MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Juist omdat hij op haar stemt is het een gevaar.

Nee je begrijpt me verkeerd.

Indien ik en SuuS cult zouden zijn. En SuuS claimt een bepaalde rol te hebben waarbij degene die die rol werkelijk heeft zijn bek dichthoudt, neemt de kans dat zij daadwerkelijk die rol heeft alleen maar toe.

Ik kan het niet uitdrukken in absolute percentages maar gesteld kan worden is dat percentage :
geclaimde rol > kans op cult

Kijkend naar de kans, zou het logisch zijn om haar bij de stemming te ontwijken. SuuS wantrouwen is logisch, maar op haar stemmen terwijl de kans dat je daarmee een belangrijke rol wegspeelt groter is dan dat ze cult is is voor mij reden genoeg om degene als clueless te bestempelen.

Mocht onverhoopt degene "door" hebben dan SuuS liegt dan kan dat enkel en alleen als degene die op haar stemt de rol heeft die zij claimt en dan zullen we op Sanca z'n rol af moeten wachten. Ik gok echter dat Sanca of een simpele burger is, of zoals vermoedt in het slechte kamp behoord. Indien het laatste het geval was, dan was zijn onzichtbare afbeelding een geniale zet imo.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Suus kan ook evengoed de leugenaar zijn

Nogmaals, indien SuuS in staat is een rol te claimen die ze niet heeft, dan vraag ik per direct een ban aan voor degene die die rol wel bezit en al die tijd z'n mond gehouden heeft.

Nogmaals, indien SuuS in staat is een rol te claimen die ze niet heeft, dan vraag ik per direct een ban aan voor degene die die rol wel bezit en al die tijd z'n mond gehouden heeft.

Ik heb al genoeg mensen in dit spel minder slimme dingen zien doen terwijl het zo duidelijk was.

Je bent niet verplicht om een hint naar je rol te geven en de meesten zijn toch wel bang van de big bad wolf, ik had zelf ook schrik dat ik sowieso ging opgevreten worden vannacht als ik er niet uitgestemd zou zijn omdat ik een paar keer duidelijk heb gemaakt dat ik goed ben

Ik heb al genoeg mensen in dit spel minder slimme dingen zien doen terwijl het zo duidelijk was.

zoals?

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Je bent niet verplicht om een hint naar je rol te geven en de meesten zijn toch wel bang van de big bad wolf, ik had zelf ook schrik dat ik sowieso ging opgevreten worden vannacht als ik er niet uitgestemd zou zijn omdat ik een paar keer duidelijk heb gemaakt dat ik goed ben

Klopt, dat deed je voor mij ook. Maar gezien de kleine kans dat je een belangrijke rol bezit, liever jij dan SuuS imo.

En bang zijn voor de big bad wolf? Kom op, indien degene bekend zou maken dat SuuS de rol niet heeft omdat in werkelijkheid hij/zij degene is die de rol bezit dan betekent dat dat SuuS liegt over haal rol en dat is enkel een motivatie indien je cult/leugenaar/wolf bent.

Dat zou betekenen voor ons een makkelijke kill van het slechte kamp.
Degene die door SuuS dan zijn rol heeft moeten verraden is idd een target van de wolf. Echter is de wolf niet achterlijk en weet die dat er een jager in het spel is. Er zijn weinig wolven die het risico zouden lopen om direct die nacht de kill te maken, omdat de kans dat degene door de jager beschermt wordt aanzienlijk is.

Las dat remi me op safe vind spelen, maar acht dat niet heel erg groot door een duidelijke wolf plus argument eruit te hebben gepikt met een,beginnersfout van Hill naar mijn inzien en daar vol op te gaan, helaas Wilt niemand me daarin volgen dus hoop dat diaephi als onsterfelijke naar me luistert de aankomende 2 nachten. Vind remi belabberd spelen en dat doet ie eigenlijk alleen wanneer hij in het cult kamp zit door zijn desinteresse naar het spel dan en der verloop. 2 nietszeggende stemmen en een burgerrol ontrafelt voor de wolf, wat ie heel goed weet te verbergen
daarnaast gaat hij niet serieus in op mijn beschuldigingen naar de wolf en praat er goed omheen.

Het pleiten voor de rol van tweeling en de verwijzingen naar goede rollen die onopgemerkt blijven bij het gros van de burgers is daar nog een 2e voorbeeld in evenals de beschuldiging naar zijn beschuldiging naar de onwaarschijnlijke rol als cult maken hem naar mijn inzien erg verdacht.

