Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

kuch cult kuch, als fabu hangt ben ik benieuwd wat voor rol hij heeft. Dat jullie hem zo graag kwijt willen en met jullie rol naar voren komen...

als fabu geen cult is ben ik de grootste sucker in dit spel, maar ik denk dat iedereen met een iq van 30 of meer toch wel weet dat fabu de wolf nu is, zeker ik

Ik snap het niet meer :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

als fabu geen cult is ben ik de grootste sucker in dit spel, maar ik denk dat iedereen met een iq van 30 of meer toch wel weet dat fabu de wolf nu is, zeker ik

Toevallig vorige week nog IQ test gedaan, uitslag MA niveau maar dit zie ik niet :o

ohja beter, stem mij eruit. of nog beter, fabula, eet mij op. dan ben jij zeker de volgende die hangt

Wel sterk acteerwerk man, suus die op 't laatste moment zichzelf red door te claimen dat ze de heks is en nu misbruik maakt van haar zogenaamde rol door nu de jager of het meisje op te laten knopen... Dat jij nu ook ineens 't meisje denkt te zijn maakt het allemaal wel erg ongeloofwaardig.

Dit had je eerder moeten doen jaap

Wel sterk acteerwerk man, suus die op 't laatste moment zichzelf red door te claimen dat ze de heks is en nu misbruik maakt van haar zogenaamde rol door nu de jager of het meisje op te laten knopen... Dat jij nu ook ineens 't meisje denkt te zijn maakt het allemaal wel erg ongeloofwaardig.

dit kan oneindig doorgaan, cult versus burger.

ik stop met redetwisten, fabu is de wolf. *punt*

Hm ik vind t een stuk verdachter dat jij "ineens" zo zeker zegt te zijn.
Moet toegeven dat julie poging om t nog te redden goed bedacht is:)

Hm ik vind t een stuk verdachter dat jij "ineens" zo zeker zegt te zijn.
Moet toegeven dat julie poging om t nog te redden goed bedacht is:)

als jij cult ben word ik gek, maar ik was gister 95% zeker dat fabu de wolf was. deze morgen lees ik dat jij hem ook verdenkt, dan is het wel zeker voor mij.

vind ook de manier waarop jij je nu gedraagt veel minder verdacht dan de manier waarop jaap ja zich gedraagt, het slecht drupt er gewoon vanaf bij hem.

hoop maar dat ik mezelf niet aan het brain****en ben en het wel degelijk bij het goede eind heb

I see dem cats in the nauw mennn

Als suus cult is neem ik een tattoo van haar

Frickin' hilarisch dit, srs
Jaap, waar blijven je cultvriendjes om je bij te vallen?

Als fabula goed blijkt dan hangt suus141 sowieso als volgende.

Wel opeens een mooie wending in het verhaal, houd het lekker spannend :p

Daar wil ik je morgen wel in volgen!

als fabula goed blijkt pleeg ik zelfmoord (in dit spel wel te verstaan)

Als fabula goed blijkt dan hangt suus141 sowieso als volgende.

Wel opeens een mooie wending in het verhaal, houd het lekker spannend :p

Daar wil ik je morgen wel in volgen!

Stel Suus knikkert er nu de jager uit, de zombiewolf maakt vannacht een burgerkill en de echte wolf eet ook een burger op, dan staan we er ineens een heel stuk slechter voor... Beter knikkeren we Suus er nu meteen uit en laten we het niet zover komen. Anders ben ik sowieso vannacht de volgende als de jager eruit gestemd word.

Blijft wel altijd veiliger om Suus er nu uit te knikkeren. Als ze de heks blijkt pak je morgen gewoon Fabula (is dan een zekerheidje).

Gooi je nu Fabula eruit en blijkt hij goed, dan pak je morgen Suus als cult.

In het tweede geval sta je er wel een pak slechter voor dan in het eerste.

Stel Suus knikkert er nu de jager uit, de zombiewolf maakt vannacht een burgerkill en de echte wolf eet ook een burger op, dan staan we er ineens een heel stuk slechter voor... Beter knikkeren we Suus er nu meteen uit en laten we het niet zover komen. Anders ben ik sowieso vannacht de volgende als de jager eruit gestemd word.

Lijkt me sterk dat suus een hint heeft ontcijferd naar een belangrijke rol zoals de jager maar wie weet. De zombiewolf lijkt ook aan de kant van de burgers te staan dus daar moeten we ons geen zorgen over maken. Tevens bevestigen zowel suus141 als fitness beginer mekaar en beweerde suus allang voor deze actie dat ze de heks was dus jouw theorie klopt daar niet. Tel bij deze twee personen nog eens lloyd en unknown en we hebben vier man voor nog maar twee slechte rollen, kan als unknown en lloyd mee in het plan van suus en fitness beginer zitten maar ik ben geneigd ze te geloven op dit moment.

kikker maar eerst fabula eruit, jaap ja is duidelijk cult en wil iedereen overtuigen, alley is zijn vriendje of alley snapt de dingen niet helemaal.

de kans dat fabula slecht is is veel groter dan de kans dat suus de hele tijd dit spelletje heeft gelogen heks te zijn, eigelijk cult is. ook raar dat jaap ja nu pas zegt dat hij heks is, enige kans om suus zwart te maken en fabula nog te redden lijkt mij.

Terug
Naar boven