.
Alley zou Hill express doden omdat ie weet dat mensen hem niet zouden verdenken door die kill, maar ik schat zo in dat Alley indien hij weer wolf was actiever zou spelen.
Momenteel zijn er 6 mensen over op m'n lijst, waarvan ik vermoed 1 cult, 1 leugenaar en 1 wolf.
Lloyd speelt me iets te safe, maar zo speelt ie altijd. Zijn beschuldiging op Fabula kan gelogen zijn, maar die beschuldiging als wolf zou die denk ik niet uiten. Lloy is imo dus hooguit cult. Dan blijven er dus 5 over voor mij.