MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Idd met zn post dat wauter 100% cult was lijkt het wel heel erg dik erboven op te liggen dat hij hem probeert te beschermen

Had ik cult geweest had ik sowieso op goldberg gestemd, had me mooi anoniem beschermd in een zee van stemmen. Acht jij nu goldberg echt in staat om zoiets te doen? Had hij mij trouwens willen beschermen had hij wel op mij gebleven maar daarna is hij nog eens op alley gegaan ook.

Zit nu op me mob, kijk er morgen even naar.
voor het verhaal dacht ik al, als goldberg eruitgaat is sws sanca slecht, zal morgen ff zoeken waarom

Die logica snap ik niet, waarom wou Goldberg dan een treintje starten op mij ? Ben je nog een cult die mij probeert zwart te maken, MMAjunkie ?

Inderdaad

• Like
Waarderingen: LM
denk dat goldberg in alle haast op wauter wou stemmen omdat ie iemand van buiten de cult wou beschuldigen maar daarna van zijn medecultisten nog heeft gehoord beter op een cult te stemmen zodat diegene als burger door kan gaan. ik denk dan ook dat wauter geen cult en alley cat wel. alhoewel daar in de verhalen nog weinig bewijs naar is..

Laatst bewerkt:
  • Like
huh

Was van 22.00 uitgegaan woops, wel raar dat goldberg zich zo liet kennen imo, denk dat de cults hem liever kwijt dan rijk zijn met dat gegeven in het achterhoud genomen.

Goed begin is het halve werk.
Kijken of vannacht de wolf ook een cult er uit kiest :D

denk dat goldberg in alle haast op wauter wou stemmen omdat ie iemand van buiten de cult wou beschuldigen maar daarna van zijn medecultisten nog heeft gehoord beter op een cult te stemmen zodat diegene als burger door kan gaan. ik denk dan ook dat wauter geen cult en alley cat wel. alhoewel daar in de verhalen nog weinig bewijs naar is..
Ja hoor dat denk ik ook. :roflol:

Oo sorry guys, gisteren is het er even niet meer van gekomen.
Waren even belangrijkere zaken die mijn aandacht behoefte.. :o
Wel een bijzondere 1e ronde :cool:
Benieuwd naar het verhaal zo meteen..

• Like
Aardig op dreef twee keer een cult eerste ronde eruit..
opmerking van rockofages t.o.v. alleycat is enigszins vreemd te noemen.m

Als mijn latijn me niet in de steek laat heeft nomen est omen betekenis: de naam is een voorteken. Aangezien Penose boefje betekent, vind ik hem op dit moment vrij verdacht.

fabula acta est (het spel is afgelopen) zou ook kunnen, maar zie niet echt een verband.

Adelaar en liedje… heb ik nu nog geen antwoord op. Kom erop terug.

Nomen est omen is een Latijnse uitdrukking met de betekenis: de naam is een voorteken (omen).

De Romeinen waren van mening dat iemands naam iets zei over zijn lot. De uitspraak is afkomstig uit een toneelstuk van de komediedichter Plautus, waarin iemand het advies krijgt op de slavenmarkt het meisje Lucris 'lucratief' te kopen, met als argument dat alleen al haar naam en de voorbetekenis ervan de prijs waard zijn. Strikt genomen verwijst de term dus niet naar families wiens naam in de 18e eeuw is ontstaan uit hun beroep, maar naar mensen wier levensloop toevalligerwijs goed past bij hun naam waaronder ze geboren zijn. In de laatste heerst uiteraard wel een spanningsveld; als je als "de Boer" wordt geboren in een boerenfamilie kun je je afvragen of het de familieachtergrond, de naam, of beide iets zeggen over het beroep dat je uiteindelijk uitoefent.

Terug
Naar boven