MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Ik ben benieuwd welke kant die dikke gaat kiezen, ik gok evil omdat hij het liefste als cult speelt

Ik ga mee op MMAjunkie, aangezien ik uit het verhaal niet veel extra kan halen. Ik blijf wel bij mijn standpunt van gisteren dat ik Sanca's "dubbele rol" verdacht blijf vinden.

Dat stukje in het verhaal is idd vaag, dat kan ik niet ontkennen, ik vraag me af waar de TS'ers met hun gedachten zitten want er is geen enkele reden om mij te wantrouwen

tuurlijk ga ik als burger spelen, de cults winnen al vaak genoeg

diaphie

Dat stukje in het verhaal is idd vaag, dat kan ik niet ontkennen, ik vraag me af waar de TS'ers met hun gedachten zitten want er is geen enkele reden om mij te wantrouwen

Omdat er tot nu toe geen andere factoren in jouw richting wijzen (gisteren dacht ik van wel omdat je zo inactief was, maar daar had je een gegronde reden voor) stem ik voorlopig ook nog niet op jou. Maar je begrijpt dat ik je om de hierboven vermelde reden wel nauwkeurig in de gaten ga houden :p.

MMAjunkie gedraagt zich echt precies zoals Goldberg gisteren deed. Gewoon maar wegstemmen dus.

Rare jongens, die cults.

Weet ik veel, zei toch al dat ik die hints niet snap :roflol:

Maar komt voor de cults wel goed uit, een dagje meegaan met de stroom, niet opvallen en een burger eruit..

mmajunkie

En anders morge Alley

Wauter
Gewoon vanwege Goldberg zijn post met 100%..

nog één uur om te stemmen: ik tel pas van 10 personen stemmen!
Zorg dat je op tijd bent vandaag, zeker als je gisteren ook gefaald hebt met stemmen ;)

Terug
Naar boven