XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

IMBAatwork adhv van de hints die ik zie op dit moment lijkt dit me de meest logische keuze.

imba

Ga mee met wauter.
Kun je de hints nog een keer uitleggen, of blijft het bij de II?

MMAjunkie staat ook op mijn cultlijstje, dat moet ik nog eens bekijken wat er komende uren gaat gebeuren want dan is zijn stem op IMBA niet logisch.

mmajunkie

:roflol:

Rock, je kon me vannacht niet killen vanwege de jager, en nu ga je mij op deze manier eruit proberen te stemmen :roflol:

Nog maar een ideetje opgooien, mss kan iemand er wat mee.

MMAJunkie die niet mocht deelnemen aan het trio:
MMA is de wolf, ging voor adam of eva, maar de jager was er ook om hen te beschermen. Ze hadden dus een trio waar MMA niet mocht aan deelnemen.
"Ze zijn ontglipt aan een flink drama en een grote nederlaag" -> Twee kills in 1 nacht als de jager niet bij het koppel had gestaan.

Then again lijkt het me sterk dat zo vroeg in het spel zo'n hint naar de wolf zou staan...

er zijn in het spel minder vergezochte hints in het spel geweest dan deze, vond de redenering van goldberg gisteren leuk gevonden maar achteraf kon hij dit als die een cult was geweest uiteraard . Had hem persoonlijk wel gekilld als wolf zijnde door de overdreven vorm van voorop lopen. En daarnaast was het maar een dag 1 pas. Denk nog steeds niet dat cults met hem zijn meegegaan door bovenstaande redenen.

Als dit de hint is naar de wolf in de vorm van mma hebben we of een overtuigend cultkamp ( aangezien de bedenker ervan op mij stemt , en ik ben Super goed uiteraard) of een van de eerst gevonden hints uit alle edities die het spel rijk is :p

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Ps net wakker en type het op een mobiel,hoogst vervelend qua zinsopbouw

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Rock, je kon me vannacht niet killen vanwege de jager, en nu ga je mij op deze manier eruit proberen te stemmen :roflol:

zie nergens staan dat de jager bij jou stond in het verhaal?

194trtw9lwx2hjpg.jpg

Imba is geen cult denk ik omdat hij zo'n beetje na de rolverdeling pas opende lijst stond.

Beetje uitleg zou ook wel fijn zijn :o

Huh, je hebt nog gereageerd op mijn post waarom ik IMBA verdenk als leugenaar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...he-deadly-duo-367915/index15.html#post8563937

Als ik in een volgende post dan mijn stem uitbreng weet je opeens van niets meer?

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Hoe kan jij nu weten dat de jager deze nacht bij jou stond en dat RockofAges de wolf was die jou probeerde te killen? Steek wat logica in je redenatie man.

Wederom LM en Rock die sterk samenbinden, terwijl dit voor burgers vrij ongewoon is, je weet immers niet of diegene daadwerkelijk burger is..

Ik zie gewoon mensen die zich onafhankelijk van elkaar vragen stellen bij de dingen die jij zegt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven