AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Blijft wel altijd veiliger om Suus er nu uit te knikkeren. Als ze de heks blijkt pak je morgen gewoon Fabula (is dan een zekerheidje).

Gooi je nu Fabula eruit en blijkt hij goed, dan pak je morgen Suus als cult.

In het tweede geval sta je er wel een pak slechter voor dan in het eerste.

Hehe eindelijk iemand die zijn gezonde verstand nog wel gebruikt...

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

kikker maar eerst fabula eruit, jaap ja is duidelijk cult en wil iedereen overtuigen, alley is zijn vriendje of alley snapt de dingen niet helemaal.

de kans dat fabula slecht is is veel groter dan de kans dat suus de hele tijd dit spelletje heeft gelogen heks te zijn, eigelijk cult is. ook raar dat jaap ja nu pas zegt dat hij heks is, enige kans om suus zwart te maken en fabula nog te redden lijkt mij.

De eerste nacht ging Suus er op 1 stem na niet uit en de tweede nacht idem dito, het was dus helemaal niet nodig om mijn rol naar buiten te brengen als ze er toen was uit gevolgen. Ik zou dan nu niet in de schijnwerpers van de wolf staan...

Nu kan ik toch niet anders dan met mijn rol naar buiten komen als dalijk anders de jager of 't meisje hangt...

kikker maar eerst fabula eruit, jaap ja is duidelijk cult en wil iedereen overtuigen, alley is zijn vriendje of alley snapt de dingen niet helemaal.

de kans dat fabula slecht is is veel groter dan de kans dat suus de hele tijd dit spelletje heeft gelogen heks te zijn, eigelijk cult is. ook raar dat jaap ja nu pas zegt dat hij heks is, enige kans om suus zwart te maken en fabula nog te redden lijkt mij.
Punt is wel dat Jaap het spel niet gaat winnen door Suus eruit te stemmen. Want dan komt haar rol naar buiten.

Als Fabula inderdaad de wolf is, Suus inderdaad de heks en Jaap inderdaad cult is er maar een manier waarop Jaap het spel nog kan redden en dat is door iemand anders dan Suus, Fabula of hemzelf eruit te laten gaan.

Het kan best dat ik mis zit, maar met het spel niet begrijpen heeft dat weinig te maken. We stemmen nu alleen op Fabula omdat Suus claimt de heks te zijn en jij roept dat je het 100% zeker weet. Echte argumenten hebben we niet.

ben blij dat je mijn geroep gehoord hebt, onthou dat voor als straks fabula er niet uit ligt en ik deze nacht opgegeten wordt

Punt is wel dat Jaap het spel niet gaat winnen door Suus eruit te stemmen. Want dan komt haar rol naar buiten.

Als Fabula inderdaad de wolf is, Suus inderdaad de heks en Jaap inderdaad cult is er maar een manier waarop Jaap het spel nog kan redden en dat is door iemand anders dan Suus, Fabula of hemzelf eruit te laten gaan.

Het kan best dat ik mis zit, maar met het spel niet begrijpen heeft dat weinig te maken. We stemmen nu alleen op Fabula omdat Suus claimt de heks te zijn en jij roept dat je het 100% zeker weet. Echte argumenten hebben we niet.

Fitness beginer zegt het te weten wat wel goed kan en dan heb je nog eens unknown en lloyd, dat is vier man voor 2 slechte rollen. Daar lijkt de wiskunde niet te kloppen voor mij. Jij en jaap zijn de enigste twee die fabula verdedigen want dan wel weer lijkt te kloppen met het nog aantal slechte rollen. Misschien zit ik fout maar dat zien we dan wel.

..

Laatst bewerkt:
*zombiewolf*

Fitness beginer zegt het te weten wat wel goed kan en dan heb je nog eens unknown en lloyd, dat is vier man voor 2 slechte rollen. Daar lijkt de wiskunde niet te kloppen voor mij. Jij en jaap zijn de enigste twee die fabula verdedigen want dan wel weer lijkt te kloppen met het nog aantal slechte rollen. Misschien zit ik fout maar dat zien we dan wel.

Lloyd en unknown gingen vooral pas op Fabu toen Suus met haar zogenaamde wolf naar buitenkwam.... Nu ze weten dat ik de heks ben lijkt me dat deze spelers hun stem nog wel willen wijzigen gezien dit normaal gesproken wel slimme spelers zijn.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Jammer dat jij niet je licht kan laten schijnen man waar jij bent geweest vannacht, dan zou deze stemming nu compleet anders verlopen....

inbe4 maak met pokemon geluiden duidelijk wie de wolf is, mag niet

Dat noemen ze karma-posts

De heks kan Fabula toch gewoon vannacht controleren? Snap het probleem niet.
Er zijn nu 2 jagers. De jager die vanaf het begin van het spel jager was verdedigt SuuS, en jager 2 (die dus sinds vanavond pas Jager is) is vrij in zijn keuze.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Vol verwachting klopt mijn hart.

eens, hopelijk is de heks een beetje begaan met mijn situatie .

Goed dat de zombiewolf en de heks naar me hebben geluisterd ^^

Ja? Ik was de enige die hem verdenkt?
En zij gingen pas op hem na mijn post?
Je geeft me echt teveel eer:rolleyes:

Lloyd en unknown gingen vooral pas op Fabu toen Suus met haar zogenaamde wolf naar buitenkwam.... Nu ze weten dat ik de heks ben lijkt me dat deze spelers hun stem nog wel willen wijzigen gezien dit normaal gesproken wel slimme spelers zijn.

.

:roflol: Beetje laat Jaap Ja.

Dat je de heks was had je eerder moeten claimen. Het is voorbij man.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry boys, maar het is CL-voetbal vanavond en dus zal het verhaal waarschijnlijk iets later komen dan 22u. Stemming stopt wel nog altijd om 22u, dus elke stem NA 22u 00 is ONGELDIG.

Voetbal :o

Laaaame

Terug
Naar boven