wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
imba
Ga mee met wauter.
Kun je de hints nog een keer uitleggen, of blijft het bij de II?

Nog maar een ideetje opgooien, mss kan iemand er wat mee.
MMAJunkie die niet mocht deelnemen aan het trio:
MMA is de wolf, ging voor adam of eva, maar de jager was er ook om hen te beschermen. Ze hadden dus een trio waar MMA niet mocht aan deelnemen.
"Ze zijn ontglipt aan een flink drama en een grote nederlaag" -> Twee kills in 1 nacht als de jager niet bij het koppel had gestaan.
Then again lijkt het me sterk dat zo vroeg in het spel zo'n hint naar de wolf zou staan...

Rock, je kon me vannacht niet killen vanwege de jager, en nu ga je mij op deze manier eruit proberen te stemmen![]()
Rock, je kon me vannacht niet killen vanwege de jager, en nu ga je mij op deze manier eruit proberen te stemmen![]()
Wederom LM en Rock die sterk samenbinden, terwijl dit voor burgers vrij ongewoon is, je weet immers niet of diegene daadwerkelijk burger is..
denk dat lm rock overgehaald heeft om mee te doen in de groepsapp?
IMBAatwork adhv van de hints die ik zie op dit moment lijkt dit me de meest logische keuze.

nope, vind dat mma zwaar achterlijk redeneert voor een burger en iedereen zonder enige vorm van fatsoenlijk bewijs voor cult of wolf uitmaakt. daarom.
Huh, je hebt nog gereageerd op mijn post waarom ik IMBA verdenk als leugenaar.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...he-deadly-duo-367915/index15.html#post8563937
Als ik in een volgende post dan mijn stem uitbreng weet je opeens van niets meer?

Wederom LM en Rock die sterk samenbinden, terwijl dit voor burgers vrij ongewoon is, je weet immers niet of diegene daadwerkelijk burger is..
Ik zie gewoon mensen die zich onafhankelijk van elkaar vragen stellen bij de dingen die jij zegd.