MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Jammer maar helaas, ik ben benieuwd hoe het spel gaat eindigen maar ik vrees dat de burgers er allemaal aangaan

Je mag hier niets meer posten, ban voor alle volgende games is hier wel op zn plaats

Waarom niet direct een forumban? Oprotten met dat Limburgse tuig!!

Extra uitleg:

De echte wolf kan de zombiewolf NIET doden. Wolf, het heeft dan ook geen zin om zijn naam door te sturen. Omgekeerd geld echter hetzelfde; als de zombiewolf per toeval de wolf aanvalt, zal er niets gebeuren. Beide hebben namelijk een boontje voor elkaar :heart:

jorgy is bang dat het spel over js anders als diaephi fabula opeet :$

Ter herhaling

De heks kan Fabula toch gewoon vannacht controleren? Snap het probleem niet.
Er zijn nu 2 jagers. De jager die vanaf het begin van het spel jager was verdedigt SuuS, en jager 2 (die dus sinds vanavond pas Jager is) is vrij in zijn keuze.

Arme sanca :(

Epic story wel, de dikke die de andere dikke zijn strot dichtknijpt...

Ben benieuwd naar het vervolgverhaal, hungry for hints!

Kom maar op Jorgy.

Begreep ik overigens nu dat het raadsel wel goed opgelost was?

Ja dat begreep ik ook uit t verhaal.

Ben benieuwd wat de nacht ons heeft gebracht!

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen nacht hebben weinig burgers van Screwthatistan een oog dicht kunnen doen. Sanca's laatste woorden galmen nog door de meeste burgers hun hoofd en het feit dat ze één van hun eigen burgers hebben vermoord, knaagt bij de meeste toch wat. "Laat ons hopen dat we de wolf snel vinden", denkt IMBAatwork, hij slaapt namelijk niet graag alleen en gaat er dan ook vanuit dat er na het doden van de wolf een grote orgie zal los barsten.

Hoop is voor vele burgers het enige waar ze zich aan vast kunnen houden, behalve voor het meisje, want zij heeft feiten! In contrast met de heks die reeds voor de tweede keer een brouwseltje maakt, is dit pas de eerste keer dat zij durft te piepen. Ach, niet iedereen start op dezelfde moment natuurlijk. Het meisje is afgelopen avond, terwijl iedereen nog aan het uithuilen was over Sanca's dood, naar de kerktoren geslopen en heeft zich helemaal bovenaan tussen de bellen verstopt, wat haar een uitstekend zicht geeft over het dorpsplein. En dat zicht kwam haar vannacht goed uit...

Want vannacht werd het dorp namelijk twee maal aangevallen! Enkele minuten voor twaalf uur kwam de grote dikke zombiewolf het dorp binnengelopen en vol furie en woede liep het naar één van de eerste huisjes van het dorp. Met een oncontroleerbare woestheid en kracht sloeg de zombiewolf de deur van het huisje helemaal in flarden van elkaar om dan net op tijd ... de bewoner van het huis te zien transformeren in een weerwolf! Bij het zien van deze gebeurtenis blijft zijn hart even snel pompen, maar neemt zijn woede af en verandert het naar een stille opwindendheid. De echte weerwolf weet niet goed wat er gebeurt, maar bij het zien van zo'n majestueus wezen als de zombiewolf begint ook zijn hart wel iets harder te slaan. "En dan heeft hij mij nog zien transformeren" (wat in weerwolftermen hetzelfde is als je GF/BF zich zien uitkleden, red.), denkt de weerwolf bij zich. Het duurt dan ook niet lang vooraleer er tussen zijn benen iets begint te groeien. Als hij een mens is stelt dat niet veel voor, maar nu hij een weerwolf is kan je wel spreken van een serieus formaat. Zo'n formaat waar iemand als Suus wel raad mee weet.

De zombiewolf ziet het gebeuren en ook zijn eiffeltoren begint te groeien. En wat er dan gebeurt, lieve kinders, moet je zelf maar even bedenken.

Afin, een paar uur later zijn beide wolven voldaan, maar kunnen geen van beide de slaap vatten. De zombiewolf besluit om dan maar even wat te gaan liften, neemt zijn chocomelk en springt op zijn fiets, op naar het krachthok!

De echte weerwolf wilt daarentegen helemaal niet gaan liften, hij heeft honger! Aangezien de zon op het punt staat om op te komen, moet hij zich echter wel haasten. Hij loopt naar zijn kast, neemt een paar sokken en een broek ... ah nee, wacht, hij is een weerwolf ... oké, hij loop niet naar zijn kast maar meteen naar de deur, opent deze en loopt dan snel naar zijn buur.

Deze ligt, ondanks zijn originaliteit, toch vredig te maffen. De weerwolf beukt zijn deur in en in enkele tellen staat hij voor de slapende orgineel, die van al het kabaal toch stilletjes wakker wordt. Met slapende ogen zie hij een weerwolf voor zich staan en hij weet dat het te laat is, maar toch spreekt hij nog deze zachte woorden: "Mama, de kip is gaar en de oven is winter."

Orgineel is dood.
Hij was burger.

Even een note ter verduidelijking:
Diaephi, de zombiewolf, heeft de wolf aangeduid als slachtoffer. Zoals gezegd, kunnen ze elkaar niet vermoorden en dat is dus ook NIET gebeurd. De echte wolf leeft nog. Ik vraag via deze weg wel aan DIAEPHI om de naam van echte wolf voor zich te houden en NIET te delen met iemand van dit spel. Als zombiewolf kan hij uiteraard niet communiceren met de bewoners van het dorp en dat zou voor iedereen een beetje een dom einde aan het spel geven.
Zo gek als het spel nu gaat, had ik nooit kunnen bedenken vooraf :roflol: u

Laatst bewerkt:
Game over nu toch zeker?

Zei toch dat we Diaephi lekker moesten laten transformeren. :cool:

Orgineel burger, zoals verwacht imo.

Wachten is nu op SuuS met of ze der stem uitbrengt op Fabula of niet. Indien niet dan zie ik Stefano of Jaap Ja als kanshebber. Ga zometeen alles teruglezen.

Whut...

Het meisje heeft komt dus nu pas in actie, ook een beetje raar in mijn ogen.

Heeft diaephi dan ook volgens zijn rol gespeeld en voor een burger gegaan (en op geluk de wolf uitgekozen) of heeft hij resoluut de wolf proberen te ontmaskeren?

M'n brouwseltje kleurde groen vannacht bij de naam FabulaActaEst

ik spring ook op de trein FabulaActaEst Ben nu toch wel heel benieuwd..!

Goed dat de zombiewolf en de heks naar me hebben geluisterd ^^

Terug
Naar boven