Burgers die weten dat als ze nog willen winnen moeten samen stemmen als één blok en toch nog verdeeld gaan stemmen. Of personen die maar een beetje half en half spelen om bewust zo lang mogelijk in het spel te zitten (schaamteloos karmagehark) of zoals het suusgeval eventueel niet naar buiten durven komen met hun rol omdat anders de wolf ze pakt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoewel veel burgers nog geschokt zijn van het tafereel met Diaephi dat zich de vorige avond heeft afgespeeld, slagen ze er toch vrij snel in om hun verstand terug op orde te krijgen. De wetenschappers van het dorp slagen er vrij snel in het virus te herkennen, en de correcte elementen met elkaar te combineren om zo het antivirus te creëren dat nodig is om Diaephi terug burger te laten worden en zijn transformatie tot zombiewolf tegen te houden.

Ondertussen vergeten de burgers niet dat de oorspronkelijke wolf zich ook nog onder hen bevind. Er worden dan ook weer snel wat namen in het rond gegooid en opmerkelijk genoeg zijn het andere namen dan dewelke gisteren rondgingen. Diaephi is de eerste die een naam luidop roept en tegen ieders verwachting in, is het de naam van zijn partner in belly-crime, Sanca! Onthutst over dit bedrog, begint Sanca in het rond te roepen en jaagt daarmee meer mensen in het harnas dan zijn bedoeling was. Zo ook Alley Cat, die vrij snel meegaat op Sanca, samen met nog een hele hoop andere. Al blijkt ook Suus niet helemaal veilig te zijn, maar dankzij haar openhartigheid en haar open-blouse-igheid, weet ze toch voldoende mensen te overtuigen dat ze braaf is.

Aangezien geen van burgers echt zeker is van zijn stem, komt in laatste instantie ook de stem van Wauter nog naar boven. Veel mensen vinden het verdacht dat hij zich zo op de achtergrond houdt en vaak in het hoekje gaat staan, waar bijna elke ochtend het lijk van de wolf wordt gevonden. Weet hij meer? Of weet hij net niets?

Het wordt nipt, maar vlak voor de knoop wordt doorgehakt, schreewt UnknownDBB het uit en roept: "Sanca!"
Spannend als het was, is ook dat echter de doorslaggevende stem. Het is Sanca die eraan moet.

Van zodra Sanca dit beseft begint hij de bulderen van het lachen; "Domme, domme burgers, beseffen jullie dan niet dat ik de almachtige Sanca ben en dat jullie nooit van mij vanaf zullen geraken?!" roept hij. Vrijwillig zal hij nooit de dood tegemoet gaan en met al zijn kracht begint hij breed om zich heen te slaan. Bijna het hele dorp is nodig om hem tegen te houden en hem naar de galg te brengen, tot Tremendes zich ermee begint te moeien. Hij neemt Sanca bij de strot en terwijl de helft van het dorp Sanca stilhoudt, knijpt Tremendes harder en harder, tot Sanca uiteindelijk geen teken van leven meer geeft..

Sanca is dood.
Hij was burger.

Zo, nu die antidote nog. Penose stapt naar voor en legt het antivirus op het altaar en stapt dan terug achteruit tot hij bij de rest van het dorp staat. Dan beginnen alle burgers samen omhoog te kijken en wachten tot de almachtige God het serum goedkeurt.

Men wacht en men wacht, en hoewel het een zonnige dag was, beginnen er opeens toch wolken samen te komen. Ze komen allen samen, tot het één grote dikke wolk wordt in de vorm van ... een middelvinger! Niemand begrijpt wat er gebeurd, tot een luide stem buldert: "Zondaars!! Heiligschenders!! Ik vraag amper 15 gebedjes, en jullie komen nog maar amper aan 13?! Ik vervloek jullie ALLEMAAL!!"

En op het moment dat de vervloeking wordt uitgesproken, barst het potje met het antivirus open en brandt het volledig op.

Voor Diaephi komt alle hulp te laat, hij wordt een Zombie-wolf.

Uitleg:
Diaephi zal dus zowel deze nacht, als volgende nacht een kill mogen maken. Hiervoor dient hij mij te PM'en. Voor de rest mag hij niet meer in dit topic plaatsen, aangezien hij oncontroleerbaar in het bos rondloopt.

Het heeft geen nut om op hem te stemmen, de burgers zijn niet sterk genoeg om hem te vangen en hem te doden.

Als hij langsgaat bij iemand waar de jager overnacht, zal de jager het onderspit delven, de bewoner van het huis NIET.

Teleurgesteld gaat iedereen terug naar huis. Zo ook één van de oudere van het dorp. Aangekomen bij zijn thuis, strompelt hij de trap op en kapot van angst en verdriet voor wat gebeurd is en komen gaat, heeft hij zelfs de energie niet meer om nog op zijn bed te gaan liggen. Hij valt dan ook vlak naast zijn bed neer, op de grond ... en dan ziet hij het: er is een klein hendeltje onder zijn bed! Dat is de eerste keer dat hij dat ziet! Onwetend wat het kan zijn of wat erin zit, doet hij het open en ... er zit een wapen in! "Yes, nu kan ik ook een jager zijn!"

Iemand uit het dorp is dus een jager geworden. Het dorp heeft nu dus extra bescherming.

