wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Sanca it is dus... Ben benieuwd denk dat hij niet slecht is.
Ik ook niet, er zijn wel nog wat rollen die verandering kunnen brengen dus misschien leren we nog wat bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca it is dus... Ben benieuwd denk dat hij niet slecht is.
Nogmaals, indien SuuS in staat is een rol te claimen die ze niet heeft, dan vraag ik per direct een ban aan voor degene die die rol wel bezit en al die tijd z'n mond gehouden heeft.
Nogmaals, indien SuuS in staat is een rol te claimen die ze niet heeft, dan vraag ik per direct een ban aan voor degene die die rol wel bezit en al die tijd z'n mond gehouden heeft.
Ik heb al genoeg mensen in dit spel minder slimme dingen zien doen terwijl het zo duidelijk was.
Je bent niet verplicht om een hint naar je rol te geven en de meesten zijn toch wel bang van de big bad wolf, ik had zelf ook schrik dat ik sowieso ging opgevreten worden vannacht als ik er niet uitgestemd zou zijn omdat ik een paar keer duidelijk heb gemaakt dat ik goed ben
Las dat remi me op safe vind spelen, maar acht dat niet heel erg groot door een duidelijke wolf plus argument eruit te hebben gepikt met een,beginnersfout van Hill naar mijn inzien en daar vol op te gaan, helaas Wilt niemand me daarin volgen dus hoop dat diaephi als onsterfelijke naar me luistert de aankomende 2 nachten. Vind remi belabberd spelen en dat doet ie eigenlijk alleen wanneer hij in het cult kamp zit door zijn desinteresse naar het spel dan en der verloop. 2 nietszeggende stemmen en een burgerrol ontrafelt voor de wolf, wat ie heel goed weet te verbergen
daarnaast gaat hij niet serieus in op mijn beschuldigingen naar de wolf en praat er goed omheen.
Vragen naar de burgerrol die ik ontrafelt zou hebben zou mij alleen maar verdachter maken als cult dus dat doe ik maar niet. Dat dit overigens niet mijn sterkste spel is heb ik al beaamt, maar speel liever actief en niet sterk dan totaal inactief blijven en sowieso geen bijdrage leveren.
Mijn stemmen waren overigens niet nietzeggend, dat jij er geen informatie uit kan halen is niet mijn probleem. En hoezo moet ik ingaan op jou argumentatie voor Fabula?
Zo sterk vind ik hem namelijk niet. Hill die zegt het eens te zijn? Thats it, niets bijzonders aan. Wil best voor fabula gaan morgen, daar niet van, maar dat maakt je beargumentatie nog niet ijzersterk.
zou echt geen andere reden kunnen verzinnen dat ze dat zou doen man. Tenzij je de leugenaar bent zie ik je graag meestemmen, denk mezelf ook wel vrij safe gemaakt te hebben deze dag voor de nacht door dit te zeggen aangezien ik op het goede spoor zit. Maar helaas komt er totaal geen tegenreactie op mijn stem erop doordat alles safe voor de cults op sanca zat voor vandaag.
Zoals je gemerkt heb ben ik alleen geswitcht om SuuS erin te houden. Het boeit me geen **** wie we hangen zolang het maar geen belangrijke rol is.
De heks kan Fabula toch gewoon vannacht controleren? Snap het probleem niet.
Er zijn nu 2 jagers. De jager die vanaf het begin van het spel jager was verdedigt SuuS, en jager 2 (die dus sinds vanavond pas Jager is) is vrij in zijn keuze.
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
Vol verwachting klopt mijn hart.

eens, hopelijk is de heks een beetje begaan met mijn situatie .