FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.We kunnen nog steeds op Suus stemmen en dan morgen op Fabula als Suus inderdaad de heks blijkt.Zou wat zijn als suus en remi ons allemaal trollen XD
We kunnen nog steeds op Suus stemmen en dan morgen op Fabula als Suus inderdaad de heks blijkt.
Maar we zullen vast wel goed zitten.
Oke... Dan moet ik toch maar met de waarheid naar voren komen. Ik hoopte dat dit niet nodig was omdat Suus er al 2 dagen bijna uit gestemd werd en het dan ook duidelijk zou zijn zonder mezelf te verraden.
Suus heeft helemaal niet de powers om de wolf te controleren want die heb ik. Dat lulverhaal van dat zogenaamde brouwsel en nu het groene licht zijn dus gewoon slim verzonnen om in de game te blijven. Al toen ze daar de eerste keer mee naar voren kwam probeerde ik wat sarcastisch te laten blijken dat ik het niet serieus nam maar blijkbaar was dat nog niet voldoende. Ik dacht toen dat ze er vanzelf uit zou gaan door stemming maar ook gister ontsprong ze de dans... Nu ze zelfs zover gaat dat ze iemand (ik gok belangrijke rol) als wolf aanwijst moet ik mezelf dus toch bloot geven en mijn heksenrol opbiechten.
Suus141
hij is 100% zeker cult.
ik weet dat fabula de wolf is, onthou dit iedereen, ik weet dat het fabula is.

hij is 100% zeker cult.
ik weet dat fabula de wolf is, onthou dit iedereen, ik weet dat het fabula is.