Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Misschien gewoon simpel bij de hints houden jongens.

Hoe kan jij nu weten dat de jager deze nacht bij jou stond en dat RockofAges de wolf was die jou probeerde te killen? Steek wat logica in je redenatie man.

Is af te leiden uit het verhaal, de chick wou mij 'ballen' (snap ik, met mijn looks), en me daarna killen, maar de jager ging met me mee voor de trio en me ondertussen beschermen, kill gefailed..

Is af te leiden uit het verhaal, de chick wou mij 'ballen' (snap ik, met mijn looks), en me daarna killen, maar de jager ging met me mee voor de trio en me ondertussen beschermen, kill gefailed..

Vervolgverhaal 2:

Wauter, Sanca, Penose, Lloydatoni en RockofAges werpen een jaloerse blik op MMAjunkie, die er met de meest begeerde dame vandoor lijkt te gaan. Deze dame heeft echter niet genoeg aan enkel MMAjunkie en maakt een keuze uit andere kwijlerds die voor haar staan. Zij snapt als geen ander wat je allemaal over moet hebben voor een rol als muze. Ze gaat er met meerderen vandoor, maar MMAjunkie, de zieligerd, wordt met een smoes aan de kant gezet door haar. De belofte voor een passievolle nacht met een groep, wordt gereduceerd tot een stomend trio, lichtelijk ouderwets dus. En waar dit plaats vindt vraag je je af? Bij de waterafvoer danst onze muze de nachtelijke salsa met haar twee dansers.

De dag duurt vandaag weer tot 21.00 uur. Succes.

Ik zie toch nergens dat de muze jou wil killen, ze moet je gewoon niet hebben. Je zit zelf niet eens in het trio omdat er letterlijk staat dat je aan de kant word gezet door haar en ze met twee andere personen danst. Daar gaat dus je "theorie" dat je samen met de jager in het trio met de wolf zit.

Ik zie toch nergens dat de muze jou wil killen, ze moet je gewoon niet hebben. Je zit zelf niet eens in het trio omdat er letterlijk staat dat je aan de kant word gezet door haar en ze met twee andere personen danst. Daar gaat dus je "theorie" dat je samen met de jager in het trio met de wolf zit.

En de wolf is dus gewoon gaan "dansen" met een slachtoffer en een jager. Geen van de drie zijn MMA, en van adam en eva is ook geen sprake wsl. Mijn vorige theorie mag bij deze in de prullenbak. :) Ik begin wakker te worden :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat er een klein misverstand is met betrekking tot de deelname van IMBAatwork. Hoewel hij pas nadien bij op de spelerslijst stond - foutje van mij - heeft hij wel de rollenverdeling meegemaakt, maw heeft hij evenveel kans op het zijn van goed/slecht als al de rest.

Dit denk ik sowieso ook! IMBA meldde zich pas echt aan na de rolverdeling.

In !!!!!!!

Niet stiekem potje beginnen zonder mij :cool:

Vroeg me al af wanneer de link zou komen in oude game, maar bedankt voor de PM !

Vermeld deze post niet de pm die hij kreeg met zijn rol of is het de pm met de bekendmaking van een nieuw spel? Zijn er effectief PM's rond gestuurd, zou handig zijn moest jorgy hierop kunnen antwoorden maar ik dacht dat er geen PM's rond gestuurd zijn daarvoor.

Edit: was deze post aan het typen toen ik ff werd weggeroepen op het werk. Jorgy heeft de vraag al beantwoord.

Laatst bewerkt:
aangezien ik het voor de rest van de dag vrij druk heb, nu alvast mn stem op MMAjunkie

Ik heb wel goeie muzieksmaak zeg :roflol: Chocolate puma's....

Net thuis van werk even rustig sporten en dan bijlezen.

