- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan jij nu weten dat de jager deze nacht bij jou stond en dat RockofAges de wolf was die jou probeerde te killen? Steek wat logica in je redenatie man.
Dit denk ik sowieso ook! IMBA meldde zich pas echt aan na de rolverdeling.Imba is geen cult denk ik omdat hij zo'n beetje na de rolverdeling pas opende lijst stond.
Is af te leiden uit het verhaal, de chick wou mij 'ballen' (snap ik, met mijn looks), en me daarna killen, maar de jager ging met me mee voor de trio en me ondertussen beschermen, kill gefailed..
Vervolgverhaal 2:
Wauter, Sanca, Penose, Lloydatoni en RockofAges werpen een jaloerse blik op MMAjunkie, die er met de meest begeerde dame vandoor lijkt te gaan. Deze dame heeft echter niet genoeg aan enkel MMAjunkie en maakt een keuze uit andere kwijlerds die voor haar staan. Zij snapt als geen ander wat je allemaal over moet hebben voor een rol als muze. Ze gaat er met meerderen vandoor, maar MMAjunkie, de zieligerd, wordt met een smoes aan de kant gezet door haar. De belofte voor een passievolle nacht met een groep, wordt gereduceerd tot een stomend trio, lichtelijk ouderwets dus. En waar dit plaats vindt vraag je je af? Bij de waterafvoer danst onze muze de nachtelijke salsa met haar twee dansers.
De dag duurt vandaag weer tot 21.00 uur. Succes.
Ik zie toch nergens dat de muze jou wil killen, ze moet je gewoon niet hebben. Je zit zelf niet eens in het trio omdat er letterlijk staat dat je aan de kant word gezet door haar en ze met twee andere personen danst. Daar gaat dus je "theorie" dat je samen met de jager in het trio met de wolf zit.
Ik begin wakker te worden 
Dit denk ik sowieso ook! IMBA meldde zich pas echt aan na de rolverdeling.
In !!!!!!!
Niet stiekem potje beginnen zonder mij
Vroeg me al af wanneer de link zou komen in oude game, maar bedankt voor de PM !
aangezien ik het voor de rest van de dag vrij druk heb, nu alvast mn stem op MMAjunkie

Mmm... Hoe komen we er achter of die bolle goed of slecht is?
Ik heb nog geen idee wie goed of slecht is deze game eerlijk gezegd, dus aan zijn stem heb ik ook (nog) niets.
Stem voorlopig Wauter.
Waarom?
Omdat hij echt hele slechte hints aan het verzinnen is tegen mij.
Geloof niet dat hij echt zo is, maar puur omdat hij cult is.
Wauter was vorige game cult, en was toen wat passiever dan anders. Deze game is hij tot nu toe weer redelijk zichzelf.
Vind het wel opmerkelijk dat MMA hem zo rap volgt op IMBA. Maar dat lijkt me verdachter van MMA eigenlijk. Al is dat wellicht weer voortgekomen uit een soort noodweer.
Mmm... Hoe komen we er achter of die bolle goed of slecht is?
Ik heb nog geen idee wie goed of slecht is deze game eerlijk gezegd, dus aan zijn stem heb ik ook (nog) niets.
Stem voorlopig Wauter.
Waarom?
Omdat hij echt hele slechte hints aan het verzinnen is tegen mij.
Geloof niet dat hij echt zo is, maar puur omdat hij cult is.

Volg ik jou
wauter omdat je een mes in mn rug steekt bro
In de verdediging van IMBA:
Je stelt dat hij de leugenaar is. De vorige ronde stemde hij als enige op Stefanovich terwijl bijna alle anderen op Goldberg gingen. (tenzij ik nog een stemwijziging gemist heb?). Waarom zou hij als leugenaar riskeren om op te vallen door als één van de weinigen niet met de grote massa mee te gaan?
Ik denk zelf dat de hint met de schmink naar een andere rol en een andere speler verwijst, maar daar ga ik verder niet op ingaan.