Deze persoon zal via PM door mij gecontacteerd worden, en mag zoals het een jager betaamt, elke nacht een speler beschermen. Dit doet hij natuurlijk door een naam naar mij te PM'en.

Gelukkig is de transformatie doorgegaan maar wat onnodig zonde en stom,gestemt vandaag -_-

Las dat remi me op safe vind spelen, maar acht dat niet heel erg groot door een duidelijke wolf plus argument eruit te hebben gepikt met een,beginnersfout van Hill naar mijn inzien en daar vol op te gaan, helaas Wilt niemand me daarin volgen dus hoop dat diaephi als onsterfelijke naar me luistert de aankomende 2 nachten. Vind remi belabberd spelen en dat doet ie eigenlijk alleen wanneer hij in het cult kamp zit door zijn desinteresse naar het spel dan en der verloop. 2 nietszeggende stemmen en een burgerrol ontrafelt voor de wolf, wat ie heel goed weet te verbergen
daarnaast gaat hij niet serieus in op mijn beschuldigingen naar de wolf en praat er goed omheen.

Vragen naar de burgerrol die ik ontrafelt zou hebben zou mij alleen maar verdachter maken als cult dus dat doe ik maar niet. Dat dit overigens niet mijn sterkste spel is heb ik al beaamt, maar speel liever actief en niet sterk dan totaal inactief blijven en sowieso geen bijdrage leveren.

Mijn stemmen waren overigens niet nietzeggend, dat jij er geen informatie uit kan halen is niet mijn probleem. En hoezo moet ik ingaan op jou argumentatie voor Fabula?
Zo sterk vind ik hem namelijk niet. Hill die zegt het eens te zijn? Thats it, niets bijzonders aan. Wil best voor fabula gaan morgen, daar niet van, maar dat maakt je beargumentatie nog niet ijzersterk.

Vragen naar de burgerrol die ik ontrafelt zou hebben zou mij alleen maar verdachter maken als cult dus dat doe ik maar niet. Dat dit overigens niet mijn sterkste spel is heb ik al beaamt, maar speel liever actief en niet sterk dan totaal inactief blijven en sowieso geen bijdrage leveren.

Mijn stemmen waren overigens niet nietzeggend, dat jij er geen informatie uit kan halen is niet mijn probleem. En hoezo moet ik ingaan op jou argumentatie voor Fabula?
Zo sterk vind ik hem namelijk niet. Hill die zegt het eens te zijn? Thats it, niets bijzonders aan. Wil best voor fabula gaan morgen, daar niet van, maar dat maakt je beargumentatie nog niet ijzersterk.

zou echt geen andere reden kunnen verzinnen dat ze dat zou doen man. Tenzij je de leugenaar bent zie ik je graag meestemmen, denk mezelf ook wel vrij safe gemaakt te hebben deze dag voor de nacht door dit te zeggen aangezien ik op het goede spoor zit. Maar helaas komt er totaal geen tegenreactie op mijn stem erop doordat alles safe voor de cults op sanca zat voor vandaag.

zou echt geen andere reden kunnen verzinnen dat ze dat zou doen man. Tenzij je de leugenaar bent zie ik je graag meestemmen, denk mezelf ook wel vrij safe gemaakt te hebben deze dag voor de nacht door dit te zeggen aangezien ik op het goede spoor zit. Maar helaas komt er totaal geen tegenreactie op mijn stem erop doordat alles safe voor de cults op sanca zat voor vandaag.

Zoals je gemerkt heb ben ik alleen geswitcht om SuuS erin te houden. Het boeit me geen **** wie we hangen zolang het maar geen belangrijke rol is.

De heks kan Fabula toch gewoon vannacht controleren? Snap het probleem niet.
Er zijn nu 2 jagers. De jager die vanaf het begin van het spel jager was verdedigt SuuS, en jager 2 (die dus sinds vanavond pas Jager is) is vrij in zijn keuze.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Vol verwachting klopt mijn hart.

Zoals je gemerkt heb ben ik alleen geswitcht om SuuS erin te houden. Het boeit me geen **** wie we hangen zolang het maar geen belangrijke rol is.

De heks kan Fabula toch gewoon vannacht controleren? Snap het probleem niet.
Er zijn nu 2 jagers. De jager die vanaf het begin van het spel jager was verdedigt SuuS, en jager 2 (die dus sinds vanavond pas Jager is) is vrij in zijn keuze.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Vol verwachting klopt mijn hart.

eens, hopelijk is de heks een beetje begaan met mijn situatie .

• Topic Starter Topic Starter
Extra uitleg:

De echte wolf kan de zombiewolf NIET doden. Wolf, het heeft dan ook geen zin om zijn naam door te sturen. Omgekeerd geld echter hetzelfde; als de zombiewolf per toeval de wolf aanvalt, zal er niets gebeuren. Beide hebben namelijk een boontje voor elkaar :heart:

Terug
Naar boven