• Topic Starter Topic Starter
Oh boy oh boy oh boy, wat gebeurt er nu? Terwijl er door de leden van beide sambascholen druk gediscussieerd wordt over wie er deze nacht dient te sterven, verschijnt er plotseling een eenzame man in de verte. Hoewel hij volledig in het zwart gekleed is, herkent men hem toch vrij snel. Die dikke buik, zijn wannabe-baard en die fatceps geven alles weg: het is DIAEPHI! In zijn hand draagt Diaephi een doorzichtige koffer met daarin een L115A3 Long Range Rifle, veilig afgesloten met een code die alleen hij kent. Van zodra hij het dorp binnenwandelt, loopt Woopy erop af en zegt: "Diaephi, oude rakker! Hoe gaat het met je?" Diaephi antwoord hierop dat hij niet meer bij die naam genoemd wilt worden, omdat hij toegetreden is tot een clan genaamd "The Fraternity". Verbaasd als hij is, stammelt Woopy:"Maar maar ... wat kom je doen?"

Diaephi antwoord met een flauwe glimlacht en zegt: "Kills maken, wat dacht je?" :cool:

Diaephi is back in the game!

Wat houdt dit in?
Diaephi heeft gevraagd om toch mee te doen en omdat ik zo vrijgevig ben, heb ik hem toegelaten. Enkele vragen:

Welke rol heeft hij?
Hij is een hitman. Hij kan om de twee dagen, één kill maken.

Hoe werkt het?
Hij start vanaf VANDAAG. Hij mag mee posten in het topic en mag meespelen, maar hij mag NIET mee stemmen. Vanavond, na de stemming stuurt hij naar mij een PM met daarin de naam van de speler die hij wilt vermoorden. Die naam wordt MORGENVROEG (woensdag 4 juni) duidelijk gemaakt aan de rest van de spelers, via het ochtendverhaal. Op die speler zijn hoofd verschijnt die dag dus de rode laserstip van de rifle van Diaephi.

Belangrijk: indien Diaephi er morgen NIET uit wordt gestemd, zal de persoon met de rode stip VERMOORD worden NA de stemming. Maw, als jullie NIET akkoord gaan met de kill die Diaephi wilt maken, hebben jullie nog één dag de tijd om hem eruit te stemmen. Merk op dat het GEEN dubbele stemming is. Het is dus een normale dag als een andere, alleen kan je vanaf nu ook op Diaephi stemmen.

Aan welke zijde staat hij?
Onbekend. De spelleiders hebben hem GEEN zijde meegegeven. Hij kiest dus zelf of hij aan de goede of de slechte kant staat. Aan jullie om hem te overtuigen wie hij moet neerknallen.

Kan hij eruit gestemd worden?
Uiteraard. Hij is gewoon één van de andere spelers nu.

Kan de wolf hem opeten?
Ja, de wolf kan hem opeten.

Kan de jager hem beschermen? Kunnen adam/eva bij hem blijven slapen?
Neen. Diaephi is een hitman die solo zijn leven leidt.

Wat gebeurd er als hij woensdagavond er niet uitgestemd is en zijn kill wordt gemaakt?
Dan mag hij donderdagavond opnieuw een PM sturen naar mij, met een nieuwe naam in. Die wordt vrijdagochtend in het ochtendverhaal duidelijk gemaakt en vrijdagavond zal de kill gemaakt worden, tenzij hij eruit gestemd wordt of opgegeten is door de wolf.

Have fun guys :cool:

Hey ouwe rakker, hoe gaat het? :D

edit: door bovenstaande post te lezen, besef ik nu pas dat adam en eva bij iemand kunnen blijven slapen voor een triootje. Had ik helemaal gemist :roflol:

Mmm... Hoe komen we er achter of die bolle goed of slecht is?
Ik heb nog geen idee wie goed of slecht is deze game eerlijk gezegd, dus aan zijn stem heb ik ook (nog) niets.

Stem voorlopig Wauter.

Waarom?
Omdat hij echt hele slechte hints aan het verzinnen is tegen mij.
Geloof niet dat hij echt zo is, maar puur omdat hij cult is.

