IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hartstochtelijk. Denk dat het me wel gaat lukken.
Vind dit gewoon echt een k*t-einde. Hoop serieus dat Suus cult is en iedereen er gewoon in laat lopen.
Er wordt wel erg veel geloofwaardigheid gehecht aan iemand die gisteren nog volop ter discussie stond.
Zo drukke dag gehad even bij lezen en kijken of ik nu eens een hint zie..

Vraag me wel af of Jorgy dit stukje nog toe zou hebben gevoegd als Suus al een "ja" gehad had op de wolf.Even een note ter verduidelijking:
Diaephi, de zombiewolf, heeft de wolf aangeduid als slachtoffer. Zoals gezegd, kunnen ze elkaar niet vermoorden en dat is dus ook NIET gebeurd. De echte wolf leeft nog. Ik vraag via deze weg wel aan DIAEPHI om de naam van echte wolf voor zich te houden en NIET te delen met iemand van dit spel. Als zombiewolf kan hij uiteraard niet communiceren met de bewoners van het dorp en dat zou voor iedereen een beetje een dom einde aan het spel geven.
Zo gek als het spel nu gaat, had ik nooit kunnen bedenken voorafu
Vraag me wel af of Jorgy dit stukje nog toe zou hebben gevoegd als Suus al een "ja" gehad had op de wolf.
Maar goed, we gaan het straks wel zien.
Voor mij wel Lloyd. Prima gespeeld en zeer oplettend indien het om Fabula ging. De kleine afwijking van Hill in haar comment zou ik niet zo snel opgemerkt hebben als "opvallend". Mijn complimenten.
---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------
Als SuuS cult blijkt te zijn ben ik onder srs onder de indruk.
We zullen het idd moeten afwachten.
Voor mij wel Lloyd. Prima gespeeld en zeer oplettend indien het om Fabula ging. De kleine afwijking van Hill in haar comment zou ik niet zo snel opgemerkt hebben als "opvallend". Mijn complimenten.
Om wat voor kleine afwijking hebben we het hier?Vraag me wel af of Jorgy dit stukje nog toe zou hebben gevoegd als Suus al een "ja" gehad had op de wolf.
Maar goed, we gaan het straks wel zien.
Gisteren amper kunnen volgen, vandaag was al duidelijk wat er ging gebeuren en dag 1 was gewoon dag 1.Vraag me af of jij nu burger of cult gaat zijn, je hebt voor je doen raar gespeeld.
Natuurlijk, maar vaak heb je er meerdere nodig zodat je kan combineren. Ik heb nog niet zo vaak weerwolfgames meegedaan, maar gedurende de keren dat ik meedeed kreeg ik toch de indruk dat de eerste ronde vaak wat gokken is.
Daar ben ik het wel mee eens.
Ik heb nog niet echt iets nuttigs te melden. De hints zie ik niet zo goed nog.
Vind unknown zijn stem op SuuS, en diaephi die volgt, wel wat merkwaardig.
Waarom mis ik dat soort dingenOm wat voor kleine afwijking hebben we het hier?