MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Ik wil mijn stem wel weghalen van sanca naar penose maar dan komt suus in the picture en vermoed dat zij goed is.

Ik twijfel nu een heel klein beetje aan Suus maar ga mijn stem nu niet meer van haar afnemen wegens zelfbehoud

Iemand toevallig een tussenstand bij de hand?

Nee, want ik wil niet dat mensen in dit stadium zich te veel gaan focussen op mijn lijstje. Indien de wolf er niet tussen staat is de kans een stuk groter dat ie ook onopgemerkt blijft. Morgen lees ik alles terug dus je hebt kans dat ik hem nog bijstel.

Hebben sowieso een aantal mensen nog niet gestemd...

Hoe inactief je ook bent, een stem uitbrengen is toch wel een must

wauter

Ik stem Sanca

Heb geen stemming bij de hand en wil SuuS er graag in houden, want acht haar rol sowieso belangrijker dan de jouwe..

• Topic Starter Topic Starter
Stemming is gesloten.

De stemming is wel behoorlijk verdeeld zeg. Volgens mij hebben we allemaal geen idee...

Remi ook op Sanca, so sanca it is dus?

Ik stem Sanca

Heb geen stemming bij de hand en wil SuuS er graag in houden, want acht haar rol sowieso belangrijker dan de jouwe..

Misschien maar een gekke theorie hoor maar wat als jij en Suus allebei een cult zijn en al 2 dagen bezig zijn ons te brainwashen met die een post over haar rol?

Misschien maar een gekke theorie hoor maar wat als jij en Suus allebei een cult zijn en al 2 dagen bezig zijn ons te brainwashen met die een post over haar rol?

Nah, als ik cult was had ik wel een paar spelers proberen te naaien waaronder jij, Alley en Wauter.
Dan zou ik het niet gemund hebben op Sanca die ondanks de bekenning van SuuS alsnog op der stemt. Omdat die stem sowieso al laat zien dat ie clueless is imo en voor mij geen reden zou zijn om het op dat moment eruit te knikkeren. Zou het dus meer gemund hebben die SuuS zouden ontwijken omdat ik dat als logisch zou beschouwen

Goeie bal van de cults, bedankt voor de aanzet Diaephi :thumbs:

Nah, als ik cult was had ik wel een paar spelers proberen te naaien waaronder jij, Alley en Wauter.
Dan zou ik het niet gemund hebben op Sanca die ondanks de bekenning van SuuS alsnog op der stemt.

Juist omdat hij op haar stemt is het een gevaar.

Sanca it is dus... Ben benieuwd denk dat hij niet slecht is.

Terug
Naar boven