Wauter was vorige game cult, en was toen wat passiever dan anders. Deze game is hij tot nu toe weer redelijk zichzelf.

Vind het wel opmerkelijk dat MMA hem zo rap volgt op IMBA. Maar dat lijkt me verdachter van MMA eigenlijk. Al is dat wellicht weer voortgekomen uit een soort noodweer.

Ik heb nog geen idee wie goed of slecht is deze game eerlijk gezegd, dus aan zijn stem heb ik ook (nog) niets.

Stem voorlopig Wauter.

Waarom?

Aangezien hij in het vorige spel ook voor de bad guys ging zal hij dat hier ook wel doen vermoed ik.

Verzinnen? Ik heb gewoon aangeduid van me opviel in het verhaal en daarrond mijn mening gebaseerd. Nergens iets verzonnen. Zou ik als cult nu echt vanuit het niets een burger naar voor dragen?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Wauter was vorige game cult, en was toen wat passiever dan anders. Deze game is hij tot nu toe weer redelijk zichzelf.

Vind het wel opmerkelijk dat MMA hem zo rap volgt op IMBA. Maar dat lijkt me verdachter van MMA eigenlijk. Al is dat wellicht weer voortgekomen uit een soort noodweer.

Ja, zoals eerder vermeld klopt er iets niet. Oftewel interpreteer in het verhaal verkeerd en is IMBA burger en anders is MMAjunkie gewoon een burger die heel absurd aan het spelen is.

Het scenario waarbij ze allebei cult zijn en MMAjunkie het gevoel heeft dat hij er waarschijnlijk gaat uitliggen en daarbij IMBA uit de wind wilt zetten kan ook nog maar acht ik minder waarschijnlijk.

Het meeste rare is dat hij mij 100% als cult beschouwde na het goldberggeval.

Verhaal klopt niet, penose krijgt altijd de meest begeerde vrouw.

Stem voorlopig Wauter.

Waarom?

Volg ik jou :D

wauter omdat je een mes in mn rug steekt bro

In de verdediging van IMBA:
Je stelt dat hij de leugenaar is. De vorige ronde stemde hij als enige op Stefanovich terwijl bijna alle anderen op Goldberg gingen. (tenzij ik nog een stemwijziging gemist heb?). Waarom zou hij als leugenaar riskeren om op te vallen door als één van de weinigen niet met de grote massa mee te gaan?

Ik denk zelf dat de hint met de schmink naar een andere rol en een andere speler verwijst, maar daar ga ik verder niet op ingaan.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Volg ik jou :D

wauter omdat je een mes in mn rug steekt bro

Jij begint meer en meer als Goldberg te spelen zoals die in de vorige ronde speelde...

Ik blijf voorlopig bij Lloydatoni, maar heb er geen problemen mee om me aan te sluiten bij de stemmen op MMA als die nuttiger blijken. Ik had hem vorige ronde ook al als verdachte staan, en hij maakt het er voor zichzelf niet beter op...

In de verdediging van IMBA:
Je stelt dat hij de leugenaar is. De vorige ronde stemde hij als enige op Stefanovich terwijl bijna alle anderen op Goldberg gingen. (tenzij ik nog een stemwijziging gemist heb?). Waarom zou hij als leugenaar riskeren om op te vallen door als één van de weinigen niet met de grote massa mee te gaan?

Ik denk zelf dat de hint met de schmink naar een andere rol en een andere speler verwijst, maar daar ga ik verder niet op ingaan.

IMBA is gedurende de dag toen niet echt actief geweest. Zijn stem op het laatste nog eens veranderen naar goldberg had hem ook verdacht kunnen maken. Het laatste zou wel eens kunnen.

Er moeten nog heel wat mensen stemmen maar voorlopig ziet het er naar uit dat de irritatie voor MMAjunkie hem serieus parten zal spelen.

Terug
Naar boven