Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

XD

vind het wel een beetje sneu voor de cults dat je je rol zo openbaar hebt gemaakt. Was eerst nog een beetje een gedoe om mensen achter me te krijgen.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

:roflol: zou wat zijn xD

Vond t vooral sneu voor Jorgy.
Maar alsnog geloofde het merendeel van de spelers me niet dus zoveel heb ik t spel niet beïnvloedt.

Vond t vooral sneu voor Jorgy.
Maar alsnog geloofde het merendeel van de spelers me niet dus zoveel heb ik t spel niet beïnvloedt.

mwah, als je zegt dat je de heks bent en fabula de wolf is omdat dat vannacht uitkwam dan is dat een beetje jammer

fabulaActaEst wat een naam gab.

mwah, als je zegt dat je de heks bent en fabula de wolf is omdat dat vannacht uitkwam dan is dat een beetje jammer

Wat is nou precies je probleem, had je liever gehad dat ik er nog een heel lulverhaal omheen had gemaakt?
Dat ik z'n naam heb geraden is puur toeval, mede omdat jij en Remi aangaven hem te verdenken.
Ik heb 1 hint gegeven over mijn rol, anders had ik er meteen die nacht al uitgelegen en als je terugleest dan zie je ook dat tot gister er ook spelers waren die mij niet geloofden.

Het is niet echt de schuld van Suus, al zou ik nooit een hint geven over mijn rol. Dat vind ik niet leuk, maar heel veel mensen doen dat wel dus is gewoon een manier van spelen (beetje grijs gebied ook, want het gewoon zeggen mag niet maar hinten wel).

We kunnen natuurlijk ook eerst Suus eruit stemmen.

Hebben we of nu een cult, of morgen zeker de wolf.

Ik heb dat toen als jager zijnde ook gedaan, maarja daar beëindig je het spel niet mee.

Had precies hetzelfde gedaan denk ik

Hou je bek

Het is niet echt de schuld van Suus, al zou ik nooit een hint geven over mijn rol. Dat vind ik niet leuk, maar heel veel mensen doen dat wel dus is gewoon een manier van spelen (beetje grijs gebied ook, want het gewoon zeggen mag niet maar hinten wel).

We kunnen natuurlijk ook eerst Suus eruit stemmen.

Hebben we of nu een cult, of morgen zeker de wolf.

Probeer je nu de aandacht van Fabula af te leiden?

Zou toch wat zijn ja.

Terug
Naar boven